Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

79 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.

Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.


Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)

wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)

Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.

mvg doopi
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopejoo zei:
kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.

Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.


Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)

wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)

Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.

mvg doopi
Klik om te vergroten...

Nogmaals vandaar dat ik het dus heb gekocht via een "contact" per stuk zodat je rustig kan kijken wat je leuk vind. En dan die eventueel groter kan inkopen.

:wink:

Ik ben nog niet zo gek als ik er uit zie.. :P
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe wegen jullie eigenlijk 10 a 20mg af van dat spul?
10mg teveel en het kan behoorlijk fout gaan...
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat heb jij een engelen geduld, sitten bij 2C-P gebruikers :grin:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahah ja he? Maar kon ook niet veel anders want voor mijzelf hou ik een maand tussen 2 dingen en had vorig weekend mij een beetje misdragen dus voorlopig is het niks voor mij :wink: Wat wel zo is is dat 2c-p 10 tot 15 uur kan duren dus dat word voor mij energydrank inslaan
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#6
vork zei:
voor mijzelf hou ik een maand tussen 2 dingen en had vorig weekend mij een beetje misdragen dus voorlopig is het niks voor mij
Klik om te vergroten...

Herkenbaar :rolleyes:
--

Heb trouwens laatst 2x 2C-C gedaan. 1e keer 39mg. Wat een fijne roes zeg. Veeel visueler dan de 26mg die ik al eens had geprobeerd. Kon intens genieten van muziek en wandelen en filosoferen was geweldig (veelal lachwekkend :rolleyes: ). Uitzicht vanuit een toren was prachtig!

Dit maar dan 's in 't donker. Lampjes en lichtjes overal. fascinerend om te zien! Op een of andere manier leek het net alsof alles heel klein maar heel dichtbij was, alsof het speelgoed was. Ik zou het het Madurodam effect willen noemen. Aan de andere kant van de toren is een jachthaventje en voor m'n gevoel kon ik die bootjes gewoon zo oppakken :grin:

Later die week weer 26mg gedaan. Muziek was wel weer fijn en intens en ik was best vrolijk, maar ik vind het een te lage dosis voor een leuk effect eigenlijk.
--
Alleen jammer dat het zo kort duurt! Qua duur vind ik 2C-I eigenlijk veel fijner.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nice :grin: Uiteindelijk is het toch iets anders gelopen,mijn weegschaal had kuren en ik ga niet op het oog 2c-p doseren :wink: Mijn vriendin en mijn vriend hebben toen een zegel gedropt en hebben 4 uur daarna 140 mg 4-fmp erbij genomen. Ik en mijn broertje hebben ook op datzelfde moment 200 mg gedropt. Plus hasj en lachgas verspreid over de avond. Wat was het mooi :hearteyes: Naar wat ik heb gehoord ging de 4-fmp erg goed samen met de lsd. Het 'begrijpen' gevoel van lsd en het sociale van de 4-fmp. Mijn broertje en ik hebben heerlijk schaak gespeeld en compleet los gegaan op dubstep terwijl mijn vriendin en die vriend met blokken aan het spelen waren hahah. Maar die 2c-p bewaar ik tot ik een nieuwe weegschaal heb. Alleen jammer dat ik nu geen maand ertussen heb gelaten maar zo lopen dingen soms.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
vork zei:
Nice :grin: Uiteindelijk is het toch iets anders gelopen,mijn weegschaal had kuren en ik ga niet op het oog 2c-p doseren :wink: Mijn vriendin en mijn vriend hebben toen een zegel gedropt en hebben 4 uur daarna 140 mg 4-fmp erbij genomen. Ik en mijn broertje hebben ook op datzelfde moment 200 mg gedropt. Plus hasj en lachgas verspreid over de avond. Wat was het mooi :hearteyes: Naar wat ik heb gehoord ging de 4-fmp erg goed samen met de lsd. Het 'begrijpen' gevoel van lsd en het sociale van de 4-fmp. Mijn broertje en ik hebben heerlijk schaak gespeeld en compleet los gegaan op dubstep terwijl mijn vriendin en die vriend met blokken aan het spelen waren hahah. Maar die 2c-p bewaar ik tot ik een nieuwe weegschaal heb. Alleen jammer dat ik nu geen maand ertussen heb gelaten maar zo lopen dingen soms.
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je precies met kuren?

Een 'pro-tip'is om er voorafgaand aan het doseren al meer dan 10mg iets op te hebben liggen. Als je een bommetje wil bouwen gooi dan bijv. het vloeitje (gevouwen en al uiteraard) alvast op de weegschaal om diens gewicht te wegen, haal 'm er daarna af, gooi er wat spul op en weeg opnieuw en opnieuw totdat je het gewicht hebt wat je wilt.

