Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-t-7

2c-t-7

61 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LepelLid
01-01-2024, 00:00
#1
oke thanks :grin:

Klinkt positief allemaal, dus laat ik het maar eens proberen :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaste klant zei:
Adrenochroom zei:
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:
Klik om te vergroten...

En? En? En?
Klik om te vergroten...

Oh shit ja, het was een weekendje vol dope en uiteindelijk hadden we 2x 4-aco-dmt gedaan wat echt waanzinnig chill was. De T-7 boeide ons toen niet meer dus dat hebben we niet meer gedaan...

En jij op je feestje?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok zonde was juist benieuwd naar je ervaring!

Ik durfde niet meer, ik zou het in me eentje doen en voelde gewoon aan dat het niet de beste setting was, dus dan nog maar even geduld.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel goede keuze om het dan ook niet te doen, leek mij ook al niet zo heel chill toen je het beschreef.

Als je snel bent kun je misschien nog een zonnige herfstdag trip maken...
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
En inmiddels al een keer de 2ct7 mogen uitproberen?
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wel :grin: Het was geweldig,vond het harder dan lsd. Leek alsof 2c-t-7 strenger was en de visuals waren prachtig mooi,scherp,duidelijk en kleurijk. Ik had 28 mg genomen en heb daarop 10 uur getript. Dit goedje is zeker de moeite waard haha. Ikzelf was ook minder zweverig dan lsd en kon mij beter concerteren. Maar waar lsd soms lief en subtiel dingen kan laten zien drukt 2c-t-7 je met je neus op bepaalde feiten.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denken jullie dat 2ct7 te doen is als ik ong 7 mg oraal neem? (en dan bedoel ik, ik ben in me eentje wil niet overdonderd worden, wil het een klein beetje proeven hoe het is zonder fout te gaan, en ik zou rond een uur of 5 vanacht willen gaan slapen.) Is dit allemaal haalbaar?
heb ook een keer 2ci alleen gedaan en dat ging opzich wel en was wel normale hoeveelheid dus ik voelde er wel echt wat van.

Dus ja ff de vraag of 7 mg te doen is? of denken jullie sowieso dat als ik het over 15 min neem dat het veeel te lang duurt voor ik wat voel waardoor ik 5 uur ong niet meer kan slapen?
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb bijna alle soorten drugs die je kunt bedenken ooit geprobeerd, en heel veel hele mooie ervaringen gehad. 2C-T-7 is een ervaring die ik nooit meer zal vergeten, en qua visuele effecten uitsteekt boven alle andere tripmiddelen die ik ooit gehad heb (en dat zijn er een hoop). De hallucinaties die ik had waren zo ongelofelijk mooi; superfel gekleurde fluoriscerende patronen, golven en lijnen, naar mijn mening echt niet te vergelijken met LSD. De patronen waren namelijk niet caleidoscopisch, en ook veel intenser gekleurd dan bij LSD het geval is. 2C-T-7 is echt een heel mooi tripmiddel.

Combinaties met 2C-T-7 zijn risicovol, ik weet het. Toch heb ik het een keer gecombineerd met LSD. Dit zorgde voor een hele bijzondere trip, waarin ik het gevoel had afgeschoten te zijn naar een ander universum. Het zorgde voor prachtige hallucinaties en een behoorlijke mindfuck. Was een combinatie die heel goed uitpakte, alleen absoluut niet aan te raden is voor mensen die niet heel veel ervaring hebben met dit soort sterke middelen.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#9
120 euro per gram dat is fucking duur... als je de juiste vendors op internet zoekt vind je het voor 25 dollar per halve gram! En dat is nu nog steeds zo :sunglasses:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier kun je genoeg informatie: http://www.erowid.org/chemicals/2ct7/2ct7.shtml
En hier kun je de ervaringen van mensen lezen: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_2CT7.shtml
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shulgin met 2ct7 in z'n mik.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lepel zei:
hoihoi,
2c-t-7
Klik om te vergroten...

Blue mystic :hearteyes: ....zucht
mooi was die tijd dat ze dit nog gewoon bij de smartshop verkochten.

Ik heb alleen ervaring me 2cb en 2c-t-7 en vond 2c-t-7 echt een heerlijk goedje iig waarbij het visuele gedeelte meer dan goed zit.sterker en visueler dan 2cb iig.

ik heb trips heb ervaren die tot wel 12 uur duurden. tijdens het uitgaan ook vreemde dingen beleefd op dit goedje. Ik zag oa een doodnormale kroeg veranderen in een 70-er jaren tent waar alles slowmotion ging en ik mezelf ook echt in die tijd waande.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is nog steeds goed verkrijgbaar hoor..


..trips tot 12u zijn idd niet ongewoon :openmouth:
Visueel zeker sterker dan 2C-B, hands down!
Ook op andere vlakken trouwens.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou k doen ja :P (Y)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
Oom Klaas zei:
Alleen beter niet snuiven, toch?
Klik om te vergroten...

snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+.

tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min.

het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuiven :wink: de onset is wel behoorlijk heftig.
Klik om te vergroten...

Juist gezien de sterfgevallen bij het snuiven zou ik dat echt enorm afraden, oraal werkt de stof ook en zo te zien in dat wel een stukje veiliger. Ik zou het bij deze stof trouwens zéér nauw met de dosissen nemen, en absoluut de dosis afwegen en niet eyeballen. Als we erowid mogen geloven kan het boven de 50 mg dus al dodelijk zijn, en dat is geen risico dat je echt wil nemen lijkt me. Verder lijkt het me uit de reports een fascinerend en zeer visueel goedje, dus veel plezier er mee :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen beter niet snuiven, toch?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Alleen beter niet snuiven, toch?
Klik om te vergroten...

snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+.

tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min.

het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuiven :wink: de onset is wel behoorlijk heftig.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-Em zei:
Is nog steeds goed verkrijgbaar hoor...
Klik om te vergroten...

hmmz ja het ligt er maar aan of je de juiste mensen kent dan :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar dat geldt altijd in het circuit van verboden middelen.. :wink:

Sommige mensen kunnen ook geen MDMA krijgen, of pep...ja shit happens :wink:

Laten we het zo zeggen, ik geloof dat ik de juiste mensen ken :beer:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan het nu ook bij mijn dealer krijgen maar juist het aantal sterfgevallen houd mij enorm tegen... Vind het maar een vaag goedje, 50 mg is niet bepaald veel, en dan is er ook nog een hoop onduidelijkheid over combi gebruik met 2c-t-7, dusja... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."