Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Methylone

Dosis Methylone

49 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand enig idee of metylone nog op internet te bestellen is? Anders staak mijn zoektocht :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik neem normaalgesproken mn methylone in 2 doses: 175mg om mee te beginnen, voordat ik bij het feestje naar binnen ga (2300), en 2 uur later 125mg bijdroppen om zo tegen het eind van het feestje (0400 - 0500) weer helemaal nuchter te te zijn
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik neem altijd 190-230 mg als eerste dose en na 3 uur een bump redose van 50.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#4
heb laatst 250mg gedropped, weeg zelf 114kg en dat was voor mij een perfecte dosis, terwijl een vriend van mij 290mg had genomen en +- 80kg weegt er nauwelijks iets van had gevoeld.
Dus volgens mij zijn de dosis met methylone erg persoonlijk en niet zoals bij xtc dat iedereen wel met 150mg mdma lekker ram is.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi

@Axxess
De verkochte flesjes Explosions bevatte 180 mg methylone. Wat betreft APK heb ik geen idee. Ik ken het niet.
Maar voorzichtigheid is altijd geboden! begin daarom met een halve, bijdoseren kan altijd nog snel genoeg.


Ik (70 kg) merkte van 90 mg zelfs al wat. Er traden toen gedurende 3 tot 4 uur lichte xtc effecten op bij mij. Praterig en energiek vooral. Mijn zintuigen werden wel maar minimaal versterkt bij deze dosis.

dus ik denk dat een dosis rond de 200 mg prima kan op een stap-avond.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#6
APK flesjes heb ik ook ooit een uitslag van gehoord van 255mg Methylone.
L
LizzypLid
01-01-2024, 00:00
#7
Degene die buisjes explosion hebben genomen, ik vind het een heel groot verschil... Methylone poeder innemen of een buisje. Die buisje werken naar mijn mening echt veel beter! Hebben jullie dit ook?
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja die buisjes werken erg goed, misschien omdat dan de methylone is opgelost in een vloeistof en beter word opgenomen door de maag?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#9
225mg. p/flesje? Dan mag ik mn voorraad wel even vergroten nu het nog kan :)

IK gebruik het overigens niet met uitgaan, vind het daar de drug niet echt voor... vind het heerlijk om thuis op de bank te gebruiken en diep in mezelf weg te zakken, muziekje erbij je kent het wel.

Vraag me ook af of het spul wit in poedervom hoort te zijn, aangezien de fotos op Erowind een gelige tint hebben.

Edit heb het al gevonden:
Ja klopt ongeveer wel :grin: , de gele variant blijkt explosion (die befaamde room odoriser) in vaste vorm te zijn, met daar dus een gele kleurstof in. De vanille-geur zal er ook wel kunstmatig aan toegevoegd zijn

De kristalachtige witte methylone is de zuivere stof
Klik om te vergroten...

Kunnen meer mensen dit bevestigen?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb van het weekend (vrijdag) een te hoge dosis gepakt van ong.
1: 150mg
2: 100mg
3: 50mg

en in vrij vage toestand met de drang naar meer nog eens 40mg afgewogen... Nu een aantal dagen na de avond de 5gr. opnieuw afgewogen en kwam nog maar op 4,512g. dus misschien was de laatste dosis toch wel meer... of ik ben genept... op het moment van afwegen dacht ik echt goed te zitten en wou ook niet meer dan 40mg!

De laatste leek iets te veel en fuckte me totaal op; slapeloos, hartkloppingen, zweten etc...
Het voelt echt anders als APK, hoewel niet vervelend ofzo; ben zeker van plan om in de toekomst beter en nog veiliger te doseren (denk aan 150mg MAX!)...
Ik kan niet tegen de slapeloosheid, gelukkig kan ik mezelf wel aardig onder controle houden en zeggen dat het wel weer uitwerkt, maar ik vond het echt niet chill.

Nu maandag heb ik het gevoel alsof alles wat ik bekijk vanuit net een ander oogpunt word gezien; alles boeit op een of andere manier meer; en is mooier om kansloos naar iets te staren. Zie meer details in dingen, alles heeft meer kleur, ook als ik mn armen bekijk gebeurt dat vanuit een ander oogpunt... heeft wel zn charmes...

De zaterdag was vrij vaag; een onrustig gevoel maar toch geen zin om dingen te doen; totaal in de war van de avond ervoor... zondag was ook slow... beetje geest-dood...

Hopelijk kijkt iedereen uit met doseren van dit spul, ik iig wel... ga het over een maandje nog een keer proberen in een veel lagere dosis!
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb methylone en 'APK' apart meerdere malen geprobeerd, en naar mijn mening is het niet gelijk aan elkaar. OF er zit geen methylone in 'APK' OF er zin nog wat anders bij in. Ik zelf dacht dat er een derivaat van methylone in zat. Maar daar durf ik absoluut niet mijn hand voor in het vuur te steken.
Van 2 'APK' ga ik namelijk vreselijk staren en komen er scheuren en barsten in mijn beeld, van een flinke dosis methylone heb ik dergelijk gevoel en beeld nooit ervaren.
Sta ik hier alleen in?

