Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met 10.000+ mg LSD

Ervaring met 10.000+ mg LSD

146 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.

Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
Klik om te vergroten...

Dank voor het eerste research topic "LSD fingerprints" :praying1:
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.
Klik om te vergroten...

Psilocybine platform nooit gevonden. Staat op het lijstje nu.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
maakt niet uit wat het is man. ik wil er mee aan de slag. gaat sowieso een mooie uitkomst worden. geloof ik 100%
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
therealburningman zei:
ik pak morgen wel bij. ik zit er gewoon nog in.
Klik om te vergroten...
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.

Je berichten zijn moeilijk te volgen, maar grote beslissingen nemen zoals je gezin verlaten zou ik ook bewaren tot je je nuchter voelt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.

Je berichten zijn moeilijk te volgen, maar grote beslissingen nemen zoals je gezin verlaten zou ik ook bewaren tot je je nuchter voelt.
Klik om te vergroten...


Dit is echt niet mogelijk met LSD, de eerste keer dat ik LSD nam was circa 400ug. Dat was na een uur of 10 toch echt wel weg.

Toen ik eens 2mg nam duurde het wel een dag , maar 5 dagen?! Ik zou je spul eens laten testen zoals je nu alweer opnieuw wilt trippen is ook niet logisch na een goede trip.

Plus je zal er bijna niks van voelen.
Inderdaad even komende weken geen grote beslissingen nemen. Land eerst maar terug nuchter op aarde..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
therealburningman zei:
Zo. interresant. Stond net thuis om mijn spullen op te halen om voor een bepaalde tijd (hoop ik) te vertrekken (mijn gezin). Volgens mij heeft deze 400ug dosis een bepaalde uitwerking gehad op mijn 1 van de grotere trauma's/frustraties in mij en stuur ik mezelf in 1 of ander pad waar ik dat trauma ding te lijf wil gaan. bevrijd worden.

Ik las bijpakken ergens voorgaande threads. als iemand wat kan brengen (kreeg mijn dokters tas niet mee, en ik wil geen te grote scene schoppen, kids erbij, not pretty anders)? ik ben er klaar voor.
Klik om te vergroten...
Je komt een beetje in de war over.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel een keer 2.5 dag lopen trippen op die hoeveelheid... Ik ben écht heel gevoelig voor trip middelen. Maar 5 dagen... Ik zou knetter gek worden. Zou toch geen LSD kunnen zijn?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat er wat anders aan de hand is.

Heb je al met de huisarts gesproken @therealburningman ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Je komt een beetje in de war over.
Klik om te vergroten...
check. vond ik zelf op dat moment ook.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Denk dat er wat anders aan de hand is.

Heb je al met de huisarts gesproken @therealburningman ?
Klik om te vergroten...
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts. Ik kon vrijer dan ooit praten over mijzelf en we hadden het over de "verslavings" problematiek. Ik gaf hem aan dat ik een verslaving alleen slecht vind als het leven verkeerd beinvloed (we hebben het hier over wiet overigens). Weet je wat hij zei? Hij had er ook niet echt een mening over en vond de gemiddelde consensus om mensen van verslavingen afhalen in de praktijk vaak meer schade aanrichten als goed.

Dus... Huisartsen weten ook niet zoveel jongens.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.
Klik om te vergroten...
het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Wauw, weet je zeker dat het LSD was? :tonguewink: Een trip duurt doorgaans 10-12 uren. Hoge doseringen soms wel een aantal uren meer, maar 96 uren!??
Klik om te vergroten...
400µg LSD zou mij minstens 1 en wellicht zelfs 2 nachten wakker kunnen houden denk ik.

Is in ieder geval een reden dat ik er soms voor kies om langwerkende psychedelica wat lager te doseren en dan maar eventueel met een dissociatief te combineren. 200-225µg LSD 's 11:00 ochtends kan mij wel tot 4:00 wakker houden. Dat sommige mensen er minder van merken om welke reden dan ook wil ik ook wel geloven.
therealburningman zei:
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts.
Klik om te vergroten...
Lekker bezig pik.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
therealburningman zei:
en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
Klik om te vergroten...
Of je wacht ff 2-3 weken. Waarom zou je er meteen voor gaan?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
therealburningman zei:
en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
Klik om te vergroten...
Je klinkt als een verslaafde die de realiteit probeert te ontsnappen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
therealburningman zei:
het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.
Klik om te vergroten...
Benieuwd hoe je hier straks allemaal op terugkijkt na een tijdje. :tonguewink: Je komt wat verward over, maar is ook moeilijk zeggen zo over internet natuurlijk.

Be safe :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
therealburningman zei:
en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
Klik om te vergroten...
Morgenochtend de LSD rainbow challenge (duimprintje met LSD kristallen) toch?

Ik bedoel, wat is tijd nou eigenlijk.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
Morgenochtend de LSD rainbow challenge (duimprintje met LSD kristallen) toch?

Ik bedoel, wat is tijd nou eigenlijk.
Klik om te vergroten...
ik heb een stuk of 50 zegels bij me. moet goedkomen. Maar wat betreft die verwardheid. Ik sla er niet op aan jongens. Ik begrijp jullie concern. Ik laat het even op beloop. Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad. Dus of wederom geen spijt. Of ik heb mijn First Regret Badge gehaald.

Het mag er zijn.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Je klinkt als een verslaafde die de realiteit probeert te ontsnappen.
Klik om te vergroten...
ik zou hem anders formuleren (mijn opvatting). De huidige realiteit houdt mij gevangen in verlangen. Het mag er niet zijn. Ik heb het lef, inzicht of overtuiging niet kunnen vinden. LSD helpt mij die conditionering te doorbreken. Zodat ik straks aan een nieuwe realiteit kan bouwen.

Vol overtuiging. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."