Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt. Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen. Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering."
"Ik heb zo'n 10 jaar lang dagelijks ketamine gebruikt (met tussenpozen) in doseringen van 1 tot 5 gram per dag (ja, dat is belachelijk veel, ik raad het niemand aan) en heb zodoende ook vaak last gehad van blaasproblemen. Ik heb momenten gehad dat ik 30 x per dag een klein beetje moest pissen en daarbij het gevoel had dat ik glas scherven door mijn urineleider had lopen....zeer pijnlijk. Ik piste niet alleen bloed, maar ook stukjes "weefsel". Ik ben er in de loop der tijd achter gekomen dat er een simpele remedie is tegen dit zeer hinderlijke aspect van ketamine gebruik/misbruik: Cranberry's. Gedroogde cranberries, cranberry sap of tabletten met cranberry extract...dat heeft mijn leven (of in ieder geval mijn blaas) gered. Dat gecombineerd met het drinken van voldoende water heeft bij mij meerdere malen alle blaasproblemen veroorzaakt door keta verholpen."