Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWordt echte LSD nog wel geproduceerd?

Wordt echte LSD nog wel geproduceerd?

35 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SleepingBudhaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik mag zeggen dat ik een ervaren LSD gebruiker ben. In de late jaren 80 hadden we de Buddahs, Supermans en nog wat icoontjes die ik me niet zo direct herinner. Maar het was wel echte LSD. Wordt ons geliefd product eigenlijk nog wel gemaakt..?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me wel, wordt nog steeds verkocht en gebruikt dus :confused:

Hoezo? Zegeltjes gekocht die niet werkten?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#3
er is volop acid op de markt, misschien dat de TS bedoelt dat er weinig zegels zijn echt indruk maken ...

true true

maar ik heb nog steeds een tiental hartjes van 388 mics per zegeltje die zijn uiteraard bestemt voor mijn persoonlijke consumptie.

diegene die veel contact heeft met verscheidene LSD dealers maakt toch een redelijke kans sterkere zegels te kunnen kopen.

LSD is geduld de zoektocht is een lange weg langs en door psychedelic full moon festivals en fijne mensen.
@ TS je kan altijd nog wat liquid scoren en de dosis rectaal injecteren voor dat beetje extra pit !!
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het word nog steeds gemaakt, maar nu zijn veel zegels bespoten met DOB, DOI, en soms een combinatie van de twee. Verschillende dealers uitproberen en laten testen, zo weet je het :)
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
de meeste zegels liggen tegenwoordig zo rond de 40 ug en dat is erg laag. de kans dat je fatsoenlijke zegels tegenkomt van meer dan 125 uq is tegenwoordig klein. Hier vind je al jarenlang alleen maar hoffmannetjes in overvloed en af toe shivas (die zijn wel goed vind ik)
verder ga ik als ik wil trippen wel op de AMT of 5-meo-amt ofzo. Dat is ook vet lachen. 5-MEO-AMT really kicks ass :grin:
M
Mister GreenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lsd komt maar eens in de paar jaar weer op mijn pad en zodra ik het kan scoren koop ik altijd gelijk een stuk of 30 zegeltjes
Ik vind hier in de regio wel zat nep lsd en heb zelfs geloof ik weleens een heel duur stukje papier gekocht met print erop weet niet of het gewoon slecht bewaard is geweest of iemand heeft gewoon blotters zonder dosis erop aan mij verkocht :confused:
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het zelf ook al een tijd niet kunnen innemen.
Mis het wel. Vooral die Hofmans en die Boedha's.
Alleen nog maar rotzooi tegenwoordig. En dan willen ze ook nog dat je ze vanaf de 1000 stuks koopt. Ik ken niemand die nog gewoon losse trips verkoopt.
Mijn laatste was een dubbele hofman in 2012 en vond dat die wel een verdorven nasmaak gaf. Iets wat ik niet gewend ben van lsd gebruik.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
De oplossing is zo simpel dat niemand het snapt :hearteyes:

Het is er gewoon, geen idee wat voor een feesten e.d je naartoe gaat maar psychedilcfeestjes etc doen het goed. Zo heb je bij andere stroom weer massaal XTC.

Beide leuk maar meer geleerd van de LSD

Er is iemand opgepakt die ruim 1 kilo (astronomisch veel blotters....) aan het maken was (en al veel meer had gemaakt)...... misschien vandaar de de droogte hier en daar.

Pickards was de naam ofzo , die zit nu jaren in de cel (zonde van zo'n talent)
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#9
25tolife zei:
die zit nu jaren in de cel (zonde van zo'n talent)
Klik om te vergroten...

Is idd wel de juiste plek voor zo'n meedogenloze zware crimineel. :(
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD is er nog wel degelijk! Maar papertrips vermijd ik zoveel mogelijk.

Ik doe tegenwoordig alleen nog maar liquid en ben hier elke keer erg tevreden over. De druppels die ik doe zijn 150ug per stuk, dus sterk zat.

