Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-t-7

2c-t-7

61 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaste klant zei:
Ok ja ik denk dat ik het toch maar nooit ga combineren.. Tis toch wel heel gevaarlijk. Maar ik wou het gaan combineren omdat ik eerst 2ct7 zou nemen in een redelijk lage dosis en als ik er lekker van zou spacen zou het genoeg zijn.. maar stel ik voel er te weinig van wou ik nog wel me avond leuk houden aangezien het wel een feestje is en dus niet nuchter wil blijven..
Kan ik wiet/hasj denk je wel gewoon combineren ermee?
Klik om te vergroten...

Als ik jou was zou ik gewoon een "bekende" psychedelicum nemen. LSD bijvoorbeeld. En dat combineren met MDMA.

Van die combinatie is al genoeg geschreven, genoeg onderzocht, genoeg uitgeprobeerd.

Je gaat toch geen compleet nieuwe stof uitproberen op een feestje ? Hou het op het "bekende".

Iets als 2c-t-7, als je al gek genoeg bent om het te doen, doe je thuis. Ik zou ook nog gek genoeg zijn om het te proberen, maar dan wel thuis en goed voorbereid.

Wat jij doet is proefkonijn spelen... Ik zou nooit iets uit de 2c familie combineren, uitgezonderd 2c-b. Maar over 2c-b is dan ook al veel bekend.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou sorry maar je trekt wel een beetje onzin conclusies..
IK WIL HET NIET COMBINEREN! maar dat vroeg ik omdat STEL IK VOEL ER NIKS VAN dan wil ik nog wel iets hebben wat ik ermee zou kunnen combineren om nog een leuke avond te hebben..
en het is een feestje waar misschien 6 mensen komen gewoon bij iemand thuis beetje chillen enzo dus tis gewoon een goede setting wat mij betreft. En ingelezen heb ik ook al meer dan zat gedaan dus maak je daar ook maar geen zorgen om. Dus ik stel voor dat je ff me vraag nog een keer leest want jij denkt volgens mij dat ik MDMA erbij WIL doen.. maar ik vroeg dus alleen waarom, als het zo een gevaarlijke combi, er toch heel veel reports op erowid over die combi zijn :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaste klant zei:
Nou sorry maar je trekt wel een beetje onzin conclusies..
IK WIL HET NIET COMBINEREN! maar dat vroeg ik omdat STEL IK VOEL ER NIKS VAN dan wil ik nog wel iets hebben wat ik ermee zou kunnen combineren om nog een leuke avond te hebben..
en het is een feestje waar misschien 6 mensen komen gewoon bij iemand thuis beetje chillen enzo dus tis gewoon een goede setting wat mij betreft. En ingelezen heb ik ook al meer dan zat gedaan dus maak je daar ook maar geen zorgen om. Dus ik stel voor dat je ff me vraag nog een keer leest want jij denkt volgens mij dat ik MDMA erbij WIL doen.. maar ik vroeg dus alleen waarom, als het zo een gevaarlijke combi, er toch heel veel reports op erowid over die combi zijn :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ook al voel je er niks van, de stof zit wel in je systeem.

En de combinatie van LSD en MDMA was gewoon een voorbeeld. Ik dacht inderdaad dat je perse wou combineren. Mijn fout.

Ik zou het niet riskeren, ik kan niks onderbouwen, maar puur op basis van wat ik wel weet zou ik het niet riskeren.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dude, Sublimo, ik vind ook dat je echt moet oppassen met dit spul maar je overdrijft wel echt vind ik.

Ten eerste zijn er alleen doden gevallen (2 ofzo) bij het snuiven van een dosis boven de 30mg. Ten tweede is het alleen link wanneer je de MDMA veel te vroeg met een goeie dosis inneemt met de T-7.

