#1
4 fmp zei:Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb![]()
Kijk dat is nog een mooi voordeel. Ik heb 2C-B liggen en nog een paar 2C's. Het staat zeker op het menu voor komende tijd. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Ik hoor en lees goede verhalen erover
Rustig aan..
