Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete RC?

Favoriete RC?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga voor 2c-t-7 :hearteyes:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#2
2c-e als het ff kan in combinatie met 2c-i
jammie jammie
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
2c-B, gevolgd door 4-fmp. Omdat ik toch meer een tripper ben.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mephedrone! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
mephuser zei:
Mephedrone! :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe voelt dit?
Ik heb het ooit gehad, maar geloof heel slechte. Was nl niks
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
mephuser zei:
Mephedrone! :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe voelt dit?
Ik heb het ooit gehad, maar geloof heel slechte. Was nl niks
Klik om te vergroten...

Ik vind et beter dan Xtc..

Ik vind het heftiger, maar wel fijner dan X.. Meer euforisch, alles voelt nog fijner en nog geiler:wink: Geen kater de dag(en) erna. Maar ik heb ook wel wat minpuntjes : Ik kan niet stil ziten, het knarsentanden is heftiger. (Ik heb mn bek altijd kapot na die tijd) En als ik niet goed blijf denken aan drinken, komt er niks van terecht. iets wat ik bij X juist wel heb.

Omdat het een RC is, gebruiken (nog) weinig mensen et.. Ik denk dat als er meer over bekend is, dat dit populairder zal zijn dan X..
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
mephuser zei:
Flameon zei:
mephuser zei:
Mephedrone! :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe voelt dit?
Ik heb het ooit gehad, maar geloof heel slechte. Was nl niks
Klik om te vergroten...

Ik vind et beter dan Xtc..

Ik vind het heftiger, maar wel fijner dan X.. Meer euforisch, alles voelt nog fijner en nog geiler:wink: Geen kater de dag(en) erna. Maar ik heb ook wel wat minpuntjes : Ik kan niet stil ziten, het knarsentanden is heftiger. (Ik heb mn bek altijd kapot na die tijd) En als ik niet goed blijf denken aan drinken, komt er niks van terecht. iets wat ik bij X juist wel heb.

Omdat het een RC is, gebruiken (nog) weinig mensen et.. Ik denk dat als er meer over bekend is, dat dit populairder zal zijn dan X..
Klik om te vergroten...

Dit middel is al behoorlijk bekend. Er is in de media veel aandacht voor geweest en het is zeer goed verkrijgbaar. (zal wel minder worden)

Het is zeker een leuk stofje maar binnen mijn gebruikende kennissenkring ken ik geen mensen welke het prefereren boven mdma.

Als ik de keuze heb kies ik sowieso voor MDMA
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mephedrone :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot nu toe heb ik 2C-B het liefst.
De rest heeft een te erge 'bodyload' tot nu toe.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
mephuser zei:
Mephedrone! :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe voelt dit?
Ik heb het ooit gehad, maar geloof heel slechte. Was nl niks
Klik om te vergroten...

Vind ik ongeloofelijk lekker, maar de kater en craving doen een heel stuk af van de ervaring.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
De effecten die ik nu van mephedrone krijg lijken nog heel vaag op de geweldige effecten die ik er van had toen ik het voor de eerste keer gebruikte.

Best raar. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan. :confused: Het was echt geweldig vroeger...

OT: 4-FMP is toch nog steeds een van de beste RC's voor mij, maar ik denk dat daar best wel eens snel verandering in kan komen. Binnenkort een aantal nieuwe 2C's proberen, maar daar heb ik eigenlijk niet echt meer super hoge verwachtingen van. Die heb ik wel nog van methoxetamine, ik ben echt benieuwd naar de effecten daarvan. Methoxetamine lijkt me echt een goddelijke stofje op het gebied van dissociatie ! :hearteyes: En ook in staat om mijn nieuwe favoriete RC te worden, we will see... :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
De effecten die ik nu van mephedrone krijg lijken nog heel vaag op de geweldige effecten die ik er van had toen ik het voor de eerste keer gebruikte.

Best raar. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan. :confused: Het was echt geweldig vroeger...
Klik om te vergroten...

toen je hem legaal kon bestellen was hij bijna niet versneden. Binnen het illegale circuit, zul je hem nooit nog zo puur vinden.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog zat van in omloop zoals het geleverd werd via de juiste RC-sites hoor, dus dat kan nog prima, niet iedere supplier gaat met een zak caffeine/levamisol/lidocaine naast z'n verfijnde RC's zitten..

Het woord nooit is bijna nooit van toepassing, in dit geval in ieder geval niet :wink:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#14
seth zei:
Sublimo zei:
De effecten die ik nu van mephedrone krijg lijken nog heel vaag op de geweldige effecten die ik er van had toen ik het voor de eerste keer gebruikte.

Best raar. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan. :confused: Het was echt geweldig vroeger...
Klik om te vergroten...

toen je hem legaal kon bestellen was hij bijna niet versneden. Binnen het illegale circuit, zul je hem nooit nog zo puur vinden.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het niet mee eens.. Waar ik het vandaan haal is 0.0 versneden. Je moet gewoon et goede adresje hebben :) :hearteyes:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2cb :hearteyes:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben wel benieuwd wat jullie favo RC's zijn.
Ik zal aftrappen dan maar :)

6-APB (Benzo Fury) wel de echte anders hoef ik het niet:)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
4 fluor
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
methylone
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
4 fluor
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."