Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWordt echte LSD nog wel geproduceerd?

Wordt echte LSD nog wel geproduceerd?

35 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond 2C-C-NBOMe wel anders aanvoelen dan LSD, ben er ook vrij zeker van dat ik deze tijdens een trip wel uit elkaar zou kunnen halen, lijkt me dat je 2C-I-NBOMe dan ook wel uit elkaar kunt halen, gezien het feit dat deze nog meer lichamelijke werking zou hebben. Toch?

Anyway, binnenkort maar eens tot de test brengen dan. :P
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eigenlijk zou t voor mij niks uit maken als was het 25i maar je moet dan wel erg opletten met dosering. Waarschijnlijk merk je voor de rest niet eens verschil tenzij je er mee bekend bent en zelfs dan is de kans klein.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#3
'vroegah' werd 500ug als een 'standaard' dosering beschouwd. 1000 ug was dan een 'dubbele dosis'. Omdat dat niet altijd goed ging, is de 'standaard' dosering flink omlaag geschroefd. Ik zou zeggen dat tegenwoordig 100-150 ug als standaard wordt beschouwd.

Wat er gezegd wordt dat erop zit qua hoeveelheid, zit er vaak niet echt op. De ondergrens zit rond de 10-15 ug, dus als je van 1/2 of 1/4 trip helemaal niks meer voelt, dan weet je dat je op de ondergrens zit. Aangezien LSD in microgrammen gaat, is het inderdaad niet te proeven in die hoeveelheden.

Dus, tja, wat is echt? 'Echt' is aan de ene kant dus zorgen dat je echt LSD hebt en niet een of andere rc. Als je wilt weten of het echt LSD is, moet je gewoon laten testen. Of heel veel ervaring hebben en een betrouwbare dealer. Daarnaast is 'echt' zorgen dat je zeker weet wat de dosering is. Ik koop meestal een kleine batch van iemand die ik ken en vertrouw. Dan leer ik die sterkte kennen, dus wat doet een halve, een hele. Dan weet je voorlopig goed wat je moet slikken voor het gewenste effect. Als je dan een 'echte' trip wilt hebben zoals ze die in de jaren 60 hadden, moet je dus zorgen dat je 500 ug binnen krijgt. En dan niet op basis van dat iemand roept dat er wel 340 ug op die zegel zit, maar omdat je het hebt getest, of omdat je het hebt teruggedoseerd tot de ondergrens en dan weet dat het niet meer werkt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr.Brabo zei:
Eigenlijk zou t voor mij niks uit maken als was het 25i maar je moet dan wel erg opletten met dosering. Waarschijnlijk merk je voor de rest niet eens verschil tenzij je er mee bekend bent en zelfs dan is de kans klein.
Klik om te vergroten...
Ik zou het heel gek vinden als je dat verschil niet merkt. Elke stof heeft toch wel unieke kenmerken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vreemd dat er vaak gezegd wordt dat LSD helemaal geen smaak zou hebben. Mijn LSD was werkelijk getest als puur LSD, maar er zat toch wel een heel klein beetje smaak aan. Ik kan zo ook niet goed omschrijven hoe het dan precies smaakte. Misschien heel licht bitter en het tintelde iets op de tong. Misschien toch de inkt ja.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Vreemd dat er vaak gezegd wordt dat LSD helemaal geen smaak zou hebben. Mijn LSD was werkelijk getest als puur LSD, maar er zat toch wel een heel klein beetje smaak aan. Ik kan zo ook niet goed omschrijven hoe het dan precies smaakte. Misschien heel licht bitter en het tintelde iets op de tong. Misschien toch de inkt ja.
Klik om te vergroten...
Zou heel goed de inkt op de zegels kunnen zijn. En papier is op zichzelf ook niet volledig smaakloos volgens mij.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn zegels zijn heel erg bitter, maar zijn getest op pure lsd. Verder trip ik makkelijk 15+uur op lsd wat normaal is.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pionier zei:
Mijn zegels zijn heel erg bitter, maar zijn getest op pure lsd. Verder trip ik makkelijk 15+uur op lsd wat normaal is.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk proef je de inkt dan. LSD in zulke hoeveelheden zou je niet moeten proeven, of het moeten hele sterke zegels zijn..

