Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-t-7

2c-t-7

61 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Adrenochroom zei:
Wat weten jullie over combi's met dit goedje?

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?
Klik om te vergroten...

Ik had het zelfde idee dus deze vraag zou ik ook graag beantwoord willen hebben :grin:
Alleen gaat het bij mij andersom: eerst keta om zo de trip een beetje verdoofd binnen te komen en om de pijnlijkheid van de snuif tegen te gaan, goed idee of niet?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fukkin dom idee dit spul moet je nooit snuiven ouwe!

Zijn mensen dood gegaan bij doseringen van niet ver boven de 30mg als ik me niet vergis. So don't fuck around en altijd slikken deze shit :wink:

grtz
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
Fukkin dom idee dit spul moet je nooit snuiven ouwe!

Zijn mensen dood gegaan bij doseringen van niet ver boven de 30mg als ik me niet vergis. So don't fuck around en altijd slikken deze shit :wink:

grtz
Klik om te vergroten...

sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
Klik om te vergroten...

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pascal FM zei:
Fishhead0707 zei:
sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
Klik om te vergroten...

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)
Klik om te vergroten...

2c-b zou inderdaad kunnen, maar de andere zeker niet!! en pijnlijk verschilt per persoon.
L
LepelLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke thanks :grin:

Klinkt positief allemaal, dus laat ik het maar eens proberen :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
Pascal FM zei:
Fishhead0707 zei:
sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
Klik om te vergroten...

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)
Klik om te vergroten...

2c-b zou inderdaad kunnen, maar de andere zeker niet!! en pijnlijk verschilt per persoon.
Klik om te vergroten...

Sowieso krijg je een gigantische come up + risico van over doseren.. Niet echt goed dus, laat staan de pijn idd...

Maar kan iemand mijn vraag van hierboven nog beantwoorden???

:wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Wat weten jullie over combi's met dit goedje?

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?
Klik om te vergroten...

Nee, maar afgaande op het feit dat het een sterke MAOI is, zou ik het je afraden. Het is al gevaarlijk alleen, maar in combinatie met een MAOI... Het lijkt me dodelijk. Dus ik zou het niet proberen als ik jou was.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke thx voor je antwoord, zal zeker nog goed onderzoek doen voor ik t zou proberen..

Nog mensen met ervaring hiermee op t forum?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaste klant zei:
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)
Klik om te vergroten...

Zoals met zo goed als alle 2C's gewoon droog bewaren, dan blijven ze over het algemeen goed. Gewoon zorgen dat er geen vocht bij het goedje komt, dan blijft 't jaren goed zonder verlies van potentie.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vaste klant zei:
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)
Klik om te vergroten...


Mja als iedereen nou mdma doet voel je je niet helemaal betrokken misschien, maar het kan ook heel boeiend zijn juist tja. Als iedereen gewoon een beetje in het rond spaced zou ik het gewoon doen als jij dat wilt doen, dosis klinkt wel goed, zou rond de 16mg doen . Misschien niet meteen richting 18..

Verder nooit combineren met mdma he! :wink:
Shit is dodelijk + mensen die storven van T7 snuiven in porties van rond de 30mg...

Grtzz
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok thanks voor de reacties :grin: en nee ik combineer het niet :wink:


BTW: ik ga het zeker niet combineren met MDMA maar hoe komt het dan wel dat ik zo ontzettend veel reports op erowid zie met combo mdma en 2ct7? :openmouth:

en ik heb binnenkort een thuisfeestje van iemand waar ik dus 2ct7 ga doen (17 mg oraal) maar weten jullie wat ik erbij kan nemen mocht ik er vrijwel niks van voelen zodat ik toch nog wel een beetje leuk feestje heb? 2cb misschien? Of raden jullie 2c combos af ofzo?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stiekeme bump
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vaste klant zei:
Stiekeme bump
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je snel een antwoord gaat krijgen. :)

Het enige wat ik weet van 2c-t-7 is dat er doden gevallen zijn omdat je al snel aan een dodelijke dosis zit. En dan hebben we het ook nog over dosissen in mg. Op erowid heb ik dat gelezen denk ik, het betrof iemand die het gesnoven had en ook nog andere dingen had gebruikt.

Ik zou 2c-t-7 als enige stof zelfs niet innemen denk ik. En al helemaal niet in combinatie met wat anders.

