Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zal wel een verwarde indruk maken waarschijnlijk.. Maar dat ben je ook :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een leuke begin doses, misschien als je al het een en ander gewend bent en houd van stevig trippen dat 20/22mg oraal ook wel aan te raden valt. Maar je moet natuurlijk kijken hoe jouw lichaam op het stofje reageert dus laag beginnen is altijd goed.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er overlaatst 20mg van gekocht.
Ik heb ook B, in tabletvorm. Welke zou ik best eerst doen denk je?

Heb al wat gezocht maar informatie is idd vrij schaars over I

Heb nog geen ervaringen met 2Cs
G
GurtsmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat bedoelen jullie eigenlijk met de term "bodyload"? Ben daar toch wel benieuwd naar.
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, mijn excuses dan. :)
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan via de search niet heel veel over 2C-I vinden en sowieso was ik benieuwd of mensen er (recent) nog ervaringen mee hebben gehad. Heb een plaats gevonden waar je enkele 2C's kan vinden, en ik ben vooral geinteresseerd in 2C-I. Nu vroeg ik me af; is dit echt veel leuker/beter/anders dan 2C-E of 2C-B, of zijn de verschillen minimaal en is het niet de moeite..?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjonge jonge... het duurder uiteindelijk 2 uur voordat ik de éérste beginselen voelde van de trip. Na zo'n 2,5 uur had ik nog steeds het idee dat het niet sterker zou worden, maar zal er uiteindelijk toch nog lekker in gelukkig :)

2C-B is bij mij altijd al binnen het uur al geklaard... kan je nagaan...
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
Sjonge jonge... het duurder uiteindelijk 2 uur voordat ik de éérste beginselen voelde van de trip. Na zo'n 2,5 uur had ik nog steeds het idee dat het niet sterker zou worden, maar zal er uiteindelijk toch nog lekker in gelukkig :)

2C-B is bij mij altijd al binnen het uur al geklaard... kan je nagaan...
Klik om te vergroten...

De meeste 2c's duren sowieso iets langer om op te komen dan 2c-b naar mijn ervaring, maar je maaginhoud heeft er sowieso ook (meer dan bij de meeste andere drugs) wel invloed op. Had je een paar uur van tevoren niets meer gegeten of niet?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
tripkop zei:
De meeste 2c's duren sowieso iets langer om op te komen dan 2c-b naar mijn ervaring, maar je maaginhoud heeft er sowieso ook (meer dan bij de meeste andere drugs) wel invloed op. Had je een paar uur van tevoren niets meer gegeten of niet?
Klik om te vergroten...

Ik had drie uur van te voren nog een maaltijd gehad.. normaal gesproken toch wel voldoende? :)
Had er ook al over nagedacht... maar dat kon het niet echt zijn.

Ik denk dat het vooral kwam door mijn 'ongeduldigheid'. Op een geveven moment wilde ik ook heel erg graag, en werd daardoor misschien 'gespannen' en blokkeerde dit de opkomst.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nu sinds lange tijd weer is bezig met een report inderdaad.
Het zal niet heel amusant worden, aangezien ik niet veel meer heb gedaan dan in mijn kamer gezeten voor het grote deel :wink:

Maar ik het kort kan ik er alvast dit over zeggen:

*knipt en plakt vanaf een ander forum*


Het was een capsule van 25mg 2C-I

Yep! Vlak nadat ik mijn hopeloze berichtje stuurde begon het héééél langzaam op te zetten.
Het duurde zeker nog wel een half uur voordat ik een beetje CEV's kon waarnemen, maar ik moest er erg me best op doen.
Tijdens dit half uur voelde ik me lichamelijk nog gewoon nuchter... ik voelde me niet lekkerder zoals ik dat wel heb op de 2c-b, paddo's en LSD.

Omdat dit mijn eerste 2C-I trip was, en dit 'rustige' gevoel erg lang bleef aanhouden dacht ik dat dit het uiteindelijke effect zou zijn. Maar gelukkig kwam het uiteindelijk toch nog goed doorzetten. Rond een uur of 01:30uur (ruim 2 uur na inname) zat ik er goed in!

Kleuren werden feller... alles kreeg een zachtere/donsige uitstraling maar verder was het behoorlijk subtiel.
Helaas waren mijn vrienden al bezig met de afbouw toen ik er midden inzat... maar daar leren we in de toekomst weer van.

We zijn midden in de nacht nog even naar het meertje in de buurt gelopen, en nam echt een schilderachtig landschap waar. Heel mooi om te zien uit hoeveel verschillende kleuren de lucht bestaat... en de reuzachtige wolken! Prachtig!

Al met al heb ik het toch als fijn middel ervaren. Géén bodyload zoals vele eerder hebben beschreven, mooie visuals vooral met de ogen dicht. En verassend genoeg niet alleen maar symmertrie en fractals maar ook intents rare vormen en plaatjes gezien!


