Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk! Keertje babbelen over onze gedeelde hobby? Meeste die ik hier ken schrikken van het woord 'psychonaut'."
"Chronic303 zei: blend 1: -50% dmt, 25% freebase Harmine, -75% Mullein -20% Damiana -5% blauwe lotus blaadjes Klik om te vergroten... Deze is vast en zeker niet mis? Breakthrough able? Chronic303 zei: Blend 2: 25% DMT, geen MAOI's toegevoegd 50% damiana 25% mullein 25% skullcap Klik om te vergroten... Een flirt met de higher dimensions?"
"Als iemand nog tips heeft om die verschrikkelijke smaak te managen?"
"Dag mensen! Ik ben als n00b alchemist lekker bezig geweest om Changa te maken. Nu heb ik een fout gemaakt en heb de volgende vragen. Maar eerst "wat heb ik fout gedaan". De fout Een MAOi remmer zorgt dat de DMT trip langer duurt. Veel recepten raden aan Harmala Alkaloiden te mengen. Ipv dus de kristallen heb ik de zaden gebruikt. Oftwel: 2 gram zaden is geen 2 gram Alkaloiden. Ik heb deze met een ethanol gebaseerd DMT mengsel gekookt, maar het had dus moeten oplossen. Daarna heb ik het mengel gecombineerd met de bekende Caapi plant. De vragen - als het nu gerookt wordt, wat is het Changa effect nog? Of krijg ik een volledige DMT trip? DMT vape je meestal, gaan de bestandsdelen van DMT door roken nu verloren? - Kan ik de Caapi plantmaterialen opnieuw in Alcohol opnemen en alsnog Harmala Alkaloiden toevoegen? - Kan het kwaad dat de Harmala zaden er nog tussen zitten? of zal ik ze uitfilteren? Al met al zonde van die 500 mg DMT. Andere tips nog om hier van te herstellen?"
"Dank voor de reacties dusver! @Chronic303 Zal ik eerst de zaden in alcohol opnemen om de DMT er weer uit te halen? Misschien zonde anders. @Chronic303 en @Yuri ik lees jullie roepen Caapi bladeren, maar misschien is dit dus al niet ok? Dit is de Caapi die ik gebruikt heb: http://herbsofthegods.nl/banisteriopsis-caapi-ourinhos/ Algemeen: Wat mij verwondert in het algemeen waarom freebase DMT roken de bestandsdelen vernietigd terwijl vapen niet. En eenmaal opgelost in alcohol en gedroogd in plant materiaal het rookbaar is. Enige verklaring? Kan het kwaad om wat ik nu heb in kleine dosis te proberen? Wat verwachten jullie als reactie? Ik laat zeker weten hoe ik verder ga. voor nu heb ik nog even geen idee."
"Duidelijk @Yuri Ik ga het proberen zonder de zaden. De zaden houd ik nog even apart gezien er nog DMT traces inzitten. Daar zoek ik nog het antwoord op waarvan ik de vraag aan @Chronic303 gericht heb. Ik maak het zelf, maar het is toch een soort heilig kruid, dus verspillen vermijd ik bij voorkeur ."
"Hi! nee nog niet geprobeerd. Ik heb toch meer het idee dat ik een wortel (http://herbsofthegods.nl/banisteriopsis-caapi-ourinhos/) gebruikt heb dan een blad. Proberen waard @Yuri en @Chronic303 ? Mijn volgende brouwsel ga ik op basis van Freebase Harmine maken."
"@Yuri je zet me aan het denken. Ik heb ondertussen deze thread liep ook een experiment gedaan met DMT, PG-PEG mix en een atomizer met ceramic coil (vrij zware). Als ik nou eens dat restant van de MAOI mix met de vloeistof. Dan heb je Changa Oil? Klinkt dit heel raar?"
"fuby zei: Voor zover ik weet zijn eliquids met thc/cbd nog niet makkelijk verkrijgbaar in nederland. In US wordt deze methode vaak gebeurd voor een discrete manier van stoned/high worden. Klik om te vergroten... Dat is ook mijn 'discrete' ervaring hier in Nederland. Ik vind het een revolutie. Alle vooroordelen en projecties ontbreken op zo'n moment. Lekker vapen en niemand die er bij stil staat."
"2eazy zei: Dit is puur een verslag van mijn tripsessie van gisteravond. Wat in mijn ogen mijn meest bizare ervaring in mijn leven was. Een entiteit of het universum heeft contact met me gemaakt(met mijn bewustzijn). Het liet me met gevoelens, beelden en geluid zien waarom ik hetgeen heb meegemaakt wat ik had meegemaakt. Het leven lijkt een groot toneelspel creëert om lol te hebben. Het is alsof de entiteit(en) mij als vriend wilden accepteren. Alsof ze zeiden dat het leven nooit heel slecht gaat worden, omdat zij me gaan leiden. Het lijkt erop dat ik niet mijn eigen lichaam kan sturen, maar dat die gestuurd word. Echter mijn bewustzijn lijkt wel een vrije wil te hebben. Mijn vader kwam binnen in de kamer omdat ik enorm hard lachte en het was alsof ze me probeerden te testen, mijn angsten tegenover hem te laten overwinnen. Het leek een simulatie te zijn, alsof hij niet echt bestond. Achteraf bleek dat het allemaal echt is gebeurd. Hij dacht dat ik compleet gek geworden was. “ Ze” lieten me de grappige dingen van het leven zien, wat ik op het moment hilarisch vond. De entiteit(en) liet ook zien dat ze in staat zijn natuurkunde wetten te breken. Ik sloeg met mijn tanden op een stuk ijzer, terwijl dat niet kon. Ik zag bepaalde voorwerpen in mijn kamer liggen die er achteraf niet bleken te zijn. Ben ik uitverkorenen? Waarom lijk ik de enige te zijn op de wereld die dit overkomen is? Ben altijd onzeker geweest over mijn grote babyface, maar het leek erop dat ik die had omdat het “ grappig” was. Mijn theorie is dat alles 1 groot geheel is en dat het universum toneelstukjes met zichzelf opvoert om zichzelf te vermaken. Of misschien zijn er extreem veel entiteiten die allemaal lol met elkaar hebben en om elkaar passen. Hoe dan ook, dit is een ervaring om niet te vergeten. Klik om te vergroten... Het concept "de uitverkorene" is een sterke. Kijk maar naar Jezus christus. Maar die entiteit heeft inderdaad jou uitgekozen. Alleen voor een simpele reden, je was op dat moment toegankelijk. Mooie ervaring! Heb ik meerdere keren meegemaakt en voor de volgende keer zou ik zeggen 'Blijf nuchter en probeer een goed gesprek te voeren'. Wie weet leer je wat moois."