Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met 10.000+ mg LSD

Ervaring met 10.000+ mg LSD

146 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Less is more...

Al die dingen door elkaar mixen, man... En in grote hoeveelheden ook nog. Er zijn er hier meer op dit forum die dat doen en nog extremer. En zeggen dat dat geen kwaad kan. Ik zie niet hoe dat geestelijk goed voor je kan zijn...
Klik om te vergroten...
Het kan maar niet elk weekend. Meestal is dit dan wel het geval.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
therealburningman zei:
aangenomen dat je daar meer van weet. prima. voor mij is dat niet bekend.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je dat ooit nog eens mag ontdekken. Want je brein houdt je voor de gek op deze manier.

Mag ook hopen dat die lui van die stichting hier het een en ander van weten en gebruik om trauma's op te lossen niet aanraden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Het kan maar niet elk weekend. Meestal is dit dan wel het geval.
Klik om te vergroten...
Mensen hebben geen benul wat het risico is van zoveel drugs combineren. 2 of misschien soms nog 3, daar kun je nog wat van zeggen, aangezien de risico's van combinaties van twee verschillende drugs vaak wel bekend zijn. Tegen de 10 of meer dan 10 drugs mixen weet niemand wat dat mogelijk met je doet.

Je kunt zeggen 'het kan', maar dat is nergens op gebaseerd, behalve op dat je het zelf tot nu toe hebt overleeft en (hopelijk) niets aan over hebt gehouden. Maar je kunt naar mijn mening niet zeggen dat het bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd weleens kan om 10 verschillende drugs te mixen. Dat is gewoon zwaar onverstandig en risicovol en zouden we hier imo ook niet moeten adverteren als iets dat 'wel kan'. Mensen gaan dood door dat soort adviezen. Het is echt niet alleen het wekelijks doen daarvan wat slecht is.

Ik kan er zelf ook niet bij om zoveel drugs te mixen, snap dat echt niet. Willen mensen gewoon zo fucked up mogelijk worden of zo? Je wilt toch nog een beetje een coherente ervaring hebben toch? En niet pure chaos in je hoofd. Maar dat ben ik dan...
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Ik hoop dat je dat ooit nog eens mag ontdekken. Want je brein houdt je voor de gek op deze manier.

Mag ook hopen dat die lui van die stichting hier het een en ander van weten en gebruik om trauma's op te lossen niet aanraden.
Klik om te vergroten...

Ooit: In welke richting moet ik kijken dan?

Stichting: nogmaals. wat ik doe en zij doen totally different. Veel verantwoordelijkheid bij hun. Ik ben de outlier.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Mensen hebben geen benul wat het risico is van zoveel drugs combineren. 2 of misschien soms nog 3, daar kun je nog wat van zeggen, aangezien de risico's van combinaties van twee verschillende drugs vaak wel bekend zijn. Tegen de 10 of meer dan 10 drugs mixen weet niemand wat dat mogelijk met je doet.

Je kunt zeggen 'het kan', maar dat is nergens op gebaseerd, behalve op dat je het zelf tot nu toe hebt overleeft en (hopelijk) niets aan over hebt gehouden. Maar je kunt naar mijn mening niet zeggen dat het bijvoorbeeld eens in de zoveel tijd weleens kan om 10 verschillende drugs te mixen. Dat is gewoon zwaar onverstandig en risicovol en zouden we hier imo ook niet moeten adverteren als iets dat 'wel kan'. Mensen gaan dood door dat soort adviezen. Het is echt niet alleen het wekelijks doen daarvan wat slecht is.

Ik kan er zelf ook niet bij om zoveel drugs te mixen, snap dat echt niet. Willen mensen gewoon zo fucked up mogelijk worden of zo? Je wilt toch nog een beetje een coherente ervaring hebben toch? En niet pure chaos in je hoofd. Maar dat ben ik dan...
Klik om te vergroten...
'XTC, MDMA, DMT, LSD, Changa, Rapee, Yopo, Cocaine, Ketamine, Wiet en uiteraard Alcohol'

Xtc en mdma is hetzelfde. Dus waarschijnlijk een overdosering mdma. LSD hierbij kan ik nog bijkomen, candyflip.

DMT en changa lijkt ook wel op elkaar dacht ik.

Ketamine en alcohol combineren is simpelweg levensgevaarlijk.

