#1
dinosauriers leggen eieren, de kip stamt af van de dinosaurier voila ![:wink:]()
Angramar Temenos zei:
Angramar Temenos zei:Waarom? Ik functioneer prima in het dagelijks leven. Ik heb school, werk, vrienden... Het enige wat ik niet meer heb zijn knagende levensvragen waar zoveel mensen last van hebben, omdat die beantwoord zijn door lsd.
Wie zijn we? Waarom zijn we hier? Is er leven na de dood? Wat is de zin van het leven?
Dit soort dingen dus. We zijn gewoon een centraal zenuwstelsel dat bestaat uit willekeurig gevormde materie; We zijn hier zonder reden en door louter kosmisch toeval, er is geen ander bewustzijn verder als de hersenen eenmaal afsterven, en het leven is zinloos, omdat het hele concept van een zin door de mens is bedacht en de kosmos, die ouder is dan de mens, geen inherente wetten zou kunnen hebben die bedacht zijn door iets wat na de kosmos zelf is ontstaan.
Noem het een soort doorgeslagen rationalisme/scepsis jegens alles wat zweverig is. Ik ben gelukkig, en ik functioneer. Als dat de definitie is van blijven hangen, ben ik er heel erg blij mee.
pinoblowtsoms zei:dus waar we het nu eigenlyk over hebben is dat mensen die een psychedelische drugs hebben ervaren vaker met een breder zicht op onze wereld kijken.
pinoblowtsoms zei:Je kan wel zeggen dat het Ei er eerder was. Maar de aanpassing aan zijn omgeving door jarenlange evolutie was er eerder dus de kip die we nu kennen was er toch eerder. Ookal stamt hij af van een dinosaurus. dat gebeurde ook niet in een dag. dus als er eerst een vergelijkbare dinosaurus was die een ei heeft gelegd waar een zoals we nu kennen een kip uit kwam is toch de kip er eerder geweest want die dinosaurus moet verdomd veel op een kip hebben geleken dan
De quantummechanica gaat over extreem kleine deeltjes, golffuncties en de beschrijving van meetonzekerheden bij metingen op zeer kleine schaal als fundamenteel onderdeel van de natuurkunde. Ik ben nu best wel benieuwd wat dat met bewustzijn te maken heeft, vooral omdat je het over bewijs hebt en niet over wat zweverige aannames van Chinese hippies.Tripper zei:De wetenschap heeft bewezen dat er een bewustzijn bestaat. Quantummechanica!
Dat is een mooie.Tripper zei:want waar er geen tijd is is ook geen verleden.
Standaard bijwerking van de combi LSD+wiet. Lees je voortaan beter in.Sneeper zei:blablabla
berten zei:Sneeper die toesand in je bed heet slaapverlamming, komt heel vaak voor bij gebruikers die teveel xtc en/of speed gebruiken en die veel te onregelmatig slapen. En die soort onaangename roes die je nu krijgt van weed lijkt al heel goed op beginnende angstaanvallen, vergeet niet dat weed een geestesverwarrend middel is die in combinatie met psychedelica een hoop psychoses kan vrijmaken, heb dit ook meegemaakt vroeger met truffels in combinatie met weed, en er is weinig om daartegen te beginnen. Peace
DutchCookie zei:berten zei:Sneeper die toesand in je bed heet slaapverlamming, komt heel vaak voor bij gebruikers die teveel xtc en/of speed gebruiken en die veel te onregelmatig slapen. En die soort onaangename roes die je nu krijgt van weed lijkt al heel goed op beginnende angstaanvallen, vergeet niet dat weed een geestesverwarrend middel is die in combinatie met psychedelica een hoop psychoses kan vrijmaken, heb dit ook meegemaakt vroeger met truffels in combinatie met weed, en er is weinig om daartegen te beginnen. Peace
en hoe kom jij aan deze wijsheden? het maakt niet uit wat voor drugs ik doe ik blow er altijd bij, en bij truffels had ik er helemaal geen problemen mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."