Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-t-7

2c-t-7

61 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
trojan.exe zei:
wat is eigenlijk een beetje de gangbare prijs van 2ct7 voor bijv een halve gram?
Klik om te vergroten...

Bij mijn dealer kan ik 2c-t-7 krijgen voor 30 euro per 0,25 g en 50 euro voor 0,5 g. Vindt het persoonlijk wat duur, maar er zijn niet echt veel bronnen om mee te vergelijken, ik ben het nog maar 1 x tegengekomen...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
trojan.exe zei:
wat is eigenlijk een beetje de gangbare prijs van 2ct7 voor bijv een halve gram?
Klik om te vergroten...

Bij mijn dealer kan ik 2c-t-7 krijgen voor 30 euro per 0,25 g en 50 euro voor 0,5 g. Vindt het persoonlijk wat duur, maar er zijn niet echt veel bronnen om mee te vergelijken, ik ben het nog maar 1 x tegengekomen...
Klik om te vergroten...

nja hier is het 120 eu de gram, dus zo duur is dat niet
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
underworld zei:
Sublimo zei:
trojan.exe zei:
wat is eigenlijk een beetje de gangbare prijs van 2ct7 voor bijv een halve gram?
Klik om te vergroten...

Bij mijn dealer kan ik 2c-t-7 krijgen voor 30 euro per 0,25 g en 50 euro voor 0,5 g. Vindt het persoonlijk wat duur, maar er zijn niet echt veel bronnen om mee te vergelijken, ik ben het nog maar 1 x tegengekomen...
Klik om te vergroten...

nja hier is het 120 eu de gram, dus zo duur is dat niet
Klik om te vergroten...

Wow :openmouth: Dat valt dan inderdaad nog mee bij mij :P
L
LepelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wauw, tof spul :)

Soort van hardere LSD, rauwer, minder zacht.
The Doors ipv the Beatles.

Hebben 2 uur lang Theo Maassen zitten uit te pluizen :grin:
Geweldig mooie visuals though.. :)
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 keer blue mystic mogen ervaren...bijzonder spul. Superlange trip (10 uur!!!) erg intens en visueel. Verder veel mooie momenten erin na een harde start. aan het einde uren naar brandende draken mogen loeren.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
underworld zei:
Oom Klaas zei:
Alleen beter niet snuiven, toch?
Klik om te vergroten...

snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+.

tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min.

het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuiven :wink: de onset is wel behoorlijk heftig.
Klik om te vergroten...

Wajoh, heftige shit.. Ik heb zelf 2C-T-7 liggen ik wacht er nog even mee. En ga het dus niet snuiven.

Lijkt me wel een geweldige ervaring, een visueel spektakel klnkt heerlijk :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van het weekend nog een mooie lange trip gehad op 27mg 2C-T7. Inslag na 1,5-2u en werkte zeker 7u deze keer (valt nog wel mee, vorige keer dat ik het had, icm half pilletje en buisje Methylone duurde het 13uur)

50 euro voor een halve gram is overigens een zeer nette prijs (Y)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat weten jullie over combi's met dit goedje?

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Wat weten jullie over combi's met dit goedje?

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?
Klik om te vergroten...

Ik had het zelfde idee dus deze vraag zou ik ook graag beantwoord willen hebben :grin:
Alleen gaat het bij mij andersom: eerst keta om zo de trip een beetje verdoofd binnen te komen en om de pijnlijkheid van de snuif tegen te gaan, goed idee of niet?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fukkin dom idee dit spul moet je nooit snuiven ouwe!

Zijn mensen dood gegaan bij doseringen van niet ver boven de 30mg als ik me niet vergis. So don't fuck around en altijd slikken deze shit :wink:

grtz
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Fukkin dom idee dit spul moet je nooit snuiven ouwe!

Zijn mensen dood gegaan bij doseringen van niet ver boven de 30mg als ik me niet vergis. So don't fuck around en altijd slikken deze shit :wink:

grtz
Klik om te vergroten...

sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
Klik om te vergroten...

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Pascal FM zei:
Fishhead0707 zei:
sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
Klik om te vergroten...

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)
Klik om te vergroten...

2c-b zou inderdaad kunnen, maar de andere zeker niet!! en pijnlijk verschilt per persoon.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fishhead0707 zei:
Pascal FM zei:
Fishhead0707 zei:
sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!
Klik om te vergroten...

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)
Klik om te vergroten...

2c-b zou inderdaad kunnen, maar de andere zeker niet!! en pijnlijk verschilt per persoon.
Klik om te vergroten...

Sowieso krijg je een gigantische come up + risico van over doseren.. Niet echt goed dus, laat staan de pijn idd...

Maar kan iemand mijn vraag van hierboven nog beantwoorden???

:wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Adrenochroom zei:
Wat weten jullie over combi's met dit goedje?

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?
Klik om te vergroten...

Nee, maar afgaande op het feit dat het een sterke MAOI is, zou ik het je afraden. Het is al gevaarlijk alleen, maar in combinatie met een MAOI... Het lijkt me dodelijk. Dus ik zou het niet proberen als ik jou was.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke thx voor je antwoord, zal zeker nog goed onderzoek doen voor ik t zou proberen..

Nog mensen met ervaring hiermee op t forum?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vaste klant zei:
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)
Klik om te vergroten...

Zoals met zo goed als alle 2C's gewoon droog bewaren, dan blijven ze over het algemeen goed. Gewoon zorgen dat er geen vocht bij het goedje komt, dan blijft 't jaren goed zonder verlies van potentie.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vaste klant zei:
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)
Klik om te vergroten...


Mja als iedereen nou mdma doet voel je je niet helemaal betrokken misschien, maar het kan ook heel boeiend zijn juist tja. Als iedereen gewoon een beetje in het rond spaced zou ik het gewoon doen als jij dat wilt doen, dosis klinkt wel goed, zou rond de 16mg doen . Misschien niet meteen richting 18..

Verder nooit combineren met mdma he! :wink:
Shit is dodelijk + mensen die storven van T7 snuiven in porties van rond de 30mg...

Grtzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."