Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik candyflip ook altijd maar meestal neem ik de mdma 60-90minuten nadat ik me LSD inneem. Ik hou er juist van als de piek tegelijkertijd is. Het maakt het voor mij meer euforisch en visueler dan lsd alleen. Neem minder mdma als normaal rond de 100mg. Na een paar uur neem ik gewoon 100mg erbij zodat je niet egt een comedown krijgt. Vaak combineer ik LSD ook met Ketamine of 2cb. Ook zeer intressante combinaties."