Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

79 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.

Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.


Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)

wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)

Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.

mvg doopi
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopejoo zei:
kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.

Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.


Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)

wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)

Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.

mvg doopi
Klik om te vergroten...

Nogmaals vandaar dat ik het dus heb gekocht via een "contact" per stuk zodat je rustig kan kijken wat je leuk vind. En dan die eventueel groter kan inkopen.

:wink:

Ik ben nog niet zo gek als ik er uit zie.. :P
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe wegen jullie eigenlijk 10 a 20mg af van dat spul?
10mg teveel en het kan behoorlijk fout gaan...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Azraël zei:
Hoe wegen jullie eigenlijk 10 a 20mg af van dat spul?
10mg teveel en het kan behoorlijk fout gaan...
Klik om te vergroten...

weegschaal met 0,001 mg nauwkeurigheid.. :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopejoo zei:
kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.

Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.


Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)

wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)

Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.

mvg doopi
Klik om te vergroten...


2cc en 2cd zijn ook minst leuk/potent in mijn ogen. Dus logisch dat die ook goedkoper zijn...

VInd verder de prijzen wel erug duur, 2ci kan ik volgens mij rond 20E voor 100mg krijgen, dus dan verwacht je wel korting als je n halve gr haalt, meestal is hele gr prijs iets van -/+150 dus beetje n rip off, beter wachten tot je een beter conect hebt met die prijzen...

grtzz
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead0707 zei:
Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.

:)
Klik om te vergroten...
In Nederland staan alleen 2C-B, 2C-I, 2C-T2 en 2C-T7 op lijst 1. Kortom, de 2C's die in de smartshops hebben gelegen. 2C-C, D, E, P, vind je op lijst 1 en 2 NIET terug.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2C-Em zei:
Fishhead0707 zei:
Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.

:)
Klik om te vergroten...
In Nederland staan alleen 2C-B, 2C-I, 2C-T2 en 2C-T7 op lijst 1. Kortom, de 2C's die in de smartshops hebben gelegen. 2C-C, D, E, P, vind je op lijst 1 en 2 NIET terug.
Klik om te vergroten...

Oke ik bedoelde meer van je kan ze niet meer in de smartshop halen. Dat zou dan via 1 of andere webshop moeten ofzo.

Beter zoek je een dealer die het heeft. Tja is misschien in verhouding duurder. Maar wat moet je met een gram van dat spul? Als je niet deald haha..

:)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Langzaam aan op gebruiken met een groepje vrienden.

Maar als je het via iemand zoekt, dan is het doorgaans wel in kleinere sealtjes te krijgen, 100 of 250mg, of je kunt dat diegene natuurlijk zelfs vragen hoeveel.. who knows hmm :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee hoor, heb mooi prive voorraadje ervan. Op termijn wel een nieuwe leverancier ervoor zoeken, oude is weg..

Diegene die het zocht was iemand anders :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
2C-Em zei:
Langzaam aan op gebruiken met een groepje vrienden.

Maar als je het via iemand zoekt, dan is het doorgaans wel in kleinere sealtjes te krijgen, 100 of 250mg, of je kunt dat diegene natuurlijk zelfs vragen hoeveel.. who knows hmm :)
Klik om te vergroten...

Oh ik ben niet op zoek ernaar. En heb trouwens al iemand waar ik het kan halen.

Ik dacht dat jij juist hiernaar zocht, en het daarom via internet wilde bestellen.

Voor mij geen psychedelica meer. Misschien nog een keer me 2C-C of 2C-D testen maar that's all.

:)
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jep dat is Almere.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Moet het per se een legale zijn?Volgens mij zijn de varianten die nog legaal zijn wel de iets zwaarderen b.v. 2c-p
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
2C-P zie ik plots weer op de markt komen, dat was eerst echt NERGENS te krijgen, nu heb ik een grammetje weten te bemachtigen, wel duurder dan de andere C;s maja tis ook potenter he. Jullie horen de testresultaten als ze er zijn :)
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja iets legaals; ofwel een ander RC-tripmiddel..
j
jack terrorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi,

Ik heb na heel lang zoeken een betrouwbaar persoon gevonden die me dit aanbiedt:

2C-B/2C-C/2C-E/2C-I/2C-D/2C-P/2C-T-2/2C-T-7/2C-T-4

Nou heb ik van 2cb nog wel gehoord, maar van de rest? Heeft iemand een aanrader? Ik wil iets wat de love van Mdma combineert met het trippy effect van mushies

Is overigens wel vrij goedkoop, 75 euro voor 10 gram 2CB:wink:
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welke is de meest euforische 2C-X ?
Welke is de lichtste?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
jack terror zei:
Hoi,

Ik heb na heel lang zoeken een betrouwbaar persoon gevonden die me dit aanbiedt:

2C-B/2C-C/2C-E/2C-I/2C-D/2C-P/2C-T-2/2C-T-7/2C-T-4

Nou heb ik van 2cb nog wel gehoord, maar van de rest? Heeft iemand een aanrader? Ik wil iets wat de love van Mdma combineert met het trippy effect van mushies

Is overigens wel vrij goedkoop, 75 euro voor 10 gram 2CB:wink:
Klik om te vergroten...

Waarom zoek je naar dat alles, terwijl je eigenlijk helemaal niet weet wat je "zoekt"?

*Ik zou eerst maar eens met de 2C-B beginnen*
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#18
75 euro voor 10 gram 2cb is abnormaal goedkoop.. ik betaal 150 euro per gram en dat is niet zon hele gekke prijs..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
# 2C-C
# 2C-D
Beide zijn moeilijk te onderscheiden. Ze duren allebei even lang en hebben dezelfde soort uitwerking. De visuals waren voor mij niet speciaal en weinig aanwezig.

# 2C-E
Erg fijne lange duur. Weinig tot geen visuals IMO. Wel veel bodyload ten opzichte van de rest.

# 2C-I
Zachte visuals met als hoofdkleuren pastelkleuren roze, blauw, geel. Erg zachtaardig, weinig vervormingen. Duurt zo'n 4-6 uur.

# 2C-T-2
Grauwe visuals, met hoofdzakelijk donkere kleuren. Veel vervormingen en bodyload. Erg fijne drugs wanneer je veel visuals wilt ervaren IMO.



Voor alsnog is het alleen mogelijk om eigen ervaringen te delen. Niemand kan je met zekerheid zeggen hoe visueel of zwaar de trip voor je kan zijn. Dit is per persoon verschillend.
Zo is E voor mij minder visueel dan voor andere mensen op DF.

Ik ben benieuwd naar je keuzes!
M
Mr.happyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een goede digitale weegschaal,

Even op internet zoeken en je hebt er een :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."