Verder is het zeker een RC, en is alles nog niet bekend. En is het bovendien een krachtig psychedelicum. Maar het is absoluut 'veilig' als je onder de 25mg blijft in mijn ogen, in zoverre een trip natuurlijk veilig te noemen valt. Daarbij is er heel veel gecombineerd met dit goedje en lijkt het er sterk op (verhalen van internet en van vrienden) dat dit spul zich prima laat combineren met Keta, G of N2O in de naspace.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks! I know enough :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
Dude, Sublimo, ik vind ook dat je echt moet oppassen met dit spul maar je overdrijft wel echt vind ik.
Klik om te vergroten...

Ik vindt het gevaarlijk spul in de handen van onervaren mensen.

Als ik mensen goed ken en weet dat ze ervaren zijn, zou ik een anders advies geven. Maar op het internet weet je niet wie het leest. En dit is nu niet iets waar je fouten mee mag maken.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
Dude, Sublimo, ik vind ook dat je echt moet oppassen met dit spul maar je overdrijft wel echt vind ik.

Ten eerste zijn er alleen doden gevallen (2 ofzo) bij het snuiven van een dosis boven de 30mg. Ten tweede is het alleen link wanneer je de MDMA veel te vroeg met een goeie dosis inneemt met de T-7.
Klik om te vergroten...
dude en jij gaat dan je leven riskeren voor 30 miligram poeder ofzo? :openmouth: het is extra potent en dat maakt et gewoon gevaarlijker voor van mdma dood te gaan heb je ook 2gram nodig, gaje er dan ook werkelijk 2 nemen? wel dacht het ook nt

trouwens ook wel es benieuwd deze uit te testen als drug
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onlangs nog een ervaring hierop op gedaan.
Deze keer 28mg, fractie meer dus dan de vorige keer, niet echt noemenswaardig verder natuurlijk. Nu zat er wel zo'n 235-245mg Methylone bij. Inslag nu weer na 1,5-2u, langzame opbouw gedurende 30-60min. Erg visuele trip geweest. Ook erg lang. Zeker 10 uur getript, maar 5u na T +10, was het opzich wel uitgewerkt, maar was er zeker nog sprake van enige afterglow/na-effecten. Mijn ervaring is ook wel, dat je eerst 'ns lekker moet slapen, dan is het wel gezakt.
Al met al was het een zeer dikke space, erg gezellig ook gehad samen met een vriendin. Zij deed 23mg, moest bij inslag wel 2x overgeven, maar daarnaast ging het verder wel goed. Later had ze wel wat rugpijn, wat ze vaker heeft, ook wat buikpijn, maar dat wisselde en viel meer mee dan de rugpijn iig. Zelf zat het bij mij op het randje, maar kan niet zeggen dat ik er noemenswaardig last van heb gehad gelukkig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
2C-Em zei:
Onlangs nog een ervaring hierop op gedaan.
Deze keer 28mg, fractie meer dus dan de vorige keer, niet echt noemenswaardig verder natuurlijk. Nu zat er wel zo'n 235-245mg Methylone bij. Inslag nu weer na 1,5-2u, langzame opbouw gedurende 30-60min. Erg visuele trip geweest. Ook erg lang. Zeker 10 uur getript, maar 5u na T +10, was het opzich wel uitgewerkt, maar was er zeker nog sprake van enige afterglow/na-effecten. Mijn ervaring is ook wel, dat je eerst 'ns lekker moet slapen, dan is het wel gezakt.
Al met al was het een zeer dikke space, erg gezellig ook gehad samen met een vriendin. Zij deed 23mg, moest bij inslag wel 2x overgeven, maar daarnaast ging het verder wel goed. Later had ze wel wat rugpijn, wat ze vaker heeft, ook wat buikpijn, maar dat wisselde en viel meer mee dan de rugpijn iig. Zelf zat het bij mij op het randje, maar kan niet zeggen dat ik er noemenswaardig last van heb gehad gelukkig.
Klik om te vergroten...

Is de ervaring die je ervan krijgt het waard om je leven voor te wagen ? Is het echt de moeite ?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nergens mijn leven in de waagschaal gelegd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
2C-Em zei:
Ik heb nergens mijn leven in de waagschaal gelegd.
Klik om te vergroten...

