Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGentse Shiva's

Gentse Shiva's

109 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liesette zei:
Morgen misschien mijn controle uitslag want je kan die klote dealers nooit vertrouwen toch !!
Klik om te vergroten...

En? Heb je de uitslag al?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
1.5shivas genomen op Dour, visuals vielen mee (misschien omdat het overdag was)
maar wat een mindfuck (niet negatief bedoeld :) ) en een heerlijke bodyload.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
gamezz zei:
vanavond halfje droppen van die :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Trip ze! Het zijn echt super zegels! Heb je al veel trip ervaring?
Zo ja, zou ik toch aanraden om 3/4 te nemen misschien dat het anders wat te mild uitdraait.
Het valt natuurlijk te zien wat je wil vanavond.
Klik om te vergroten...
halfje was idd mild naar mijn mening,
visueel was het niet overweldigend maar de euforie en party mood die ik ervan kreeg waren zalig :grin:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe, je komt Gent toch overal tegen.
Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch...

Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg.
Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde.

Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend.
Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet.
En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals.

Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf.
En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip.
Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven.
Laat je dus maar volledig gaan :wave:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallotje zei:
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
Klik om te vergroten...
Ligt dat niet eerder aan de dosis?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arthur King zei:
hallotje zei:
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
Klik om te vergroten...
Ligt dat niet eerder aan de dosis?
Klik om te vergroten...

Ja.

LSD is LSD en werkt gewoon hetzelfde. Je hebt toch ook geen mdma die beter werkt dan andere mdma als het dezelfde zuiverheid en dosis is. Als het niet visueel is ligt het óf aan de dosis, óf aan de omstandigheden.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er eergisteren op getript en de mensen die het live report gelezen hebben weten dat ik toch wel hard ben gegaan...Hele goeie tripjes!


Die para momenten en vergeet alles gecombineerd met enorme paniek buitengelaten was het zeer goed :)

Enjoy
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
electergie zei:
hehe, je komt Gent toch overal tegen.
Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch...

Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg.
Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde.

Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend.
Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet.
En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals.

Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf.
En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip.
Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven.
Laat je dus maar volledig gaan :wave:
Klik om te vergroten...

are you me?
Heb ze ook in de blaarmeersen genomen omstreeks 6 uur :) half zes zoiets
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
-tomz0r zei:
Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
Klik om te vergroten...
Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.

LSD wordt stuk minder gefaket. Maar nog steeds kun je weleens de foute hebben.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
pascal828 zei:
-tomz0r zei:
Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
Klik om te vergroten...
Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.

LSD wordt stuk minder gefaket. Maar nog steeds kun je weleens de foute hebben.
Klik om te vergroten...

Pillentopics over blauwe rolexen of groene hartjes worden altijd verwijderd volgens mij. En dit kan natuurlijk evengoed een vals gevoel van veiligheid geven. Neem de Hofmannetjes. Je hebt ze van 30 ug en van 140 ug. Stel iemand zegt dat ze 30 zijn en de topicstarter neemt om die reden 5 zegels, en ze blijken 140 per stuk te zijn. Dat is toch niet verantwoord?
Ik zou er in ieder geval niet op af gaan, en ik zou ook niet meedoen met suggereren over de dosis in een topic. Kom gewoon je kamer uit en breng het naar een testcentrum!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij wordt LSD gewoon minder vaak verkocht dan pillen. En als iemand uit Gent dezelfde zegels heeft als mij, denk ik wel dat ik er mag vanuit gaan dat ze van dezelfde batch komen.

En ik ga echt niet helemaal naar Nederland gaan om een zegeltje te laten testen...
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik hoop dat jullle allemaal een fijne trip hebben jullie zijn leigf
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
het staat vast, de shiva's are rocking :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Volgens mij wordt LSD gewoon minder vaak verkocht dan pillen. En als iemand uit Gent dezelfde zegels heeft als mij, denk ik wel dat ik er mag vanuit gaan dat ze van dezelfde batch komen.

En ik ga echt niet helemaal naar Nederland gaan om een zegeltje te laten testen...
Klik om te vergroten...

Klopt, en die Shiva's zijn naar mijn weten niet zo'n populaire blotter als Hoffmanns, dus zo veel verschillen in de spreiding zal er ook wel niet zitten. Niet dat je daar mag vanuit gaan hoor, als je in Nederland woont zou ik altijd laten testen. Maar voor Belgen is dat moeilijk en ik volg zijn redenering wel.
c
californialoveLid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry this is in english but are these the grey shivas and are they 150 ug?? i have some and would like to know more
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
even een opmerking:
ik heb nu 2x shiva zegels uit gent gehad allebei met een andere print
de eerste print stond er foto van 2dez print heb ik hier nog niks over gezien.
ze zijn potenter of de 1ste shivas die ik had, dus mensen let op met zegels
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
gamezz zei:
even een opmerking:
ik heb nu 2x shiva zegels uit gent gehad allebei met een andere print
de eerste print stond er foto van 2dez print heb ik hier nog niks over gezien.
ze zijn potenter of de 1ste shivas die ik had, dus mensen let op met zegels
Klik om te vergroten...
Die "nieuwe" die nu in de omgang zijn, zijn inderdaad sterker.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga wat tripjes verzamelen als ik nog eens in Gent ben me dunkt :tearsofjoy:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
Tripkes uit gent?

voorwa moet gy nen test hemme. khemr alleen nog maar goei uit gent ghad :grin:
Klik om te vergroten...

Is dit nou vlaams?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."