#1
Jeetje, ik voel me al van 50mg een paar uur lang heerlijk.2C-Em zei:Van 160-170 voel ik weinig/niets.
Jeetje, ik voel me al van 50mg een paar uur lang heerlijk.2C-Em zei:Van 160-170 voel ik weinig/niets.
Ik weeg bijna 90 en doe dus 210-230Flameon zei:Lichaamsgewicht x (.... welke factor .... ) = goeie dosis voor methylone?
En voor 90 kg?
Tja ik kan er toch echt niks aan doen, een vorm van resistentie/(kruis)tolerantie (obv MDMA) er tegen kan ik toch ook niet hebben.. gezien ik slechts 2-3x in het jaar X doe.. verder wel redelijk wat 2C's, maar dat heeft niet echt invloed erop. Misschien dat als ik nog eens 170 in de retry doe dat ik er wel wat van merk, maar ik heb zoiets van waarom zou ik, op 210-230 ga ik perfect en zeker niet te hard, dus dat werkt voor mij gewoon prima. Er zijn ook nog genoeg mensen die 250+ nemen, of vaak redoseren..ik neem het meestal 1x op een avond en als het klaar is, is het klaar (na 2,5-3,5u globaal bij mij).eetje, ik voel me al van 50mg een paar uur lang heerlijk.
Damien0124 zei:Wat is een goede dosis voor methylone nasaal?
ik zou het niet snuiven, geloof mij het is zo ONTZETTEND vies en als je het oraal inneemt ben je een stuk langer onder de panneDamien0124 zei:Wat is een goede dosis voor methylone nasaal?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."