Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met 10.000+ mg LSD

Ervaring met 10.000+ mg LSD

146 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien meer een intense afterglow.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
400ug is niet niks :tongueout:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
therealburningman zei:
hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
Klik om te vergroten...
Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.

LSD is mijn top 350ug, ik ga een dezer dagen 400ug proberen. Truffels kwam ik tot 45 gram + pegannum harmala, en daar voelde ik dat ik mijn persoonlijke grns wel bereikt had, meer heeft denk ik alleen maar negatieve invloed op de trip. De visuals zijn dan zo snel en vloeibaar dat je er een beetje zeeziek van wordt zeg maar.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
moet eerlijk bekennen dat ik ZEER OPGELUCHT was terug te zijn hier na die 70mg DMT met remmers. Kwam overigens door de setting (was niet perfect). Een goede begeleider doet wonderen. Ik heb van mijn DMT trips er veel alleen gedaan en dat blijft trickie.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
8️⃣6️⃣ zei:
Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.
Klik om te vergroten...

Ja veel mensen zeggen en denken dat, maar geen met deze ervaring :wink: Ben eigenwijs maar ook voorzichtig. Dus dat opbouwen ga ik ook zeker doen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
therealburningman zei:
moet eerlijk bekennen dat ik ZEER OPGELUCHT was terug te zijn hier na die 70mg DMT met remmers. Kwam overigens door de setting (was niet perfect). Een goede begeleider doet wonderen. Ik heb van mijn DMT trips er veel alleen gedaan en dat blijft trickie.
Klik om te vergroten...
Klinkt heftig. DMT heb ik nauwelijks ervaring mee, wel met 5MeO-DMT, die in dezelfde hoek zit als DMT.

Ik zit overigens te twijfelen of ik dalijk een trip zal gaan doen en of ik dan niet voor de 400ug lsd moet gaan lol. laatste trip (350ug) is van 3,5 week geleden dus het kan, maar het weer is niet zo goed en ik prefereer eigenlijk een helder blauwe lucht en een buiten trip.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7

Deze heeft 3 delen:

N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
therealburningman zei:
Ja veel mensen zeggen en denken dat, maar geen met deze ervaring :wink: Ben eigenwijs maar ook voorzichtig. Dus dat opbouwen ga ik ook zeker doen.
Klik om te vergroten...
Opbouwen tot een 400 - 500 mcg lijkt mij wel aan te raden om een beeld te krijgen wat LSD doet op hoge dosering maar niets zal je voor kunnen bereiden op een thumbprint dosering lijkt mij, dat is gewoon niet vergelijkbaar en valt niet tegen op te bouwen. Het is niet voor niets dat dit iets is wat bijna niemand doet, wat ik erover lees is het zo'n beetje de meest heftige ervaring die je in je leven mee kunt maken. Dus ik denk in dit geval dat 'langzaam opbouwen' niet bijster veel gaat helpen.
Mezelf zei:
Ik begrijp dat altijd maar meer meer meer willen niet hoor. Ik heb juist steeds minder nodig voor betekenisvolle trip. Moet iedereen zelf weten verder hoor maar in mijn ogen erg onnodig. Verder ben ik benieuwd naar de tripreport.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je zegt hoor. Ik ken ook dat ik de laatste tijd maar kleine beetjes nodig heb en dan in combinatie met meditatie en de juiste omgeving al heel diep kan gaan. Ik kan mij ook voorstellen dat bij mij de drang naar hogere doseringen op een gegeven moment steeds minder wordt, dat het allemaal wat stabieler wordt en er enkel soms een 'onderhoudsbeurt' nodig is om alles weer even helder te krijgen. Leven naar je inzichten, zo veel mogelijk in het moment, met enkel af en toe een opfrismomentje is een heel mooi streven.
Misschien is het ook een stukje thrillseeking, extreme ervaringen opzoeken. Het gevoel hebben dat je steeds dichterbij antwoorden komt, de intense drang om het allemaal te willen ervaren en begrijpen. Trippen op hoge(re) doseringen legt voor mij ook heel duidelijk bloot wat er toe doet en wat niet, no bullshit en direct omzetten in acties, om zo het proces van verandering in mijzelf en daarmee hopelijk ook om mij heen te versnellen. Op lage doseringen gaat het gewoon allemaal veel geleidelijker en liefjes terwijl hogere doseringen bestaande patronen direct omver blazen.
Maar ik herken ook wel de valkuil van het jezelf erin dreigen te verliezen en misschien zelfs ook wel tunnelvisie als je daar niet voor waakt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
therealburningman zei:
hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
Klik om te vergroten...
Je heb nu 150ug gedaan en wilt naar 10.000ug? Waarom ???
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn 'record'is 2m2 LSD en was daar 2 of 3 dagen van de kaart vaart Ik raad het je af om zoveel te nemen. Het was wel leuk maar ik hou het tegenwoordig bij de normale doseringen 200-350 ug.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
www.vice.com

