Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
4 fmp zei:
Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Kijk dat is nog een mooi voordeel. Ik heb 2C-B liggen en nog een paar 2C's. Het staat zeker op het menu voor komende tijd. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Ik hoor en lees goede verhalen erover :grin:

Rustig aan..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Weksel zei:
Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.
Klik om te vergroten...

Beter zoeken, of verhuizen natuurlijk.. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verhuizen, voor drugs :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Verhuizen, voor drugs :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk waarom niet... :P tja kon het niet laten..

:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
Hmm oke, ik had 27mg en ging kei hard.. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat drugs.. :rolleyes: :grin:

Nja dan zou ik ook verder niet de andere 2C'tjes gaan testen, tenzij je echt de sterkere varianten pakt: 2C-E of 2C-P.

:)
Klik om te vergroten...

Ik wil 2c-b zeker nog eens opnieuw doen, misschien nog wel een aantal keer. Ik wil mijn mening niet baseren op een enkele ervaring. Ik heb het idee dat er toch nog wat meer uit te halen valt. :)

De sterkere varianten wil ik zeker ook nog eens doen. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Hmm oke, ik had 27mg en ging kei hard.. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat drugs.. :rolleyes: :grin:

Nja dan zou ik ook verder niet de andere 2C'tjes gaan testen, tenzij je echt de sterkere varianten pakt: 2C-E of 2C-P.

:)
Klik om te vergroten...

Ik wil 2c-b zeker nog eens opnieuw doen, misschien nog wel een aantal keer. Ik wil mijn mening niet baseren op een enkele ervaring. Ik heb het idee dat er toch nog wat meer uit te halen valt. :)

De sterkere varianten wil ik zeker ook nog eens doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het zeker mee eens, bij mij is dat het geval met keta. Nog steeds niet over uit wat ik er van moet vinden. Maar 2C-B :grin: en 2C-P :hearteyes:

Binnenkort: 2C-C, 2C-D, 2C-E & 2C-I binnen dus ben benieuwd..

:wave:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Xeloc zei:
Bwaah balen dat ik daar mooi te laat mee ben, niks meer te bestellen op internet :( of zoek ik niet goed?
Klik om te vergroten...

Zoek een dealer, niet via internet bestellen joh. Dat is leuk voor Smartshop ofzo. Maar drugs moet je illegaal houden en niet via vage sites gaan bestelling.

Maar dat is mijn mening, als je een goede site ziet en de prijzen zijn oke. Leef je uit!!

:)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeh, en het combineert ook lekker met lsd :hearteyes:

Laatst op Lost Theory in gent had ik 30mg binnen, toen een heel leuke rotterdammer me een kwarttripje gaf, eerst nog even getwijfeld maar hij verzekerde mij met zijn tripkop dat het goed goed goed combineert...

Aanrader :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Hmm oke, ik had 27mg en ging kei hard.. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat drugs.. :rolleyes: :grin:

Nja dan zou ik ook verder niet de andere 2C'tjes gaan testen, tenzij je echt de sterkere varianten pakt: 2C-E of 2C-P.

:)
Klik om te vergroten...

Ik wil 2c-b zeker nog eens opnieuw doen, misschien nog wel een aantal keer. Ik wil mijn mening niet baseren op een enkele ervaring. Ik heb het idee dat er toch nog wat meer uit te halen valt. :)

De sterkere varianten wil ik zeker ook nog eens doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb een keer 2-cb op het strand overdag gedaan en dat was een van mijn beste trips ooit.

Heb het later nog 2 keer binnen 's nachts gedaan maar die ervaringen waren veel minder.

Misschien kan je een andere omgeving proberen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lavalamp zei:
Oeh, en het combineert ook lekker met lsd :hearteyes:

Laatst op Lost Theory in gent had ik 30mg binnen, toen een heel leuke rotterdammer me een kwarttripje gaf, eerst nog even getwijfeld maar hij verzekerde mij met zijn tripkop dat het goed goed goed combineert...

Aanrader :)
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik meteen. Lijkt me zeker interessant om te doen, eerst lekker gaan op de 2C-B dan na een uurtje of 2 de LSD er in..

Hmms... Dat gaan we(ik) is testen.. :wink:
B
Baksteen45Lid
01-01-2024, 00:00
#11
zeer leuk spul
2x op een feestje gebruikt, lekker getript (was @ ruigoord )
en een x thuis lekker op de bank relax ook een zeer goeie ervaring
alleen kijk uit met de dosis hier een overdosis van is geen leuke trip maar wat je heb is goed :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HTID zei:
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Hmm oke, ik had 27mg en ging kei hard.. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat drugs.. :rolleyes: :grin:

Nja dan zou ik ook verder niet de andere 2C'tjes gaan testen, tenzij je echt de sterkere varianten pakt: 2C-E of 2C-P.

:)
Klik om te vergroten...

Ik wil 2c-b zeker nog eens opnieuw doen, misschien nog wel een aantal keer. Ik wil mijn mening niet baseren op een enkele ervaring. Ik heb het idee dat er toch nog wat meer uit te halen valt. :)

De sterkere varianten wil ik zeker ook nog eens doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb een keer 2-cb op het strand overdag gedaan en dat was een van mijn beste trips ooit.

Heb het later nog 2 keer binnen 's nachts gedaan maar die ervaringen waren veel minder.

Misschien kan je een andere omgeving proberen.
Klik om te vergroten...

Omgeving zal zeker uitmaken ja!!

Ik moet ook binnenkort maar is het strand op.. :sunglasses:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
gamezz zei:
(heb overigens toch al wat ervaring met psychedelica en kan er ook goed mee omgaan)
Klik om te vergroten...

Dan kan het niet misgaan. :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
misschien kan ik deze RC binnenkort eens uitproberen :grin:
had er wel interesse in, maar net zoals met LSD heb ik niet gezocht ernaar.
nu hopen dat het gaat lukken , en dan lekker trippen :grin:
iemand nog tips? (heb overigens toch al wat ervaring met psychedelica en kan er ook goed mee omgaan)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
oké,
ben erg benieuwd naar het effect. stond wel op men to do lijst eigenlijk.
maar heb er niet achter gezocht om dat ik dacht het toch niet te vinden :tongueout:.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
nog even vraagje moet ik voor gebruik x aantal uur niks eten?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#17
gamezz zei:
nog even vraagje moet ik voor gebruik x aantal uur niks eten?
Klik om te vergroten...

Dat kies je zelf...

Eten: trage geleidelijke opkomst, minder overweldigen
Niet eten: Snellere, agressievere (voor zover 2cb agressief kan zijn :confused: ) opkomst...
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
oké bedankt, denk dat ik 4 uur ofzo niets meer ga eten voor ik begin,
vanavond 2C-B doen, met natuurlijk ook een lekker jointje af en toe.
net zoals met elke trip ga ik me jointjes op voorhand draaie, om de een of andere reden duurt het altijd enorm lang om te rollen als ik trip :confused:

zal misschien een repportje plaatse
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat die reden is dat je op dat moment aan het trippen ben
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
gamezz zei:
net zoals met elke trip ga ik me jointjes op voorhand draaie, om de een of andere reden duurt het altijd enorm lang om te rollen als ik trip :confused:
Klik om te vergroten...

Bewegende tabak en kronkelende wiet is best nog leuk toch :sunglasses:

gamezz zei:
zal misschien een repportje plaatse
Klik om te vergroten...

Doen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."