Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWordt echte LSD nog wel geproduceerd?

Wordt echte LSD nog wel geproduceerd?

35 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. de :( smiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tetsuo zei:
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. de :( smiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt.
Klik om te vergroten...

Haha stom van mij, was heel serieus toen ik het poste :P

Gelijk heb je!


Zijn alweer vele (verse) potjes gesignaleerd erg goede verhouding :hearteyes:
G
GoldkiwiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien een beetje een oud topic.
Maar ik vraag me ook al een tijdje af of er nog wel 'echte' LSD te krijgen is.

Ik ben zelf niet heel ervaren hiermee, maar ik heb toch duidelijk verschil gemerkt.
De eerste keren LSD was leuk, grappig, beetje visueel. Ook als ik meer in 1 keer nam. Vorig jaar was ik op een festival in Amsterdam en raadde iemand me bepaalde zegels aan, dalai lama's.. 300 microgram schijnt.. eentje van genomen, ik heb nog nooit zoiets ervaren wat ik toen ervaarde. Het effect was niet alleen intenser dan de LSD die ik eerder gehad had, maar gewoon heel anders! Het effect hield ook wel 12 uur aan in plaats van 6. Ook de manier waarop het uitwerkte voelde heel anders. Daardoor kreeg ik het vermoeden dat de zegels die ik eerder gehad heb, misschien geen 'echte' LSD bevatten maar LSA of een mix ofzo.
Sindsdien een paar keer andere zegeltjes geprobeerd waarvan men beweerde dat ze goed waren, maar niets kwam in de buurt van de lama's. Ik hoorde van iemand dat liquid het meest in de buurt komt van echt goede LSD, maar ik weet niet of dit zo is? Weten jullie hier iets over?
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals je misschien weet, zijn er nog al wat rc's in de omloop die verkocht (en aangeprezen) worden als LSD. Zeer waarschijnlijk heb je dit gehad (tweede keer), zeker als je zegt dat de trip intens was en 12 uur duurde.

De enige manier om dit zeker te weten, is de zegel te laten testen.
Vloeibaar of op een zegel, volgens mij maakt het niet uit. Ouderdom wellicht nog meer dan de vorm.

Zeker is dat echte LSD nog altijd verkrijgbaar is. (En ja, er blijft ook altijd gezeur of het wel zo goed was als vroeger...die roze bril hè...) :)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echte LSD heeft toch geen smaak en al die rc's toch wel?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is :wink:
Klik om te vergroten...
Maar in mijn mening alsnog beter dan erachter komen als je het al een kwartier in je mond hebt. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
SmartieAndMe zei:
Inderdaad, het enige wat je proeft is de inkt. Je kunt niet op je smaakorgaan vertrouwen als het om de kwaliteit van je LSD (of andere stof) gaat. Daarnaast, als je het al in je mond hebt ben je een beetje laat om tot de conclusie te komen dat het toch iets anders is :wink:
Klik om te vergroten...
Maar in mijn mening alsnog beter dan erachter komen als je het al een kwartier in je mond hebt. :wink:
Klik om te vergroten...

Deze had ik niet van je verwacht Fool :P

Je kunt inderdaad beter alleen je benen breken in een auto ongeluk, dan ook je nek en je schedelbasis. Het is echter beter om het ongeluk te voorkomen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, ik ben het helemaal met je eens dat je je zegeltjes gewoon moet laten testen, maar ik het kader van schadebeperking is een discussie over hoe je (als je eigenwijs bent) er toch achterkomt dat je wat anders slikt helemaal niet zo'n slecht idee toch?

Je vergelijking gaat ook aardig op, dat is precies wat ik bedoel. :P
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja klopt, toen ik 25i innam had ik een beetje een verdoofde tong. Ik had toen iets van 800mics (normale dosis) op. Maar 25i is lange na niet leuker dan LSD. Bij 25i had ik meer last van stroeve spieren en geen fijn gevoel in mijn lichaam.

Fool zei:
Je hebt geen zekerheid inderdaad, maar als je een verdoofde mond krijgt weet je wel vrij snel dat je een NBOMe te pakken hebt. :P (andersom uiteraard niet persé het geval)
Klik om te vergroten...
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk zou t voor mij niks uit maken als was het 25i maar je moet dan wel erg opletten met dosering. Waarschijnlijk merk je voor de rest niet eens verschil tenzij je er mee bekend bent en zelfs dan is de kans klein.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond 2C-C-NBOMe wel anders aanvoelen dan LSD, ben er ook vrij zeker van dat ik deze tijdens een trip wel uit elkaar zou kunnen halen, lijkt me dat je 2C-I-NBOMe dan ook wel uit elkaar kunt halen, gezien het feit dat deze nog meer lichamelijke werking zou hebben. Toch?

Anyway, binnenkort maar eens tot de test brengen dan. :P
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eigenlijk zou t voor mij niks uit maken als was het 25i maar je moet dan wel erg opletten met dosering. Waarschijnlijk merk je voor de rest niet eens verschil tenzij je er mee bekend bent en zelfs dan is de kans klein.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#14
'vroegah' werd 500ug als een 'standaard' dosering beschouwd. 1000 ug was dan een 'dubbele dosis'. Omdat dat niet altijd goed ging, is de 'standaard' dosering flink omlaag geschroefd. Ik zou zeggen dat tegenwoordig 100-150 ug als standaard wordt beschouwd.

Wat er gezegd wordt dat erop zit qua hoeveelheid, zit er vaak niet echt op. De ondergrens zit rond de 10-15 ug, dus als je van 1/2 of 1/4 trip helemaal niks meer voelt, dan weet je dat je op de ondergrens zit. Aangezien LSD in microgrammen gaat, is het inderdaad niet te proeven in die hoeveelheden.

Dus, tja, wat is echt? 'Echt' is aan de ene kant dus zorgen dat je echt LSD hebt en niet een of andere rc. Als je wilt weten of het echt LSD is, moet je gewoon laten testen. Of heel veel ervaring hebben en een betrouwbare dealer. Daarnaast is 'echt' zorgen dat je zeker weet wat de dosering is. Ik koop meestal een kleine batch van iemand die ik ken en vertrouw. Dan leer ik die sterkte kennen, dus wat doet een halve, een hele. Dan weet je voorlopig goed wat je moet slikken voor het gewenste effect. Als je dan een 'echte' trip wilt hebben zoals ze die in de jaren 60 hadden, moet je dus zorgen dat je 500 ug binnen krijgt. En dan niet op basis van dat iemand roept dat er wel 340 ug op die zegel zit, maar omdat je het hebt getest, of omdat je het hebt teruggedoseerd tot de ondergrens en dan weet dat het niet meer werkt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dr.Brabo zei:
Eigenlijk zou t voor mij niks uit maken als was het 25i maar je moet dan wel erg opletten met dosering. Waarschijnlijk merk je voor de rest niet eens verschil tenzij je er mee bekend bent en zelfs dan is de kans klein.
Klik om te vergroten...
Ik zou het heel gek vinden als je dat verschil niet merkt. Elke stof heeft toch wel unieke kenmerken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vreemd dat er vaak gezegd wordt dat LSD helemaal geen smaak zou hebben. Mijn LSD was werkelijk getest als puur LSD, maar er zat toch wel een heel klein beetje smaak aan. Ik kan zo ook niet goed omschrijven hoe het dan precies smaakte. Misschien heel licht bitter en het tintelde iets op de tong. Misschien toch de inkt ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."