#1
Ik mag zeggen dat ik een ervaren LSD gebruiker ben. In de late jaren 80 hadden we de Buddahs, Supermans en nog wat icoontjes die ik me niet zo direct herinner. Maar het was wel echte LSD. Wordt ons geliefd product eigenlijk nog wel gemaakt..?
25tolife zei:die zit nu jaren in de cel (zonde van zo'n talent)
LSD is er nog wel degelijk! Maar papertrips vermijd ik zoveel mogelijk.
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar liquid en ben hier elke keer erg tevreden over. De druppels die ik doe zijn 150ug per stuk, dus sterk zat.
Blijf zoeken en je zult het echt tegenkomen!
Tetsuo zei:Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. desmiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt.
Maar in mijn mening alsnog beter dan erachter komen als je het al een kwartier in je mond hebt.SmartieAndMe zei:Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is![]()
Fool zei:Maar in mijn mening alsnog beter dan erachter komen als je het al een kwartier in je mond hebt.SmartieAndMe zei:Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is![]()
![]()
Fool zei:Je hebt geen zekerheid inderdaad, maar als je een verdoofde mond krijgt weet je wel vrij snel dat je een NBOMe te pakken hebt. :P (andersom uiteraard niet persé het geval)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."