#1
Dus daarom woon je nu zo ver weg!Chris Pontius zei:Doe ik niet. Als iemand zodanig verandert door dope dat ik het niet meer leuk vind, neem ik afstand van die persoon.5HTa zei:Wanneer weet je dat je moet ingrijpen
Dus daarom woon je nu zo ver weg!Chris Pontius zei:Doe ik niet. Als iemand zodanig verandert door dope dat ik het niet meer leuk vind, neem ik afstand van die persoon.5HTa zei:Wanneer weet je dat je moet ingrijpen
En minimaal ééntje die je daarom zwak vindt.Angramar Temenos zei:1500 jaar wetenschap aan de kruis genageld. Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
Besef je je dat op elk mogelijk moment, wat je ook gelooft (al is het helemaal niets) er minstens een miljoen mensen op de wereld bestaan die je dood wensen daarom?
Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
En minimaal ééntje die je daarom zwak vindt.
Balance zei:Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
DutchCookie zei:Balance zei:Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
Wat bedoel je hier mee?
precies wat hij zegt, we zouden niet meer in een rondje van geboorte tot dood blijven lopen![]()
waarschijnlijk bedoelt Balance dat we dan al zo ver gevorderd waren in technologie en wetenschap dat het overbodig zou zijn om dood te gaan, oftewel, we zouden het eeuwig leven hebben.
verbeter me als ik poep praat![]()
ps: ik ben het er zelf trouwens niet mee eens, ik vind het eeuwig leven sowieso geen goed idee.
Angramar Temenos zei:Natuurlijk niet, je bent voortgeprogrammeerd om dat te denken door de natuur. En ja, dat is precies wat ik bedoel. Schaf dood af, schaf geboorte af. Fysieke evolutie is overbodig met technologie, en psychologische evolutie gaat veel sneller als kennis niet verloren gaat elke keer dat iets sterft. Plus, als zoiets zou worden uitgevonden zouden alle zwakke mensen (die het niet zouden willen omdat het tegen natuur of god is) allemaal kreperen en dan hebben we een perfecte wereld van kennis, logica, vrijheid en geluk![]()
Stel je voor dat ze dat gezegd zou hebben tegen de eerste die zei, "volgens mij is de aarde rond en niet plat".Exceptional Insight zei:Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.
Volgens mij deden ze dat ook. En vervolgens hingen ze 'm op.Tripper zei:Stel je voor dat ze dat gezegd zou hebben tegen de eerste die zei, "volgens mij is de aarde rond en niet plat".Exceptional Insight zei:Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.
Exceptional Insight zei:Volgens mij deden ze dat ook. En vervolgens hingen ze 'm op.Tripper zei:Stel je voor dat ze dat gezegd zou hebben tegen de eerste die zei, "volgens mij is de aarde rond en niet plat".Exceptional Insight zei:Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.

Angramar Temenos zei:
het aantal mensen met die reactie na het gebruik van coke&speed is vele malen hoger, maar zelfs dat is op het totale aantal gebruiker nog zeer klein...Elfquest zei:Ik ken iemand die schizofreen is geworden en gebleven, na het gebruik van LSD. Natuurlijk zat er al iets niet goed in zijn hoofd, maar dat weet je vantevoren ook niet... of je die aanleg hebt. Het zal je maar overkomen..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."