Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met 10.000+ mg LSD

Ervaring met 10.000+ mg LSD

146 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga deze thread uitprinten en mijn #1 trip report ever noemen. Met een meta tag 'the trip I regret the most'. Vandaag 7 juli. Ik voel mij enigzins weer ok.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
We zijn bijna 3 maanden verder. 10 weken geleden werd ik opnieuw geboren met het bewustzijn dat ik een verslavingsprobleem aan het ontwikkelen was. Gezin ontwricht, vrienden en familie. Ik ben niet meer de persoon die ik was. Schuin kijkend naar hoe het leven zich voltrekt, ongelofelijk onmachtig het proces waar ik doorheen ging. Vorige week stond ik op het punt het op te geven. The blue or red pill. Hoe erg dit ook mag klinken, ik was linea recta op weg naar vertrekken in plaats van blijven. Dankbaar dat er twee mensen (Joke en Erik) op mijn pad waren die mij hielpen inzien dat ik te verdoofd en negatief in de wedstrijd zat en er domweg gewoon mocht zijn als geweldig mens. Why? Waarop meteen een voorbereiding volgde voor een bezoekje aan moeder Aya om mezelf te healen.

Wat heb ik afgelopen maandag een doodstrijd met mijn ego gevoerd tijdens de Aya reis. Met nog het meest indrukwekkende moment waarop ik mij realiseerde dat ik een hartbewakingsapparaat op de achtergrond hoorde. Was ik wel gezond teruggekomen uit Belgie?!? (fuck). Pas op uur 4 van mijn reis werd ik doodziek van mijn tegenstellingen en begon ik mijn ellende eruit te gooien (ik wilde anders, beter, mooier, vrediger) wat zeker een aantal keren gebeurde in de uren daarop. Wat een gif kwam eruit. Wat een opluchting en vrede erna.

Was dit allemaal ergens goed voor? Ik denk het wel, maar veel te extreem. Het was de enige manier om mezelf te bereiken. Mensen. doe jezelf geen geweld aan. De emotionele armoede die volgt is zo onnodig, en ja voor diegene die zich hierin vinden, die boodschap kan ook moeilijk aankomen wanneer je ego je zo vergiftigd heeft.

Ik ben af van het dagelijks gebruik en omarm de helderheid die ervoor in de plaats is gekomen. Stop ik met de middelen? Vast en zeker niet, maar de regelmatigheid zeker wel. En zo blij met mensen in de wereld die hun verhaal vertellen die anderen inspireren om wakker te worden. Grote dank aan Diederik Wolsak (boek: Choose again) in mijn voorbereiding om het leven weer op de rit te krijgen.

Ik heb levenslang, en ben er nog lang niet. Maar ben heel blij dat ik er nog ben!

Aho.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed om te lezen dat je het juiste pad gevonden hebt
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is mooi om te horen na alle verontrustende berichten van eerder!
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Dit is mooi om te horen na alle verontrustende berichten van eerder!
Klik om te vergroten...
:fearscream:
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opbouwen is het beste over een langere periode. Ik heb nu 800mcg gedaan. Daar heb je best tijd voor nodig om te verwerken. De achtelijke cocktails gebeuren niet meer. Puur nog Psychedelica en minimum wacht tijd 2 weken voor het integratie proces. Wel tof wat er over blijft.
t
therealburningmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
therealburningman zei:
Opbouwen is het beste over een langere periode. Ik heb nu 800mcg gedaan. Daar heb je best tijd voor nodig om te verwerken. De achtelijke cocktails gebeuren niet meer. Puur nog Psychedelica en minimum wacht tijd 2 weken voor het integratie proces. Wel tof wat er over blijft.
Klik om te vergroten...
De lange termijn lichamelijke gevolgen worden zichtbaar omdat je merkaba verneukt raakt. Nooit meer lsd, want genoeg geconsumeerd met lange termijn veranderingen. Oh. en Accupunctuur roepen op dit forum zal de nodige pijnlijke herinneringen oproepen bij jullie. Stap voor stap je chi fixen.

En nee. Geen spijt mensen. Just another life experience making something obvious right in front of you.

P.S. Wil je echt? Sessies van 500mcg plus gaan je leven voorgoed veranderen. Be ready. Be conscious. Een sterk gestel kan ook kapot.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."