Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraagje.. Ik smoor weed elke dag en in het weekend gebruik ik veel dope Ongeveer een maand gelede deed ik mijn eerste trip ( beertje ) en ik vond het leuk Die week erna deed ik nog een beertje, en vond het nog steeds leuk Maar die week daarop, deed ik een hofman en dat vond ik helemaal niet leuk.. Voor die trip had ik ook veel weed gesmoort en dope gebruikt Ik voelde mij dom, ik kon mij niet concentreren op 1 gedachte omdat ik alles zeer snel was vergeten of omdat er iets anders in mijn gedachte opsprong.. Ik probeerde het mijn mate uit te leggen, maar ik kon het niet want als ik aan mijn zin begon kwamen er maar 3 woorden uit en dan begon ik te stotteren (nooit eerder last van gehad) en maakte men zin niet af (dan kromp ik ineen omdat ik mij daardoor zo schaamde). De week daarop, deed ik men laatste trip ( beertje ) maar het deed niets op mij, ik voelde niks Na een paar dagen niets gebruikt of gesmoort te hebben heb ik ondertusse al elke dag weed gesmoort maar ik krijg constant symptonen dat mij aantonen dat ik niet alleen high of stoned ben van weed, maar dezelfde kenmerken als toen ik aan het trippen was ( schaamte, vergeetachtigheid of de manier waarop ik over iets nadenk ) Visueel is er toch ook iets mis want als ik lang naar iets staar begint het te draaien of worden er tribals opgetekent, ook alles is minder helder dan.. Nu heb ik ook soms dat wanneer ik ga slapen, ik soms wegval en krijg overal kriebels in mijn lichaam met een raar gevolg dat ik me niet meer kan bewegen terwijl ik toch nog wel kan kijken, het is alsof ik slaap met open ogen, na een 10-15 seconden dat ik mij goed concentreer krijg ik terug controle over mijn lichaam maar het is toch zeer angstaanjagend.. Mijn twee vragen: Wat is de oorzaak? Komt het door die slechte ervaring met die hofman? ( had veel gesmoort die dag, ik weet niet of dat er mee te make heeft maar toch.. ) Komt het door die trip dat niet werkte, en het nu voor altijd vastzit ergens in me kop! Wat kan ik er tegendoen? Mijn dagelijkse activiteiten (school enz..) lijden eronder, en ik kan ook niet meer leuk stoned zijn -->dat ik gewoon aan niets denk en echt op mijn gemak ben"