#1
Weet er iemand ook wat meer over :
3-MeO-PCP
mvg
Designerx
3-MeO-PCP
mvg
Designerx
2C-B heb ik al eens geprobeerd, beviel me wel.Cinneq zei:Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen;
2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming.
2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +)
2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven
Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen.
Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.Fishhead0707 zei:2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.
![]()
2C-Em zei:Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.Fishhead0707 zei:2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.
![]()
Ervaring met allemaal hier..dus vraag maar raak![]()
2C-Em zei:HEerlijke spullen, zoals je ziet zoek ik alleen T4 en T21 nog, de andere heb ik allemaal..en ook allemaal geprobeerd. Alleen 2C-P heet maar 1 kans gehad tot nu toe, de rest wel vaker![]()
Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
K.Kareltje zei:Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
Dopejoo zei:welke 2 c heeft de beste visuele effecten, en zo min mogelijk mindfuck?
wat is het verschil prezies tussen D,C,B en I?
Welke van de 4 heeft de minste bodyload?
welke raden jullie aan voor een beginner met de 2c serie? ik wil zowiesow 1 keer een 2c/X proberen omdat ik erg houd van het xtc-happy-love-feelin' en ook van visuals. ik hou niet van nadenken(wat ik bij blowen ook doe, de motivatie om te stoppen voor mij)
en ojah, 2cb ga ik nie proberen, nie te verkrijgen voor mij. dus eigenlijk bestaat me keuze uit D C en I.
Hartelijk bedankt en ik zal een tripreportje plaatsen als toning van dankbaarheid![]()
ik lees best veel over de 2c serie, maar ik heb begrepen dat de 2cp en 2ce erg duistere of diepe trips kunnen geven (zowiets als paddos?), wat me niet egt tof lijkt aangezien ik met paddos vrij heftige bad trip ervaring heb gekregen. Ben zeker niet bang om te trippen, maar kies wel bewust voor een tripmiddel die zachter is op de geest, en een soort happy feelin geeft.Fishhead0707 zei:Meeste visuals 2C-P en 2C-E. Mindfucks hebben ze allemaal wel, ilgt beetje aan je lichaam en dosering en gevoeligheid.
Ik zou beginnen met 2C-B. Maar die kan je niet verkrijgen dan zou ik de C,D of I doen.
C en D zijn vrij gelijk uit wat ik lees. Maar I lijkt me de beste dan. Ik zou je even goed inlezen verder in de 2C's.
![]()
Dopejoo zei:tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."