#1
Tot nu toe heb ik 2C-B het liefst.
De rest heeft een te erge 'bodyload' tot nu toe.
De rest heeft een te erge 'bodyload' tot nu toe.
Adrenochroom zei:4-aco-dmt?

no_obkiller zei:mephedrone
jammer alleen dat je er zo hartstikke kapot aan kan gaan![]()
Flameon zei:4 fluor
Sublimo zei:Mephedrone en 4-fmp !![]()
mephuser zei:Mephedrone!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."