De grens tussen goed en te veel is zeer klein en is nog maar weinig over bekend.

Dat zijn al twee redenen waarom het gevaarlijker is dan bijvoorbeeld LSD.

Daarom dat ik mij afvroeg of de ervaring de moeite waard is ?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet heel goed wat ik doe, lees mijn eerdere post in dit topic nog maar eens door.

De ervaring is de moeite waard, maar de moeite is maar klein, nogmaals, ik heb nergens mijn leven in de waagschaal gelegd. Als ik daar niet zeker van was, zou ik het niet doen.

De grens tussen goed en teveel is zeker niet zeer klein. Dat die grens er is, dat klopt. Maar dat geldt wel met name (en eigenlijk zelfs alleen) als je het nasaal gebruikt. En dat doe ik niet, met niets niet.
Er is imo voldoende over bekend, +- even veel of weinig als over de andere 2C'tjes.

Ik ben van het type verantwoord gebruiker, dat kan ik zelf wel zeggen, je mag anders denken, prima, maar je kent mij niet. Als ik niet verdomd goed wist waar ik mee bezig was, zou ik dit niet doen. Echter genoeg wetenschap (ja echte wetenschap) in de pocket om dat wel te weten. Zodoende kon dit prima en dat bevestigd de ervaring dan ook.

Vergelijking met LSD is natuurlijk een eenvoudige die zich inderdaad in het voordeel van LSD laat beslissen. Maar niet echt een eerlijke vergelijking.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
2C-Em zei:
...
Klik om te vergroten...

Ik had het erbij moeten zetten, ik was al meer in het algemeen aan het discussiëren. :)

Het was niet bedoeld op jouw drugsgebruik, alhoewel dat wel zo lijkt, daar moet ik je gelijk in geven. :)

Ik kan prima aan de hand van jouw posts afleiden dat je een verantwoordelijke gebruiker bent. :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Adrenochroom zei:
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:
Klik om te vergroten...

En? En? En?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaste klant zei:
Adrenochroom zei:
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:
Klik om te vergroten...

En? En? En?
Klik om te vergroten...

Oh shit ja, het was een weekendje vol dope en uiteindelijk hadden we 2x 4-aco-dmt gedaan wat echt waanzinnig chill was. De T-7 boeide ons toen niet meer dus dat hebben we niet meer gedaan...

En jij op je feestje?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok zonde was juist benieuwd naar je ervaring!

Ik durfde niet meer, ik zou het in me eentje doen en voelde gewoon aan dat het niet de beste setting was, dus dan nog maar even geduld.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel goede keuze om het dan ook niet te doen, leek mij ook al niet zo heel chill toen je het beschreef.

Als je snel bent kun je misschien nog een zonnige herfstdag trip maken...
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#18
En inmiddels al een keer de 2ct7 mogen uitproberen?
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wel :grin: Het was geweldig,vond het harder dan lsd. Leek alsof 2c-t-7 strenger was en de visuals waren prachtig mooi,scherp,duidelijk en kleurijk. Ik had 28 mg genomen en heb daarop 10 uur getript. Dit goedje is zeker de moeite waard haha. Ikzelf was ook minder zweverig dan lsd en kon mij beter concerteren. Maar waar lsd soms lief en subtiel dingen kan laten zien drukt 2c-t-7 je met je neus op bepaalde feiten.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denken jullie dat 2ct7 te doen is als ik ong 7 mg oraal neem? (en dan bedoel ik, ik ben in me eentje wil niet overdonderd worden, wil het een klein beetje proeven hoe het is zonder fout te gaan, en ik zou rond een uur of 5 vanacht willen gaan slapen.) Is dit allemaal haalbaar?
heb ook een keer 2ci alleen gedaan en dat ging opzich wel en was wel normale hoeveelheid dus ik voelde er wel echt wat van.

Dus ja ff de vraag of 7 mg te doen is? of denken jullie sowieso dat als ik het over 15 min neem dat het veeel te lang duurt voor ik wat voel waardoor ik 5 uur ong niet meer kan slapen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."