Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Word 2c-e soms niet op blotterpapier gespoten en verkocht als LSD? Volgens mij wel..."
"Nee 25tolife, ik kan mijn zegels niet testen... Maar ik heb na heel wat opzoeken wat reports gezien van mensen met zegels met deze stof er in... Ik kan dit niet bevestigen hoewel."
"Na LSD gebruik als ik wakker word, voel ik mij telkens verschrikkelijk moe, nutteloos, depressief en heb ik alleen maar negatieve gedachten. Hoe kan ik dit voorkomen? Geen speed om wakker te worden, geen MDMA om wakker te worden, ik wil me de morning after gewoon op natuurlijke wijze weer wakker voelen."
"Hallo, ik heb na heel wat opzoeken hoe je grote pupillen bij gebruik van LSD kan verbergen... Veel personen antwoorden hier op "draag een zonnebril" maar na een avond feesten m'n vader me komt ophalen naar de club (ik mag nooit alleen naar huis, en als ik dit toch eens mag blijven ze wakker om me te controleren) is het wat raar als ik een zonnebril draag, en zal hij dan zowiso weten dat ik dingen nam die ik niet mag doen. Kleurlenzen zouden werken, wat ik graag wil geloven en nogal logisch zou vinden. Dus mijn vraag: -heeft iemand hier ervaring mee? -waar in België kan je ze kopen en wat is de prijs? (niet online, een WINKEL graag...) Ik had gedacht apothekers? Het moeten natuurlijk geen lenzen met motieven zijn, maar lenzen in de kleur van m'n iris... Alvast bedankt iedereen, happy tripping."
"Bedankt alle twee. Vanavond een trip, ik zal wel zien hoe het gaat."
"Ik vrijdag mijn zwaarste acid trip, en de zaterdag voelde ik me zoals een zombie. Het was wel de moeite waard."
"Nee, totaal niet goed geslapen... Maar ik had heel het weekend niets te doen dus genoeg tijd om uit te rusten"
"Bedankt, ik kan het eens proberen."
"Realities zei: Ik heb een vette zonnebril gekocht en die zet ik op als ik vergrote pupillen heb. In een discotheek of buiten.... Klik om te vergroten... Als ik om acht uur savonds bij m'n ouders kom met een zonnebril op... Welja moet ik verder gaan?"
"d1g1tal1s zei: Rolexjes. zijn veel varianten van, waarvan een aantal niet al te beste idd. Klik om te vergroten... Het was de enigste die ik kon krijgen rond nieuwjaar... En aangezien ze van een goede vriend kwamen nam ik aan dat ze goed waren... In het vervolg gewoon niet meer van hem kopen, ondertussen al wat andere dealertjes gevonden."