#1
oke thanks ![:grin:]()
Klinkt positief allemaal, dus laat ik het maar eens proberen :P
Klinkt positief allemaal, dus laat ik het maar eens proberen :P
Vaste klant zei:Adrenochroom zei:Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...
Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer!![]()
En? En? En?
Lepel zei:hoihoi,
2c-t-7
underworld zei:Oom Klaas zei:Alleen beter niet snuiven, toch?
snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+.
tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min.
het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuivende onset is wel behoorlijk heftig.
Oom Klaas zei:Alleen beter niet snuiven, toch?
2C-Em zei:Is nog steeds goed verkrijgbaar hoor...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."