#1
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts. Ik kon vrijer dan ooit praten over mijzelf en we hadden het over de "verslavings" problematiek. Ik gaf hem aan dat ik een verslaving alleen slecht vind als het leven verkeerd beinvloed (we hebben het hier over wiet overigens). Weet je wat hij zei? Hij had er ook niet echt een mening over en vond de gemiddelde consensus om mensen van verslavingen afhalen in de praktijk vaak meer schade aanrichten als goed.
Dus... Huisartsen weten ook niet zoveel jongens.