Wat er gebeurt als je onverwachts veel te veel lsd binnenkrijgt

"Ik besefte dat ik honderd doses lsd had binnengekregen. Dat is gewoon te veel. Dan moet je de ambulance bellen."
www.vice.com www.vice.com
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
NiandraLades zei:
Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:
Klik om te vergroten...
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.

Coma, Hyperthermia and Bleeding Associated with Massive LSD Overdose: A Report of Eight Cases - PMC

Eight patients were seen within 15 minutes of intranasal self-administration of large amounts of pure D-lysergic acid diethylamide (LSD) tartrate powder. Emesis and collapse occurred along with signs of sympathetic overactivity, hyperthermia, coma ...
www.ncbi.nlm.nih.gov www.ncbi.nlm.nih.gov
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb in ieder geval geen interesse in de fingerprint, misschien op mn sterfbed maar anders niet.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
8️⃣6️⃣ zei:
Ik zit overigens te twijfelen of ik dalijk een trip zal gaan doen en of ik dan niet voor de 400ug lsd moet gaan lol. laatste trip (350ug) is van 3,5 week geleden dus het kan, maar het weer is niet zo goed en ik prefereer eigenlijk een helder blauwe lucht en een buiten trip.
Klik om te vergroten...

Herkenbare trigger. Ben benieuwd! Nog gedaan?
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.

Coma, Hyperthermia and Bleeding Associated with Massive LSD Overdose: A Report of Eight Cases - PMC

Eight patients were seen within 15 minutes of intranasal self-administration of large amounts of pure D-lysergic acid diethylamide (LSD) tartrate powder. Emesis and collapse occurred along with signs of sympathetic overactivity, hyperthermia, coma ...
www.ncbi.nlm.nih.gov www.ncbi.nlm.nih.gov
Klik om te vergroten...

Ai!!! In mijn familie zijn vernauwe slagaders een genetische afwijking. Verhoogd risico dus. Ik zal extra moeten uitkijken. Misschien combineren met spierverslappers?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
therealburningman zei:
Herkenbare trigger. Ben benieuwd! Nog gedaan?
Klik om te vergroten...
Neen, het is er niet van gekomen. Ik heb uiteindelijk wel getript op Datura, wat trouwens ook een beste beleving was.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij ben je er inmiddels wel achter dat het niet zo verstandig is om te doen. Gelukkig maar, want als jij dan met je extreme dosis ergens van het dak af springt begint Grapperhaus en de media morgen weer over hoe gevaarlijk LSD wel niet is. Gebruik gewoon verantwoordelijk en verpest het niet voor iedereen door zwaar over te doseren.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
therealburningman zei:
Ai!!! In mijn familie zijn vernauwe slagaders een genetische afwijking. Verhoogd risico dus. Ik zal extra moeten uitkijken. Misschien combineren met spierverslappers?
Klik om te vergroten...
Waarom spierverslappers?
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
8️⃣6️⃣ zei:
Waarom spierverslappers?
Klik om te vergroten...
Ik las op hier dat "Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. ". Dit suggereert dat die gladde spieren een mate van spanning ervaren. Basis is blijkbaar bij mij hoger. Dus toename vasoconstrictie = risico dat die spieren nog meer vernauwen. Vandaar spierverslapper, de tegenhanger.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
en jullie reacties zijn belangrijk voor het moment. Thnx!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."