#1
Ik heb altijd gehoord dat je juist de twee peaks moet combineren omdat je dan echt "down the rabbit hole"
Ik ben het totaal niet eens met degene die dit heeft geschreven. Want hij zegt dat je hersens gaan vechten om welke drugs je moet gaan voelen?
Dat is echt de grootste onzin!
Ik begin met 60mg MDMA en als die er in zit en ik begin lekker te gaan dan pas neem ik LSD. Zo verkom je dat je ooit een bad trip krijgt. En ik blijf in de LSD trip af en toe kleine beetjes MDMA bij nemen.
Niks speelt zich tegen elkaar uit maar voegt juist samen en is heerlijk.
Dan kan je ook nog een stap verder met kleine puntjes keta erbij! Dan is het helemaal next level. Maar dat moet je voorzichtig doen want dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Over het algemeen denk ik dat een MDMA of ghb op de achtergrond juist er voor zorgt dat je trip vlekkeloos verloopt!