Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-t-7

2c-t-7

61 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onlangs nog een ervaring hierop op gedaan.
Deze keer 28mg, fractie meer dus dan de vorige keer, niet echt noemenswaardig verder natuurlijk. Nu zat er wel zo'n 235-245mg Methylone bij. Inslag nu weer na 1,5-2u, langzame opbouw gedurende 30-60min. Erg visuele trip geweest. Ook erg lang. Zeker 10 uur getript, maar 5u na T +10, was het opzich wel uitgewerkt, maar was er zeker nog sprake van enige afterglow/na-effecten. Mijn ervaring is ook wel, dat je eerst 'ns lekker moet slapen, dan is het wel gezakt.
Al met al was het een zeer dikke space, erg gezellig ook gehad samen met een vriendin. Zij deed 23mg, moest bij inslag wel 2x overgeven, maar daarnaast ging het verder wel goed. Later had ze wel wat rugpijn, wat ze vaker heeft, ook wat buikpijn, maar dat wisselde en viel meer mee dan de rugpijn iig. Zelf zat het bij mij op het randje, maar kan niet zeggen dat ik er noemenswaardig last van heb gehad gelukkig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
2C-Em zei:
Onlangs nog een ervaring hierop op gedaan.
Deze keer 28mg, fractie meer dus dan de vorige keer, niet echt noemenswaardig verder natuurlijk. Nu zat er wel zo'n 235-245mg Methylone bij. Inslag nu weer na 1,5-2u, langzame opbouw gedurende 30-60min. Erg visuele trip geweest. Ook erg lang. Zeker 10 uur getript, maar 5u na T +10, was het opzich wel uitgewerkt, maar was er zeker nog sprake van enige afterglow/na-effecten. Mijn ervaring is ook wel, dat je eerst 'ns lekker moet slapen, dan is het wel gezakt.
Al met al was het een zeer dikke space, erg gezellig ook gehad samen met een vriendin. Zij deed 23mg, moest bij inslag wel 2x overgeven, maar daarnaast ging het verder wel goed. Later had ze wel wat rugpijn, wat ze vaker heeft, ook wat buikpijn, maar dat wisselde en viel meer mee dan de rugpijn iig. Zelf zat het bij mij op het randje, maar kan niet zeggen dat ik er noemenswaardig last van heb gehad gelukkig.
Klik om te vergroten...

Is de ervaring die je ervan krijgt het waard om je leven voor te wagen ? Is het echt de moeite ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."