Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

79 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet er iemand ook wat meer over :
3-MeO-PCP

mvg
Designerx
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enjoy :)
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben onlangs begonnen met research chemicals te testen,
en wou onlangs een van deze kopen :

# 2C-C
# 2C-D
# 2C-E
# 2C-I
# 2C-P
# 2C-T-2

Nu weet ik echt niet wat Kiezen :grin:
Ik heb liever een 2C dat je kop niet op zijn kop zet tijdens de trip.
Wat raden jullie aan ?
J
JH224Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen;

2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming.
2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +)
2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven :)

Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen.
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cinneq zei:
Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen;

2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming.
2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +)
2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven :)

Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen.
Klik om te vergroten...
2C-B heb ik al eens geprobeerd, beviel me wel.
Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
En deze verkopen jammer genoeg geen 2C-B.
Jah ik dacht ook dat 2C-I de beste was om te bestellen voor mij,
Dankjewel voor je bevesteging :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
2-cb vond ik ook erg prettig werken.
2-cp vind ik erg op een lsd trip lijken kwa mindfuck visueels etc. :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou ook zeggen 2C-I. Ik ben zelf ook van plan de komende maanden wat 2C's te gaan ontdekken. Heb er nu een aantal liggen: 2C-B, 2C-P, 2C-T-7, 2C-I.

2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.

Ikzelf ga meer voor de 2C-P denk ik :)

Maar ik begin met de 2C-B.. Ben erg benieuwd.. Hoor erg leuke en goede dingen.

Rustig aan, laat even weten hoe je het vond?

:)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.



:)
Klik om te vergroten...
Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.

Ervaring met allemaal hier..dus vraag maar raak :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
2C-Em zei:
Fishhead0707 zei:
2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.



:)
Klik om te vergroten...
Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.

Ervaring met allemaal hier..dus vraag maar raak :)
Klik om te vergroten...

Oke helder.. Ik heb B, T-7, P en I liggen om te testen.. Ik ben benieuwd of de wereld van 2C me gaat bevallen.. :sunglasses: :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
2C-Em zei:
Enjoy :)
Klik om te vergroten...

Gaat wel lukken "vrees" ik.. :grin: :sunglasses:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#11
HEerlijke spullen, zoals je ziet zoek ik alleen T4 en T21 nog, de andere heb ik allemaal..en ook allemaal geprobeerd. Alleen 2C-P heet maar 1 kans gehad tot nu toe, de rest wel vaker :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
2C-Em zei:
HEerlijke spullen, zoals je ziet zoek ik alleen T4 en T21 nog, de andere heb ik allemaal..en ook allemaal geprobeerd. Alleen 2C-P heet maar 1 kans gehad tot nu toe, de rest wel vaker :grin:
Klik om te vergroten...

Oke dan.. Ik ben T4 en T21 nog nooit tegen gekomen dus geen idee of dat te verkrijgen is.

Ik ben zeker benieuwd naar de 2C wereld. Volgend weekend zeer waarschijnlijk 2C-B proberen.

Sweet.. :sunglasses:
K
K.KareltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
Klik om te vergroten...
Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
K.Kareltje zei:
Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
Klik om te vergroten...
Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.
Klik om te vergroten...

Sources publiekelijk delen is het slechtste wat je kan doen m.b.t. RC's. Een beetje rondgoogelen en je vind er zat. Daarbij kan je nog http://www.safeorscam.com gebruiken om te checken of de site uberhaubt wel legitiem is, en geen scam. =)

Anyways, ontopic:

designerx: 3-MeO-PCP is, althans wat ik uit reports trek, te vergelijken met ketamine en PCP. Het is dus een disassociative drug. Qua potentie zit 3-MeO-PCP rond hetzelfde niveau als PCP, een stuk sterker dan ketamine dus.
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#15
welke 2 c heeft de beste visuele effecten, en zo min mogelijk mindfuck?
wat is het verschil prezies tussen D,C,B en I?
Welke van de 4 heeft de minste bodyload?
welke raden jullie aan voor een beginner met de 2c serie? ik wil zowiesow 1 keer een 2c/X proberen omdat ik erg houd van het xtc-happy-love-feelin' en ook van visuals. ik hou niet van nadenken(wat ik bij blowen ook doe, de motivatie om te stoppen voor mij)

en ojah, 2cb ga ik nie proberen, nie te verkrijgen voor mij. dus eigenlijk bestaat me keuze uit D C en I.
Hartelijk bedankt en ik zal een tripreportje plaatsen als toning van dankbaarheid:wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopejoo zei:
welke 2 c heeft de beste visuele effecten, en zo min mogelijk mindfuck?
wat is het verschil prezies tussen D,C,B en I?
Welke van de 4 heeft de minste bodyload?
welke raden jullie aan voor een beginner met de 2c serie? ik wil zowiesow 1 keer een 2c/X proberen omdat ik erg houd van het xtc-happy-love-feelin' en ook van visuals. ik hou niet van nadenken(wat ik bij blowen ook doe, de motivatie om te stoppen voor mij)

en ojah, 2cb ga ik nie proberen, nie te verkrijgen voor mij. dus eigenlijk bestaat me keuze uit D C en I.
Hartelijk bedankt en ik zal een tripreportje plaatsen als toning van dankbaarheid:wink:
Klik om te vergroten...

Meeste visuals 2C-P en 2C-E. Mindfucks hebben ze allemaal wel, ilgt beetje aan je lichaam en dosering en gevoeligheid.

Ik zou beginnen met 2C-B. Maar die kan je niet verkrijgen dan zou ik de C,D of I doen.

C en D zijn vrij gelijk uit wat ik lees. Maar I lijkt me de beste dan. Ik zou je even goed inlezen verder in de 2C's.

:)
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead0707 zei:
Meeste visuals 2C-P en 2C-E. Mindfucks hebben ze allemaal wel, ilgt beetje aan je lichaam en dosering en gevoeligheid.

Ik zou beginnen met 2C-B. Maar die kan je niet verkrijgen dan zou ik de C,D of I doen.

C en D zijn vrij gelijk uit wat ik lees. Maar I lijkt me de beste dan. Ik zou je even goed inlezen verder in de 2C's.

:)
Klik om te vergroten...
ik lees best veel over de 2c serie, maar ik heb begrepen dat de 2cp en 2ce erg duistere of diepe trips kunnen geven (zowiets als paddos?), wat me niet egt tof lijkt aangezien ik met paddos vrij heftige bad trip ervaring heb gekregen. Ben zeker niet bang om te trippen, maar kies wel bewust voor een tripmiddel die zachter is op de geest, en een soort happy feelin geeft.
Ook lijkt het me egt totaal niet chill om zwaar misselijk te zijn zoals 2ci geeft volgens de informatie van drugsforum. ben opzich vrij gevoelig voor drugs en drank, maar kan er ook heel erg van genieten. vandaar ook; Beter voorzichtig dan een minder leuke ervaring.

heel erg bedankt Fishhead0707

Heeft iemand ervaring met meerdere 2c's? zoja, zou je me dan de verschillen kunnen uitleggen om me op weg te helpen met een goede keuze te maken uit al die 2c's?
alvast bedankt Gr v DopeJoo
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik jou was zou ik gewoon even door zoeken naar 2cb, dat is zover ik weet toch nog wel de meest toegankelijke 2c- die er is.
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#19
tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopejoo zei:
tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
Klik om te vergroten...

Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."