#1
Vaste klant zei:Ok ja ik denk dat ik het toch maar nooit ga combineren.. Tis toch wel heel gevaarlijk. Maar ik wou het gaan combineren omdat ik eerst 2ct7 zou nemen in een redelijk lage dosis en als ik er lekker van zou spacen zou het genoeg zijn.. maar stel ik voel er te weinig van wou ik nog wel me avond leuk houden aangezien het wel een feestje is en dus niet nuchter wil blijven..
Kan ik wiet/hasj denk je wel gewoon combineren ermee?
Als ik jou was zou ik gewoon een "bekende" psychedelicum nemen. LSD bijvoorbeeld. En dat combineren met MDMA.
Van die combinatie is al genoeg geschreven, genoeg onderzocht, genoeg uitgeprobeerd.
Je gaat toch geen compleet nieuwe stof uitproberen op een feestje ? Hou het op het "bekende".
Iets als 2c-t-7, als je al gek genoeg bent om het te doen, doe je thuis. Ik zou ook nog gek genoeg zijn om het te proberen, maar dan wel thuis en goed voorbereid.
Wat jij doet is proefkonijn spelen... Ik zou nooit iets uit de 2c familie combineren, uitgezonderd 2c-b. Maar over 2c-b is dan ook al veel bekend.