Blijf zoeken en je zult het echt tegenkomen!
Klik om te vergroten...

Amen!
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. de :( smiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tetsuo zei:
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. de :( smiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt.
Klik om te vergroten...

Haha stom van mij, was heel serieus toen ik het poste :P

Gelijk heb je!


Zijn alweer vele (verse) potjes gesignaleerd erg goede verhouding :hearteyes:
G
GoldkiwiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien een beetje een oud topic.
Maar ik vraag me ook al een tijdje af of er nog wel 'echte' LSD te krijgen is.

Ik ben zelf niet heel ervaren hiermee, maar ik heb toch duidelijk verschil gemerkt.
De eerste keren LSD was leuk, grappig, beetje visueel. Ook als ik meer in 1 keer nam. Vorig jaar was ik op een festival in Amsterdam en raadde iemand me bepaalde zegels aan, dalai lama's.. 300 microgram schijnt.. eentje van genomen, ik heb nog nooit zoiets ervaren wat ik toen ervaarde. Het effect was niet alleen intenser dan de LSD die ik eerder gehad had, maar gewoon heel anders! Het effect hield ook wel 12 uur aan in plaats van 6. Ook de manier waarop het uitwerkte voelde heel anders. Daardoor kreeg ik het vermoeden dat de zegels die ik eerder gehad heb, misschien geen 'echte' LSD bevatten maar LSA of een mix ofzo.
Sindsdien een paar keer andere zegeltjes geprobeerd waarvan men beweerde dat ze goed waren, maar niets kwam in de buurt van de lama's. Ik hoorde van iemand dat liquid het meest in de buurt komt van echt goede LSD, maar ik weet niet of dit zo is? Weten jullie hier iets over?
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoals je misschien weet, zijn er nog al wat rc's in de omloop die verkocht (en aangeprezen) worden als LSD. Zeer waarschijnlijk heb je dit gehad (tweede keer), zeker als je zegt dat de trip intens was en 12 uur duurde.

De enige manier om dit zeker te weten, is de zegel te laten testen.
Vloeibaar of op een zegel, volgens mij maakt het niet uit. Ouderdom wellicht nog meer dan de vorm.

Zeker is dat echte LSD nog altijd verkrijgbaar is. (En ja, er blijft ook altijd gezeur of het wel zo goed was als vroeger...die roze bril hè...) :)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Echte LSD heeft toch geen smaak en al die rc's toch wel?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
SmartieAndMe zei:
Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is :wink:
Klik om te vergroten...
Maar in mijn mening alsnog beter dan erachter komen als je het al een kwartier in je mond hebt. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
SmartieAndMe zei:
Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is :wink:
Klik om te vergroten...
Maar in mijn mening alsnog beter dan erachter komen als je het al een kwartier in je mond hebt. :wink:
Klik om te vergroten...

Deze had ik niet van je verwacht Fool :P

Je kunt inderdaad beter alleen je benen breken in een auto ongeluk, dan ook je nek en je schedelbasis. Het is echter beter om het ongeluk te voorkomen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, ik ben het helemaal met je eens dat je je zegeltjes gewoon moet laten testen, maar ik het kader van schadebeperking is een discussie over hoe je (als je eigenwijs bent) er toch achterkomt dat je wat anders slikt helemaal niet zo'n slecht idee toch?

Je vergelijking gaat ook aardig op, dat is precies wat ik bedoel. :P
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja klopt, toen ik 25i innam had ik een beetje een verdoofde tong. Ik had toen iets van 800mics (normale dosis) op. Maar 25i is lange na niet leuker dan LSD. Bij 25i had ik meer last van stroeve spieren en geen fijn gevoel in mijn lichaam.

Fool zei:
Je hebt geen zekerheid inderdaad, maar als je een verdoofde mond krijgt weet je wel vrij snel dat je een NBOMe te pakken hebt. :P (andersom uiteraard niet persé het geval)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."