#1
Waarom vragen we het ons af?
Maakt het de situatie van nu anders?
Maakt het de situatie van nu anders?
Dat is een mooie.Tripper zei:want waar er geen tijd is is ook geen verleden.
Tripper zei:Als je flink diep in de de DMT matrix bent gegaan, dan is niets onmogelijk.
Tripper zei:Reageer dan niet..
Jij kent iemand die de reïncarnatie van Jezus denkt te zijn? Awesome!
Als je flink diep in de de DMT matrix bent gegaan, dan is niets onmogelijk. De mens is geneigd om overal waardes aan te geven, maar er is geen + of -. Realiteit is relatief. Wat de mens niet ziet of begrijpt dat wuiven ze weg als bullshit. Ook tegen de eerste mens die zei, "de aarde is niet plat", zeiden ze, "je hebt ze niet alle 7 op een rijtje". Bewustzijn is wetenschappelijk bewezen. Dat we aan elkaar verbonden zijn dus ook. Jezus heeft bestaan en is het dus niet zo gek dat je Jezus kunt voelen, want waar er geen tijd is is ook geen verleden.
Flameon zei:Maar ik weet wel dat die lui nooit meer de oude zullen worden
Angramar Temenos zei:Waarom? Ik functioneer prima in het dagelijks leven. Ik heb school, werk, vrienden... Het enige wat ik niet meer heb zijn knagende levensvragen waar zoveel mensen last van hebben, omdat die beantwoord zijn door lsd.
Wie zijn we? Waarom zijn we hier? Is er leven na de dood? Wat is de zin van het leven?
Dit soort dingen dus. We zijn gewoon een centraal zenuwstelsel dat bestaat uit willekeurig gevormde materie; We zijn hier zonder reden en door louter kosmisch toeval, er is geen ander bewustzijn verder als de hersenen eenmaal afsterven, en het leven is zinloos, omdat het hele concept van een zin door de mens is bedacht en de kosmos, die ouder is dan de mens, geen inherente wetten zou kunnen hebben die bedacht zijn door iets wat na de kosmos zelf is ontstaan.
Noem het een soort doorgeslagen rationalisme/scepsis jegens alles wat zweverig is. Ik ben gelukkig, en ik functioneer. Als dat de definitie is van blijven hangen, ben ik er heel erg blij mee.
Mensen die geloven in een zin zijn zwak.
Mensen die een hoger doel wensen zijn zwak.
Mensen die op basis van iets anders dan logica redeneren zijn al helemaal zwak.
Angramar Temenos zei:
Angramar Temenos zei:Waarom? Ik functioneer prima in het dagelijks leven. Ik heb school, werk, vrienden... Het enige wat ik niet meer heb zijn knagende levensvragen waar zoveel mensen last van hebben, omdat die beantwoord zijn door lsd.
Wie zijn we? Waarom zijn we hier? Is er leven na de dood? Wat is de zin van het leven?
Dit soort dingen dus. We zijn gewoon een centraal zenuwstelsel dat bestaat uit willekeurig gevormde materie; We zijn hier zonder reden en door louter kosmisch toeval, er is geen ander bewustzijn verder als de hersenen eenmaal afsterven, en het leven is zinloos, omdat het hele concept van een zin door de mens is bedacht en de kosmos, die ouder is dan de mens, geen inherente wetten zou kunnen hebben die bedacht zijn door iets wat na de kosmos zelf is ontstaan.
Noem het een soort doorgeslagen rationalisme/scepsis jegens alles wat zweverig is. Ik ben gelukkig, en ik functioneer. Als dat de definitie is van blijven hangen, ben ik er heel erg blij mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."