Mijn zegels van 250ug waren ook bitter, maar dat was denk ik dus ook de inkt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat moel wel de inkt geweest zijn. LSD heeft wel een licht bittere smaak volgens mij, maar in zulke kleine hoeveelheden zul je dat niet niet merken, sowieso zou LSD niet heel erg bitter moeten smaken.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt, dat betekent dus dat ik die vieze inkt proef. Maar na 5 minuten is de smaak al grotendeels weg en vind ik het niet zo'n probleem.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of LSD écht geen smaak heeft durf ik niet te zeggen, maar op een smaakloze blotter met smaakloze inkt zul je in die doseringen niets proeven. Schijnt echter nog wel eens voor te komen dat de inkt een smaakje heeft. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
ik het kader van schadebeperking is een discussie over hoe je (als je eigenwijs bent) er toch achterkomt dat je wat anders slikt helemaal niet zo'n slecht idee toch?
Klik om te vergroten...

In veel gevallen zou ik het met je eens zijn. Echter bij drugs kun je zelf simpelweg niet ontdekken of je molecuul goed is. De enige manier is testen. Smaak, geur, uiterlijk en andere kenmerken zijn hetzelfde als het logootje op de pil. Ze geven een vals vertrouwen wat nog gevaarlijker is dan gewoon blind iets nemen.

Ik ben daarom tegen die discussie, zekerheid is het enige wat telt in een markt als de drugsmarkt. Je kunt maar één keer doodgaan, beter zo lang mogelijk bewaren dus :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt geen zekerheid inderdaad, maar als je een verdoofde mond krijgt weet je wel vrij snel dat je een NBOMe te pakken hebt. :P (andersom uiteraard niet persé het geval)
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je komt tegenwoordig niet zomaar aan lekkere LSD, je zult hiervoor veel geduld moeten hebben en veel tijd in de zoektocht steken.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#15
LSD is er nog wel degelijk! Maar papertrips vermijd ik zoveel mogelijk.

Ik doe tegenwoordig alleen nog maar liquid en ben hier elke keer erg tevreden over. De druppels die ik doe zijn 150ug per stuk, dus sterk zat.

Blijf zoeken en je zult het echt tegenkomen!
S
SleepingBudhaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik mag zeggen dat ik een ervaren LSD gebruiker ben. In de late jaren 80 hadden we de Buddahs, Supermans en nog wat icoontjes die ik me niet zo direct herinner. Maar het was wel echte LSD. Wordt ons geliefd product eigenlijk nog wel gemaakt..?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lijkt me wel, wordt nog steeds verkocht en gebruikt dus :confused:

Hoezo? Zegeltjes gekocht die niet werkten?
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#18
er is volop acid op de markt, misschien dat de TS bedoelt dat er weinig zegels zijn echt indruk maken ...

true true

maar ik heb nog steeds een tiental hartjes van 388 mics per zegeltje die zijn uiteraard bestemt voor mijn persoonlijke consumptie.

diegene die veel contact heeft met verscheidene LSD dealers maakt toch een redelijke kans sterkere zegels te kunnen kopen.

LSD is geduld de zoektocht is een lange weg langs en door psychedelic full moon festivals en fijne mensen.
@ TS je kan altijd nog wat liquid scoren en de dosis rectaal injecteren voor dat beetje extra pit !!
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het word nog steeds gemaakt, maar nu zijn veel zegels bespoten met DOB, DOI, en soms een combinatie van de twee. Verschillende dealers uitproberen en laten testen, zo weet je het :)
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#20
de meeste zegels liggen tegenwoordig zo rond de 40 ug en dat is erg laag. de kans dat je fatsoenlijke zegels tegenkomt van meer dan 125 uq is tegenwoordig klein. Hier vind je al jarenlang alleen maar hoffmannetjes in overvloed en af toe shivas (die zijn wel goed vind ik)
verder ga ik als ik wil trippen wel op de AMT of 5-meo-amt ofzo. Dat is ook vet lachen. 5-MEO-AMT really kicks ass :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."