#1
Misschien meer een intense afterglow.
Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.
Klinkt heftig. DMT heb ik nauwelijks ervaring mee, wel met 5MeO-DMT, die in dezelfde hoek zit als DMT.moet eerlijk bekennen dat ik ZEER OPGELUCHT was terug te zijn hier na die 70mg DMT met remmers. Kwam overigens door de setting (was niet perfect). Een goede begeleider doet wonderen. Ik heb van mijn DMT trips er veel alleen gedaan en dat blijft trickie.
Opbouwen tot een 400 - 500 mcg lijkt mij wel aan te raden om een beeld te krijgen wat LSD doet op hoge dosering maar niets zal je voor kunnen bereiden op een thumbprint dosering lijkt mij, dat is gewoon niet vergelijkbaar en valt niet tegen op te bouwen. Het is niet voor niets dat dit iets is wat bijna niemand doet, wat ik erover lees is het zo'n beetje de meest heftige ervaring die je in je leven mee kunt maken. Dus ik denk in dit geval dat 'langzaam opbouwen' niet bijster veel gaat helpen.Ja veel mensen zeggen en denken dat, maar geen met deze ervaringBen eigenwijs maar ook voorzichtig. Dus dat opbouwen ga ik ook zeker doen.
Ik snap wat je zegt hoor. Ik ken ook dat ik de laatste tijd maar kleine beetjes nodig heb en dan in combinatie met meditatie en de juiste omgeving al heel diep kan gaan. Ik kan mij ook voorstellen dat bij mij de drang naar hogere doseringen op een gegeven moment steeds minder wordt, dat het allemaal wat stabieler wordt en er enkel soms een 'onderhoudsbeurt' nodig is om alles weer even helder te krijgen. Leven naar je inzichten, zo veel mogelijk in het moment, met enkel af en toe een opfrismomentje is een heel mooi streven.Ik begrijp dat altijd maar meer meer meer willen niet hoor. Ik heb juist steeds minder nodig voor betekenisvolle trip. Moet iedereen zelf weten verder hoor maar in mijn ogen erg onnodig. Verder ben ik benieuwd naar de tripreport.
Je heb nu 150ug gedaan en wilt naar 10.000ug? Waarom ???hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:
Ik zit overigens te twijfelen of ik dalijk een trip zal gaan doen en of ik dan niet voor de 400ug lsd moet gaan lol. laatste trip (350ug) is van 3,5 week geleden dus het kan, maar het weer is niet zo goed en ik prefereer eigenlijk een helder blauwe lucht en een buiten trip.
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.
Coma, Hyperthermia and Bleeding Associated with Massive LSD Overdose: A Report of Eight Cases - PMC
Eight patients were seen within 15 minutes of intranasal self-administration of large amounts of pure D-lysergic acid diethylamide (LSD) tartrate powder. Emesis and collapse occurred along with signs of sympathetic overactivity, hyperthermia, coma ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Neen, het is er niet van gekomen. Ik heb uiteindelijk wel getript op Datura, wat trouwens ook een beste beleving was.Herkenbare trigger. Ben benieuwd! Nog gedaan?
Waarom spierverslappers?Ai!!! In mijn familie zijn vernauwe slagaders een genetische afwijking. Verhoogd risico dus. Ik zal extra moeten uitkijken. Misschien combineren met spierverslappers?
Ik las op hier dat "Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. ". Dit suggereert dat die gladde spieren een mate van spanning ervaren. Basis is blijkbaar bij mij hoger. Dus toename vasoconstrictie = risico dat die spieren nog meer vernauwen. Vandaar spierverslapper, de tegenhanger.Waarom spierverslappers?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."