Veel weegschalen, vooral de iets goedkope (de niet analytische lab weegschalen), lezen vaak onder de 10mg niks of nauwelijks accuraat. Pas wanneer je erover heen gaat lezen ze nauwkeurig.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat weet ik :P Ik ben ook aan het sparen voor eentje die op 1 mg nauwkeurig weegt maar studenten hebben niet altijd genoeg geld haha. Maar die ik nu heb weegt op 5 mg nauwkeurig en kan dus een behoorlijke foutmarge hebben. Ik wou het dus ook op die manier wegen hoe jij het beschrijft maar dat pakte hij niet helemaal goed.Soms gaf hij voor het vloeitje 50 mg aan en soms 55. Ik besloot dat een foutmarge van 5 mg bij zulke rc te veel is en ik laat het liggen tot ik precies op 1 mg nauwkeurig kan wegen. Mijn weegschaal had dus niet echt kuren maar is gewoon niet zo goed :sunglasses: Ik weet dat ik dat ook eerder had kunnen bedenken ja,maar pas op het moment zelf voelde het niet goed om er mischien 5 mg naast te zitten terwijl ik van tevoren dacht dat dat niet een groot probleem zou zijn. En als iets niet goed voelt zeker met tripmiddelen doe ik het niet.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lwbnjio zei:
vork zei:
Uitzicht vanuit een toren was prachtig!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Is dat Almere of herken ik iets dat ik...eigenlijk niet herken ?:P
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welke in Belgie legale 2C-X zou je aanraden voor een beginner?
Het moet wel euforisch zijn...
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jep dat is Almere.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
5.4 mg is dat niet heel weinig?

ik had mij overlaatst gemist met de weegschaal en had dus ongeveer 40-50 mg binnen van die 2c-b, was wel een zeer visuele trip en mentaal ook al beetje lastig, maar toch goed stuurbaar

vond alleen de opkomst beetje lastig, ik moest bijna kotsen
Klik om te vergroten...

5,4mg is onwijs weinig, daar merk je niets van.
je moet toch minimaal 9mg hebben wil je eigenlijk wat beginnen te merken en v.a. 10mg krijg je de eerste leuke eigenschappen van 2C-B te zien, maar 12mg is beter :)

Wow gast...40mg? lol Dat zou me inderdaad een spektakel van kleuren geweest zijn :grin:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tof! :) Ik heb hier ook wat van liggen. Dosering is trouwens lager dan de meeste rc. Rond de 10 milligram schijnt goed te zijn.
j
jack terrorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wou alles eens een keer testen. 2Cb staat dit weekend op het programma, daarna komt de rest. Ga ook een tripverslagje e.d. bijhouden, ben benieuwd.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#16
HEerlijke spullen, zoals je ziet zoek ik alleen T4 en T21 nog, de andere heb ik allemaal..en ook allemaal geprobeerd. Alleen 2C-P heet maar 1 kans gehad tot nu toe, de rest wel vaker :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2C-Em zei:
HEerlijke spullen, zoals je ziet zoek ik alleen T4 en T21 nog, de andere heb ik allemaal..en ook allemaal geprobeerd. Alleen 2C-P heet maar 1 kans gehad tot nu toe, de rest wel vaker :grin:
Klik om te vergroten...

Oke dan.. Ik ben T4 en T21 nog nooit tegen gekomen dus geen idee of dat te verkrijgen is.

Ik ben zeker benieuwd naar de 2C wereld. Volgend weekend zeer waarschijnlijk 2C-B proberen.

Sweet.. :sunglasses:
K
K.KareltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
Klik om te vergroten...
Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
K.Kareltje zei:
Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
Klik om te vergroten...
Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.
Klik om te vergroten...

Sources publiekelijk delen is het slechtste wat je kan doen m.b.t. RC's. Een beetje rondgoogelen en je vind er zat. Daarbij kan je nog http://www.safeorscam.com gebruiken om te checken of de site uberhaubt wel legitiem is, en geen scam. =)

Anyways, ontopic:

designerx: 3-MeO-PCP is, althans wat ik uit reports trek, te vergelijken met ketamine en PCP. Het is dus een disassociative drug. Qua potentie zit 3-MeO-PCP rond hetzelfde niveau als PCP, een stuk sterker dan ketamine dus.
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#20
welke 2 c heeft de beste visuele effecten, en zo min mogelijk mindfuck?
wat is het verschil prezies tussen D,C,B en I?
Welke van de 4 heeft de minste bodyload?
welke raden jullie aan voor een beginner met de 2c serie? ik wil zowiesow 1 keer een 2c/X proberen omdat ik erg houd van het xtc-happy-love-feelin' en ook van visuals. ik hou niet van nadenken(wat ik bij blowen ook doe, de motivatie om te stoppen voor mij)

en ojah, 2cb ga ik nie proberen, nie te verkrijgen voor mij. dus eigenlijk bestaat me keuze uit D C en I.
Hartelijk bedankt en ik zal een tripreportje plaatsen als toning van dankbaarheid:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."