Misschien als ik wat meer heb opgezocht dat ik toch zou twijfelen om het te nemen. Maar ik weet nu al dat ik niet ga combineren en een weegschaal wil die tot op de mg weegt.

Volgens mij zijn er een aantal combinaties met 2c-t-7 dodelijk. Het bewijs is er ook. Er zijn al mensen dood aan gegaan.

Er gaat hier niemand zijn die gaat zeggen dat je het kunt doen. Als je het mij vraagt is het levensgevaarlijk.

Waarom wil je het perse combineren ?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok ja ik denk dat ik het toch maar nooit ga combineren.. Tis toch wel heel gevaarlijk. Maar ik wou het gaan combineren omdat ik eerst 2ct7 zou nemen in een redelijk lage dosis en als ik er lekker van zou spacen zou het genoeg zijn.. maar stel ik voel er te weinig van wou ik nog wel me avond leuk houden aangezien het wel een feestje is en dus niet nuchter wil blijven..
Kan ik wiet/hasj denk je wel gewoon combineren ermee?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaste klant zei:
Ok ja ik denk dat ik het toch maar nooit ga combineren.. Tis toch wel heel gevaarlijk. Maar ik wou het gaan combineren omdat ik eerst 2ct7 zou nemen in een redelijk lage dosis en als ik er lekker van zou spacen zou het genoeg zijn.. maar stel ik voel er te weinig van wou ik nog wel me avond leuk houden aangezien het wel een feestje is en dus niet nuchter wil blijven..
Kan ik wiet/hasj denk je wel gewoon combineren ermee?
Klik om te vergroten...

Als ik jou was zou ik gewoon een "bekende" psychedelicum nemen. LSD bijvoorbeeld. En dat combineren met MDMA.

Van die combinatie is al genoeg geschreven, genoeg onderzocht, genoeg uitgeprobeerd.

Je gaat toch geen compleet nieuwe stof uitproberen op een feestje ? Hou het op het "bekende".

Iets als 2c-t-7, als je al gek genoeg bent om het te doen, doe je thuis. Ik zou ook nog gek genoeg zijn om het te proberen, maar dan wel thuis en goed voorbereid.

Wat jij doet is proefkonijn spelen... Ik zou nooit iets uit de 2c familie combineren, uitgezonderd 2c-b. Maar over 2c-b is dan ook al veel bekend.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou sorry maar je trekt wel een beetje onzin conclusies..
IK WIL HET NIET COMBINEREN! maar dat vroeg ik omdat STEL IK VOEL ER NIKS VAN dan wil ik nog wel iets hebben wat ik ermee zou kunnen combineren om nog een leuke avond te hebben..
en het is een feestje waar misschien 6 mensen komen gewoon bij iemand thuis beetje chillen enzo dus tis gewoon een goede setting wat mij betreft. En ingelezen heb ik ook al meer dan zat gedaan dus maak je daar ook maar geen zorgen om. Dus ik stel voor dat je ff me vraag nog een keer leest want jij denkt volgens mij dat ik MDMA erbij WIL doen.. maar ik vroeg dus alleen waarom, als het zo een gevaarlijke combi, er toch heel veel reports op erowid over die combi zijn :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vaste klant zei:
Nou sorry maar je trekt wel een beetje onzin conclusies..
IK WIL HET NIET COMBINEREN! maar dat vroeg ik omdat STEL IK VOEL ER NIKS VAN dan wil ik nog wel iets hebben wat ik ermee zou kunnen combineren om nog een leuke avond te hebben..
en het is een feestje waar misschien 6 mensen komen gewoon bij iemand thuis beetje chillen enzo dus tis gewoon een goede setting wat mij betreft. En ingelezen heb ik ook al meer dan zat gedaan dus maak je daar ook maar geen zorgen om. Dus ik stel voor dat je ff me vraag nog een keer leest want jij denkt volgens mij dat ik MDMA erbij WIL doen.. maar ik vroeg dus alleen waarom, als het zo een gevaarlijke combi, er toch heel veel reports op erowid over die combi zijn :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ook al voel je er niks van, de stof zit wel in je systeem.

En de combinatie van LSD en MDMA was gewoon een voorbeeld. Ik dacht inderdaad dat je perse wou combineren. Mijn fout.

Ik zou het niet riskeren, ik kan niks onderbouwen, maar puur op basis van wat ik wel weet zou ik het niet riskeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."