#1
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.
Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
Dank voor het eerste research topic "LSD fingerprints"
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.
Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.ik pak morgen wel bij. ik zit er gewoon nog in.
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.
Je berichten zijn moeilijk te volgen, maar grote beslissingen nemen zoals je gezin verlaten zou ik ook bewaren tot je je nuchter voelt.
Je komt een beetje in de war over.Zo. interresant. Stond net thuis om mijn spullen op te halen om voor een bepaalde tijd (hoop ik) te vertrekken (mijn gezin). Volgens mij heeft deze 400ug dosis een bepaalde uitwerking gehad op mijn 1 van de grotere trauma's/frustraties in mij en stuur ik mezelf in 1 of ander pad waar ik dat trauma ding te lijf wil gaan. bevrijd worden.
Ik las bijpakken ergens voorgaande threads. als iemand wat kan brengen (kreeg mijn dokters tas niet mee, en ik wil geen te grote scene schoppen, kids erbij, not pretty anders)? ik ben er klaar voor.
check. vond ik zelf op dat moment ook.Je komt een beetje in de war over.
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts. Ik kon vrijer dan ooit praten over mijzelf en we hadden het over de "verslavings" problematiek. Ik gaf hem aan dat ik een verslaving alleen slecht vind als het leven verkeerd beinvloed (we hebben het hier over wiet overigens). Weet je wat hij zei? Hij had er ook niet echt een mening over en vond de gemiddelde consensus om mensen van verslavingen afhalen in de praktijk vaak meer schade aanrichten als goed.
het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.
400µg LSD zou mij minstens 1 en wellicht zelfs 2 nachten wakker kunnen houden denk ik.Wauw, weet je zeker dat het LSD was?Een trip duurt doorgaans 10-12 uren. Hoge doseringen soms wel een aantal uren meer, maar 96 uren!??
Lekker bezig pik.ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts.
Of je wacht ff 2-3 weken. Waarom zou je er meteen voor gaan?en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
Je klinkt als een verslaafde die de realiteit probeert te ontsnappen.en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
Benieuwd hoe je hier straks allemaal op terugkijkt na een tijdje.het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.
Morgenochtend de LSD rainbow challenge (duimprintje met LSD kristallen) toch?en anders neem ik die volgende zegel morgenochtend.
ik heb een stuk of 50 zegels bij me. moet goedkomen. Maar wat betreft die verwardheid. Ik sla er niet op aan jongens. Ik begrijp jullie concern. Ik laat het even op beloop. Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad. Dus of wederom geen spijt. Of ik heb mijn First Regret Badge gehaald.Morgenochtend de LSD rainbow challenge (duimprintje met LSD kristallen) toch?
Ik bedoel, wat is tijd nou eigenlijk.
ik zou hem anders formuleren (mijn opvatting). De huidige realiteit houdt mij gevangen in verlangen. Het mag er niet zijn. Ik heb het lef, inzicht of overtuiging niet kunnen vinden. LSD helpt mij die conditionering te doorbreken. Zodat ik straks aan een nieuwe realiteit kan bouwen.Je klinkt als een verslaafde die de realiteit probeert te ontsnappen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."