Dosis methylone verschil inderdaad enorm van persoon tot persoon, vorig jaar had ik (start hoeveelheid) 200mg en ik ging er goed op, maar kameraad van me had 100mg en vond 't wel prima.

Groeten,
a
apkmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#12
we hebben die buisjes APK laten testen bij tactus en daar zeggen ze dat het methylone is en furoxan,maar dit is ook voor hun een onbekende stof.....
is in ieder geval beter dan de pillen van tegenwoordig met al die mcpp zooi erin!!
verlang weer naar die oude vertrouwde mdma snoepies :rock:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#13
We starten de zoektocht naar Furoxan! :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Furoxan?

Daar is echt weinig over te vinden :confused:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Naam: Furoxan
IUPAC: 1,2,5-oxadiazole 2-oxide
CAS: 497-27-8

Ik heb een PDF artiekel gevonden over een studie naar Furoxan ((en)derivaten) als NO donor en de ratio tussen antioxidatie en vasodilatatie (bloedvat 'verwijding'). Misschien interessant, misschien nutteloos, ik zal de link desondanks posten.
http://www.arkat-usa.org/get-file/23098/

Verder wordt furoxan en zijn derivaten onderzocht als een nieuwe drug en als secundair explosief.

Let the search continue...
Groeten,
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#16
2C-Em zei:
Van 160-170 voel ik weinig/niets.
Klik om te vergroten...
Jeetje, ik voel me al van 50mg een paar uur lang heerlijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ook gemerkt dat het enorm persoongebonden is, mijn kameraad ging van 100 mg al enorm goed terwijl ik 200 mg nodig had. Wat me wel opviel is dat ik bijna 20 uur ben gegaan op mijn 200 mg :openmouth: Ondanks het feit dat ik nog een hoop GHB had genomen om de effecten te onderdrukken zodat ik kon slapen... Iemand daar al last van gehad ? Dat het eigelijk te lang duurt ?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Lichaamsgewicht x (.... welke factor .... ) = goeie dosis voor methylone?
En voor 90 kg?
Klik om te vergroten...
Ik weeg bijna 90 en doe dus 210-230

Ben niet iemand die altijd zo hard mogelijk moet gaan en zoveel mogelijk neemt, dit is gewoon wat ik fijn en chill vind..en waar ik zelfs nog bij kan zwemmen :wink:
220/90= 2,4
Voor 70kg zou ik zeggen, probeer 'ns 170mg. Hou in je achterhoofd sowieso dat het 2-3x minder potent is dan MDMA, dus op basis daarvan kun je wel zien dat het aantal mg's dat je moet nemen voor een chill effect iig hoger ligt dan wat je chill vindt als je een pilletje gebruikt met xxx mg inhoud.

eetje, ik voel me al van 50mg een paar uur lang heerlijk.
Klik om te vergroten...
Tja ik kan er toch echt niks aan doen, een vorm van resistentie/(kruis)tolerantie (obv MDMA) er tegen kan ik toch ook niet hebben.. gezien ik slechts 2-3x in het jaar X doe.. verder wel redelijk wat 2C's, maar dat heeft niet echt invloed erop. Misschien dat als ik nog eens 170 in de retry doe dat ik er wel wat van merk, maar ik heb zoiets van waarom zou ik, op 210-230 ga ik perfect en zeker niet te hard, dus dat werkt voor mij gewoon prima. Er zijn ook nog genoeg mensen die 250+ nemen, of vaak redoseren..ik neem het meestal 1x op een avond en als het klaar is, is het klaar (na 2,5-3,5u globaal bij mij).
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op een een of andere manier varieerde de dosis Methylone heel erg bij mij, de laatste aantal keren gebruikte ik niet meer dan 60 tot 80mg. en ging daar gewoon prima op zonder al te grote mindfuck bij comedonw.


Hebben meer mensen last van hun maag indien oraal ingenomen? Zorda het uit begint te werken heb ik redelijk scherp gevoel in de maag, moet ook extreem vaak pissen (om de 15 min.). Daarvoor drink ik natuurlijk ook genoeg water.

Kan iemand al wat meer ervaringen delen over dit spul?
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is voor mij al lang geleden dat ik methylone gehad heb, namelijk Koninginnedag vorig jaar.
Ik had toen capsules gemaakt van 100mg. Daar heb ik er 2 van genomen (oraal), en later (na ~4 uur) nog een redose van 100mg (oraal). Ik vond het heerlijk spul en niet zo mild als dat ik had verwacht, waardoor ik erg tevreden was. Ik moest vaak urineren, maar niet zo vaak als jij beschrijft. Misschien 2× per 45 min.
De comedown vond ik eigenlijk wel erg mild. Had geen crash of zware neiging tot meer. Maar dat heb ik ook van mephedrone niet, dus dat ligt waarschijnlijk aan mij als persoon.

Groeten,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."