Een jointje bij je LSD en mdma snap ik nog wel.

Hier cocaïne bovenop gooien snap ik niet. Dan wil je gewoon graag naar de klote.

Rapee en yopo ken ik niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Is het niet zo dat er een bepaalde grens aan de effecten van LSD zit waardoor de trip niet versterkt wordt maar alleen verlengd?
Klik om te vergroten...
Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Is het niet zo dat er een bepaalde grens aan de effecten van LSD zit waardoor de trip niet versterkt wordt maar alleen verlengd?
Klik om te vergroten...
Iedere keer als ik hoger doseer dan ga ik toch wel meer trippen en word die ook verlengd.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
transformated zei:
Iedere keer als ik hoger doseer dan ga ik toch wel meer trippen en word die ook verlengd.
Klik om te vergroten...
Je zit nog lang niet bij het plafond met een paar honderd microgram. :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Je zit nog lang niet bij het plafond met een paar honderd microgram. :wink:
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook niet.
Ben toch wel benieuwd met de werking van een vial.
Als ik die ooit bemachtig dan doe ik wel een paar druppels lol.
Fack zit weer teveel aan het lullen, wat wil je ook. Heb vanochtend voor de 1x 2mg DOC genomen. Lekker uittesten.
Slaap zal er wel niet van in huis komen.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
Ik ken niemand die in een keer 10 gram lsd nam en die zal ik ook nooit ontmoeten en jij ook niet.

De LD50 van LSD (dat is de hoeveelheid waarvan de helft van de proefdieren sterft) ligt tussen de 0,3 en 50mg per kilo licghaamsgewicht, dat is nogal afhankelijk van de diersoort. Bij ratten is die 16,5mg/kilo, en als je dat om zou rekenen naar mensen zou dat betekenen dat een mens van 80 kilo 80 x 16,5mg = 1320mg, en dat zou betekenen dat je 50% kans hebt om te overlijden als je 1,32 gram LSD zou nemen. En dan lijkt me 10 gram LSD vrijwel zeker dodelijk. In de link staat overigens dat wetenschappers schatten dat 14mg LSD dodelijk is voor mensen.

Er is het overbekende verhaal van de vrouw die 550 keer een normale dosering nam omdat ze dacht dat het een andere drug betrof, maar daarmee heb je het wel gehad op wat stunters na die 10 tot 20 keer een normale dosering namen.

https://edition.cnn.com/2020/02/27/health/lsd-overdoses-case-studies-wellness/index.html

Zelf zit ik op 2 keer de normale dosering, en ik ken er die tot 5 keer de normale dosering namen en dan houd het toch echt een heel eind op.
Klik om te vergroten...
Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:
The minute doses that cause death in animal experiments may give the impression that LSD is a very toxic substance. However, if one compares the lethal dose in animals with the effective dose in human beings, which is 0.0003-0.001 mg/kg (0.0003 to 0.001 thousandths of a gram per kilogram of body weight), this shows an extraordinarily low toxicity for LSD. Only a 300- to 600-fold overdose of LSD, compared to the lethal dose in rabbits, or fully a 50,000- to 100,000fold overdose, in comparison to the toxicity in the mouse, would have fatal results in human beings. (…) To my knowledge, there have not as yet occurred any casualties that are a direct consequence of LSD poisoning. Numerous episodes of fatal consequences attributed to LSD ingestion have indeed been recorded, but these were accidents, even suicides, that may be attributed to the mentally disoriented condition of LSD intoxication. The danger of LSD lies not in its toxicity, but rather in the unpredictability of its psychic effects.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thumbprinting LSD heeft mij lange tijd gefascineerd. We hebben het dan over een dosering van LSD in milligramen of soms zelfs grammen ipv microgram. Ik betwijfel of ik het ooit zou doen maar de verhalen laten me nooit echt los.

Over het bereiken van een plafond:
"There is a massive difference between 500mcg and a thumbprint. They're not even comparable trips. As for saturation effect this is from medical research in the 50's comparing doses of LSD. There may not be a noticeable difference between 1000 and 2000 mcg. There is a huge difference between 1000 mcg and 40 or 50 mg. Of course the researchers never ventured into this dosage range."

