Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die in LSD wanen blijven hangen

Mensen die in LSD wanen blijven hangen

78 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
5HTa zei:
Wanneer weet je dat je moet ingrijpen
Klik om te vergroten...
Doe ik niet. Als iemand zodanig verandert door dope dat ik het niet meer leuk vind, neem ik afstand van die persoon.
Klik om te vergroten...
Dus daarom woon je nu zo ver weg! :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Busted! :(
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
1500 jaar wetenschap aan de kruis genageld. Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.

Besef je je dat op elk mogelijk moment, wat je ook gelooft (al is het helemaal niets) er minstens een miljoen mensen op de wereld bestaan die je dood wensen daarom?
Klik om te vergroten...
En minimaal ééntje die je daarom zwak vindt.
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je hier mee?

En minimaal ééntje die je daarom zwak vindt.
Klik om te vergroten...
:grin:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Balance zei:
Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je hier mee?


precies wat hij zegt, we zouden niet meer in een rondje van geboorte tot dood blijven lopen :sunglasses:

waarschijnlijk bedoelt Balance dat we dan al zo ver gevorderd waren in technologie en wetenschap dat het overbodig zou zijn om dood te gaan, oftewel, we zouden het eeuwig leven hebben.
verbeter me als ik poep praat :openmouth:

ps: ik ben het er zelf trouwens niet mee eens, ik vind het eeuwig leven sowieso geen goed idee.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan me niets voorstellen bij eeuwig en ook niet bij niets.

Wat dat betreft wil ik er liever niet over na denken, ik kan het toch niet bevatten.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben van mening dat elke zeer ingrijpende gebeurtenis je zal veranderen. Een fatsoenlijke trip zal je dus veranderen. Herbeleven van ingrijpende gebeurtenissen (goed en/of slecht) zijn normale zaken. Blijven hangen in de vorm van blijvend onder invloed van tripmiddelen dat is iets waar ik niet in geloof en waar ook nooit enig bewijs voor is gevonden. Ik geloof dus wel dat het mogelijk is dat bepaalde ervaringen inzichten kunnen verschaffen (of dit nu wel of niet klopt volgens onze waarnemingen) welke de gebruiker definitief en drastisch kunnen veranderen. Trippen ervaar ik zelf als iets geweldigs maar na afloop ben ik een behoorlijk nuchter en allesbehalve zweverig type.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
DutchCookie zei:
Balance zei:
Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je hier mee?


precies wat hij zegt, we zouden niet meer in een rondje van geboorte tot dood blijven lopen :sunglasses:

waarschijnlijk bedoelt Balance dat we dan al zo ver gevorderd waren in technologie en wetenschap dat het overbodig zou zijn om dood te gaan, oftewel, we zouden het eeuwig leven hebben.
verbeter me als ik poep praat :openmouth:

ps: ik ben het er zelf trouwens niet mee eens, ik vind het eeuwig leven sowieso geen goed idee.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk niet, je bent voortgeprogrammeerd om dat te denken door de natuur. En ja, dat is precies wat ik bedoel. Schaf dood af, schaf geboorte af. Fysieke evolutie is overbodig met technologie, en psychologische evolutie gaat veel sneller als kennis niet verloren gaat elke keer dat iets sterft. Plus, als zoiets zou worden uitgevonden zouden alle zwakke mensen (die het niet zouden willen omdat het tegen natuur of god is) allemaal kreperen en dan hebben we een perfecte wereld van kennis, logica, vrijheid en geluk :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Natuurlijk niet, je bent voortgeprogrammeerd om dat te denken door de natuur. En ja, dat is precies wat ik bedoel. Schaf dood af, schaf geboorte af. Fysieke evolutie is overbodig met technologie, en psychologische evolutie gaat veel sneller als kennis niet verloren gaat elke keer dat iets sterft. Plus, als zoiets zou worden uitgevonden zouden alle zwakke mensen (die het niet zouden willen omdat het tegen natuur of god is) allemaal kreperen en dan hebben we een perfecte wereld van kennis, logica, vrijheid en geluk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik snap je nog wel hoor, je brengt het alleen steeds verkeerd zodat andere je niet meer begrijpen.

Daarom zijn we nou net hier. Of het nou om te leren is dat is niet belangrijk, dat is alleen maar waardes geven. En aan het einde van de weg heb je de keuze.. Iets of niets? Je gaat voor iets, als je een leven met te veel waardes hebt geleefd of je gaat voor niets? De goede keuze brengt je naar de andere kant, de verkeerde keuze brengt je weer terug voor een gereïncarneerd leven, wellicht dichterbij de top van de piramide, waar mensen leven die het meer snappen of begrijpen.

Exceptional Insight zei:
Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.
Klik om te vergroten...
Stel je voor dat ze dat gezegd zou hebben tegen de eerste die zei, "volgens mij is de aarde rond en niet plat".
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ TS, maak je niet zo veel zorgen om wat anderen geloven. Of dat nou door acid komt of een hersen kronkel die mee gegeven is bij de opvoeding(om maar even een van de vele voorbeelden te noemen). Ik zou me eerder druk maken om de mensen die elke zondag zich schuldig voelen dat een zwerver en zoon van een timmer man is gestorven zodat hun kunnen neuken, drinken en schelden. Dan om iemand die gelooft de desbetreffende man te zijn, want ik denk wel dat die persoon meer plezier in zijn leven heeft. Tot op het punt dan dat ie zich aan het kruis laat nagelen. Maar ach, geluk heeft zo zijn prijs.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripper zei:
Exceptional Insight zei:
Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.
Klik om te vergroten...
Stel je voor dat ze dat gezegd zou hebben tegen de eerste die zei, "volgens mij is de aarde rond en niet plat".
Klik om te vergroten...
Volgens mij deden ze dat ook. En vervolgens hingen ze 'm op.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Tripper zei:
Exceptional Insight zei:
Ongelooflijk wat een diarree je er weer uit weet te persen. Ik vind het knap.
Klik om te vergroten...
Stel je voor dat ze dat gezegd zou hebben tegen de eerste die zei, "volgens mij is de aarde rond en niet plat".
Klik om te vergroten...
Volgens mij deden ze dat ook. En vervolgens hingen ze 'm op.
Klik om te vergroten...

Kun je nagaan wat voor een debielen er rond lopen! :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripper zei:
Kun je nagaan wat voor een debielen er rond lopen! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja. :mrgreen: :mrgreen:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
waar slaat dat nou weer op? het ei was sowieso eerst
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er is een discovery programma over geweest. Ik geloof dat het ei er eerder was.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
dinosauriers leggen eieren, de kip stamt af van de dinosaurier voila :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja het is eigenlijk niet zo moeilijk..
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Tripper zei:
Kun je nagaan wat voor een debielen er rond lopen! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja. :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elfquest zei:
Ik ken iemand die schizofreen is geworden en gebleven, na het gebruik van LSD. Natuurlijk zat er al iets niet goed in zijn hoofd, maar dat weet je vantevoren ook niet... of je die aanleg hebt. Het zal je maar overkomen.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
het aantal mensen met die reactie na het gebruik van coke&speed is vele malen hoger, maar zelfs dat is op het totale aantal gebruiker nog zeer klein...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."