Het verschil met 2c-B voor mij vind ik moeilijk te beschrijven. Maar ik zal voor de geïntresseerde wat verschillen proberen te beschrijven zoals ik ze heb meegemaakt.

- 2C-I duurt beduidend langer, en heeft een langere opkomst en nasleep.
- 2C-I vind ik allemaal subtieler. Kleuren zijn feller, met een zachte en donzige gloed over alle voorwerpen... wat een heel zacht beeld gaf.
- 2C-B voel ik me lichamelijk lekkerder. Bij 2C-I voel ik me 'nuchterder'.
- 2C-B zijn er met de ogen open meer visuals te zien... alles golft heen en weer en verplaatst zich.
De CEV's zijn vooral erg gericht op symmetrie. Meer dan bij 2C-I waar ik ook 'cartoon' achtige visuals heb waargenomen.
- 2C-B krijg ik altijd hoofdpijn na de trip, zijn mijn tanden en de rest van het lichaam veel gevoeliger.


Al hangt dit natuurlijk allemaal af met de dosis die je neemt.
Mijn gemiddelde 2C-B dosis ligt op 30-35mg en die van de 2C-I op 25mg.


Al met al gelukkig wel een geslaagde avond!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Ik had drie uur van te voren nog een maaltijd gehad.. normaal gesproken toch wel voldoende? :)
Klik om te vergroten...

Voor andere drugs wel, maar 2c's beter op volledig nuchtere maag. Dus als je smorgens wakker word niks eten, geen gekke dingen drinken. Je doses droppen en pas ontbijten als het is opgenomen. Heb je ook minder kans om te kotsen, bij sommigen valt het nogal zwaar op de maag. Al heb ik dat alleen bij 2c-B pillen, maar gewoon poeder niet.

Maar waarom breek je die capsule niet los en snuif het gewoon. Heb je veel meer profeit van je goedje, plus dat je niet dat oneindig lange wachten hebt.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of waarom plug je het niet?

Zo een veel kortere inwerkingstijd, minder lichamelijke klachten en moet je je bovendien een gezond ontbijtje van proteïnen en vitaminen niet ontzeggen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ErnstJünger zei:
Of waarom plug je het niet?

Zo een veel kortere inwerkingstijd, minder lichamelijke klachten en moet je je bovendien een gezond ontbijtje van proteïnen en vitaminen niet ontzeggen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad de beste manier. Maar ik denk dat 99 van de 100 mensen bang is om dood te gaan als iets in hun achterste verdwijnt ipv er uit komt. :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
ErnstJünger zei:
minder lichamelijke klachten
Klik om te vergroten...

Lichamelijk klachten? :wink:

Die heb ik gelukkig nooit.. oraal is fijn voor mij!
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet dat bijnemen bij 2c's niet veel zin heeft, althans bij 2c-c werkte dat bij mij niet. Maar morgen 2c-i pluggen (voor t eerst :P hehe), zou later bijnemen om het te versterken/verlengen dan wel kunnen? En is het, als je het plugt ook belangrijk dat je het echt op een volledig lege maag doet?

Just checking :grin:
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Never mind :grin: ik ben nu weer enigzins normaal. Vanmiddag die 2c-i gedaan, my god wat was het vet. pluggen was niet heel fijn, maar ach...en wat er daarna kwam is het dubbel en dwars waard! Echt een xtc achtige rush die heerlijk door me heen ging, dacht na een tijd goh zal ik er een half pilletje bijpakken voor t ultieme gevoel, toch maar niet gedaan. Zowel de CEV's als de open eye visuals waren goed. Buiten scheen het zonnetje en waren de wolkjes mooi. Ik was heel melig en opgewekt, en heb er met mn trippartner wat op afgelachen.

Al met al een heel geslaagde trip! nu wel enorme hoofdpijn, maar ach.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pixiedust7 zei:
nu wel enorme hoofdpijn, maar ach.
Klik om te vergroten...

daar heb ik laatste tijd ook altijd last van na 2c's.. terwijl ik dat vroeger nooit had :confused:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ik ook soms, meestal is een huis tuin en keukenpijnstiller als ibuprofen voldoende om dit tegen te gaan :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Onlangs mijn eerste échte noemenswaardige trial van 2C-I gehad.
Een heel leuke 2C-x! Ideaal voor een dagje uit in de natuur of zo.
Het lijkt me alvast interessanter qua effecten dan zovele andere phens van die familie die ik reeds geprobeerd heb, maar niet echt begeesterd van ben: 2C-C, 2C-E, 2C-T-2, etc etc etc

2C-I laat zich m.i. het beste vergelijken met 2C-B minis dat sterk visuele aspect dan toch.
Het is alvast een stof die ik vaker wil proberen deze zomer :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vind zelf 2C-I van de minst interessante tot nu toe :)
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#20
wow wat een hoeveelheden :grin: ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."