Dit verhaal heeft mij mateloos gefascineerd. Het klinkt eigenlijk een beetje zoals sommige ervaringen op 5-MeO-DMT: sterven, eenwording met God en alles en nooit meer hetzelfde terugkomen. Behalve dat dit dagen duurt. Heb ook wel reports gelezen van mensen die in het begin compleet de weerstand in gaan en kotsen en uren in paniek schreeuwen en hun hoofd tegen de grond rammen voordat ze eindelijk egodood en één met alles zijn geworden. Maar meestal gaat het proces sneller.
"As for the experience I just couldn't do it justice to describe it. You're never the same again. A thumbprint doesn't open the door of perception it blows it off the hinges. You melt into eternity. You let go and die into the moment which is all. There is no you anymore only all. The intensity of this can't be described, but you realize as you're slipping away that it's familiar. This is because it becomes quite clear this is exactly what happens when you die. After an eternity you slowly start to come back in pieces. You feel reborn and a completely different person. You don't ever come completely down or back."
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit topic is gewoon BS.
10000mg LSD is gewoon een overdosis.
Er is al een groot verschil tussen 250ug naar 300ug.
Ik denk wel dat je 1000ug neemt dat dit niet veel verschilt van 2000ug.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
8️⃣6️⃣ zei:
@therealburningman
Mag ik vragen waarom je LSD wil overdoseren? Je bent nog een groentje, ik las een post van je net van nog geen jaar geleden waarin je aangaf dat je pas 1 keer LSD gedaan hebt.
Klik om te vergroten...

Omdat:
1. Omdat er antwoorden liggen die mijn bovengemiddelde interesse en nieuwsgierigheid hebben.
2. Hier heb je een verhaal, als je het na kan vertellen uiteraard.
3. algemene psychedelische fixatie.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.

Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
Klik om te vergroten...

Als ik er maar niet naast zit als ik het inneem. Zou niet best zijn.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.

Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
Klik om te vergroten...

Dank voor het eerste research topic "LSD fingerprints" :praying1:
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.
Klik om te vergroten...

Psilocybine platform nooit gevonden. Staat op het lijstje nu.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vooralsnog ga ik een 400 mcg (ja was idd verkeerde maateenheid!) dosis proberen. Oftewel 2,5x wat ik normaal gesproken doe. En ondertussen ga ik een manier zoeken om het purposefull overdosis scenario te bereiken. Dank allemaal voor jullie reacties! En mochten jullie iemand tegenkomen die een X aantal keer dosis gedaan hebben. Ik kom graag in contact.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
transformated zei:
Dit topic is gewoon BS.
10000mg LSD is gewoon een overdosis.
Er is al een groot verschil tussen 250ug naar 300ug.
Ik denk wel dat je 1000ug neemt dat dit niet veel verschilt van 2000ug.
Klik om te vergroten...

De reden dat ik ervaringsdeskundigen opzoek is omdat ik inderdaad wil voorkomen dat het mijn laatste trip gaat worden. Ik heb genoeg redenen om in deze dimensie nog even te blijven hangen. Ik heb nu zo'n 200x DMT gedaan, aantal keren paddos/truffels en zo'n 20x (19 zegels, 1x druppels) LSD. Mijn natuurlijke gaves worden er alleen maar zuiverder van (healing, viewing).
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
therealburningman zei:
Ik heb nu zo'n 200x DMT gedaan, aantal keren paddos/truffels en zo'n 20x (19 zegels, 1x druppels) LSD.
Klik om te vergroten...
Wat is de maximale dosering die je tot nu toe genomen hebt van die stoffen?
Vooralsnog ga ik een 400 mcg (ja was idd verkeerde maateenheid!) dosis proberen. Oftewel 2,5x wat ik normaal gesproken doe.
Klik om te vergroten...

Ik wil geen spelbreker zijn of zo, maar het is verstandig om beetje bij beetje op te hogen, 50ug verschil maakt qua sterkte van de trip wel heel erg veel uit. Als je van 150ug komt zou ik gewoon stapjes van 50ug nemen en dan kom je met een paar trips vanzelf bij 400ug uit, dat wil zeggen, als je al niet onderweg afgehaakt bent omdat het je te heftig is geworden.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
8️⃣6️⃣ zei:
Wat is de maximale dosering die je tot nu toe genomen hebt van die stoffen?
Klik om te vergroten...

hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."