#1
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. de
smiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt.