Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Methylone

Dosis Methylone

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#1
210-230 is voor mij ideaal (+-90kg)
k
kkjodenkindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal is de redose op M1 redelijk saai. Veel meer speedy gevoel dan spacend. Al is het ook voorgekomen dat juist de 2de dosis eindelijk het gewenste effect gaf. Meestal was dit met +/-180mg.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een lange zoektocht naar een betrouwbare vendor voor methylone ben ik er in geslaagd om een gammetje pure methylone te pakken te krijgen. Dit weekend heb ik voldoende de tijd om het thuis uit te proberen en eventueel, als alles goed gaat, naar een feest te vertrekken.
Ik zat te denken om eerst 150 mg oraal te nemen en na ongeveer een uur nog eens een dosis tussen de 50 en 100 mg. (Als alles goed gaat tenminste)

Is dit een goed idee? Ik heb die dosis samengesteld aan de hand van Erowid. Het stofje lijkt bij iedereen anders uit te pakken, dus een echte exacte dosis kan ik niet vinden.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van erowid:

Oral Methylone Dosages:
( tentative )
Threshold: 60 - 120 mg
Light : 100 - 150 mg
Common: 100 - 250 mg
Strong: 160 - 270 mg
Heavy: 250 + mg

Ik denk dat je wel ongeveer goed zit met je plannen.

Olle
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je plannen zijn goed, maar neem toch nog wat extra mee. :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat extra's is altijd leuk. Al is het maar om uit te delen. :grin:

Olle
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ideale dosis (~88kg) is iig 210-230mg. Voor zo ver dit voor jou bijdraag, denk meld het toch even :wink:
Van 160-170 voel ik weinig/niets.

150 kan een aardig plan zijn, werkt het niet of zwaar onvoldoende stap dan de keer erop gelijk over naar eh 180/190/200.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lichaamsgewicht x (.... welke factor .... ) = goeie dosis voor methylone?
Ik kan hier weinig info over vinden, dus zoek wat betrouwbare info.
Wat is bv een goeie dosis voor 70 kg? En voor 90 kg?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Lichaamsgewicht x (.... welke factor .... ) = goeie dosis voor methylone?
Ik kan hier weinig info over vinden, dus zoek wat betrouwbare info.
Wat is bv een goeie dosis voor 70 kg? En voor 90 kg?
Klik om te vergroten...

Geen idee, maar ik weeg 65kg en ging naar mijn mening niet hard genoeg op 250mg. :)
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet iemand toevallig hoeveel mg. er in een flesje APK zit? Ik ga daar namelijk heerlijk op alleen ik moet niet meer dan 2 flesjes p/avond dan word het oncomfortabel.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jalliz zei:
Flameon zei:
Lichaamsgewicht x (.... welke factor .... ) = goeie dosis voor methylone?
Ik kan hier weinig info over vinden, dus zoek wat betrouwbare info.
Wat is bv een goeie dosis voor 70 kg? En voor 90 kg?
Klik om te vergroten...

Geen idee, maar ik weeg 65kg en ging naar mijn mening niet hard genoeg op 250mg. :)
Klik om te vergroten...
En ik ga naar mijn menig hard genoeg op 175 mg en ik weeg 66 kg.

Wat me is opgevallen na veel leeswerk is dat de werking van methylone heel persoonsgebonden is. De een lijkt genoeg te hebben aan 100 mg en de ander dropt makkelijk 250 mg.
Kies een goede avond uit, drop 100 - 150 mg en kijk wat er gebeurt. Bijnemen kan, maar lijkt ook niet bij iedereen te werken. Hoewel ik met 450 mg verspreid over 2 bommetjes (175 en 125 mg, met 2 à 3 uur ertussen) en 5 lijntjes na het 2de bommetje van 's avonds 8 uur tot de volgende ochtend 7 uur hard ging. Vooral toen het 2de bommetje insloeg.
Beter te weinig als teveel, zeker als het je eerste keer is.
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand enig idee of metylone nog op internet te bestellen is? Anders staak mijn zoektocht :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik neem altijd 190-230 mg als eerste dose en na 3 uur een bump redose van 50.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#14
heb laatst 250mg gedropped, weeg zelf 114kg en dat was voor mij een perfecte dosis, terwijl een vriend van mij 290mg had genomen en +- 80kg weegt er nauwelijks iets van had gevoeld.
Dus volgens mij zijn de dosis met methylone erg persoonlijk en niet zoals bij xtc dat iedereen wel met 150mg mdma lekker ram is.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi

@Axxess
De verkochte flesjes Explosions bevatte 180 mg methylone. Wat betreft APK heb ik geen idee. Ik ken het niet.
Maar voorzichtigheid is altijd geboden! begin daarom met een halve, bijdoseren kan altijd nog snel genoeg.


Ik (70 kg) merkte van 90 mg zelfs al wat. Er traden toen gedurende 3 tot 4 uur lichte xtc effecten op bij mij. Praterig en energiek vooral. Mijn zintuigen werden wel maar minimaal versterkt bij deze dosis.

dus ik denk dat een dosis rond de 200 mg prima kan op een stap-avond.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#16
APK flesjes heb ik ook ooit een uitslag van gehoord van 255mg Methylone.
L
LizzypLid
01-01-2024, 00:00
#17
Degene die buisjes explosion hebben genomen, ik vind het een heel groot verschil... Methylone poeder innemen of een buisje. Die buisje werken naar mijn mening echt veel beter! Hebben jullie dit ook?
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja die buisjes werken erg goed, misschien omdat dan de methylone is opgelost in een vloeistof en beter word opgenomen door de maag?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#19
225mg. p/flesje? Dan mag ik mn voorraad wel even vergroten nu het nog kan :)

IK gebruik het overigens niet met uitgaan, vind het daar de drug niet echt voor... vind het heerlijk om thuis op de bank te gebruiken en diep in mezelf weg te zakken, muziekje erbij je kent het wel.

Vraag me ook af of het spul wit in poedervom hoort te zijn, aangezien de fotos op Erowind een gelige tint hebben.

Edit heb het al gevonden:
Ja klopt ongeveer wel :grin: , de gele variant blijkt explosion (die befaamde room odoriser) in vaste vorm te zijn, met daar dus een gele kleurstof in. De vanille-geur zal er ook wel kunstmatig aan toegevoegd zijn

De kristalachtige witte methylone is de zuivere stof
Klik om te vergroten...

Kunnen meer mensen dit bevestigen?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb van het weekend (vrijdag) een te hoge dosis gepakt van ong.
1: 150mg
2: 100mg
3: 50mg

en in vrij vage toestand met de drang naar meer nog eens 40mg afgewogen... Nu een aantal dagen na de avond de 5gr. opnieuw afgewogen en kwam nog maar op 4,512g. dus misschien was de laatste dosis toch wel meer... of ik ben genept... op het moment van afwegen dacht ik echt goed te zitten en wou ook niet meer dan 40mg!

De laatste leek iets te veel en fuckte me totaal op; slapeloos, hartkloppingen, zweten etc...
Het voelt echt anders als APK, hoewel niet vervelend ofzo; ben zeker van plan om in de toekomst beter en nog veiliger te doseren (denk aan 150mg MAX!)...
Ik kan niet tegen de slapeloosheid, gelukkig kan ik mezelf wel aardig onder controle houden en zeggen dat het wel weer uitwerkt, maar ik vond het echt niet chill.

Nu maandag heb ik het gevoel alsof alles wat ik bekijk vanuit net een ander oogpunt word gezien; alles boeit op een of andere manier meer; en is mooier om kansloos naar iets te staren. Zie meer details in dingen, alles heeft meer kleur, ook als ik mn armen bekijk gebeurt dat vanuit een ander oogpunt... heeft wel zn charmes...

De zaterdag was vrij vaag; een onrustig gevoel maar toch geen zin om dingen te doen; totaal in de war van de avond ervoor... zondag was ook slow... beetje geest-dood...

Hopelijk kijkt iedereen uit met doseren van dit spul, ik iig wel... ga het over een maandje nog een keer proberen in een veel lagere dosis!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."