Bonnie, ik regel hier altijd alles. Daar heb ik zelf voor gekozen
Maar even heel erg kort wat ik heb gedaan....
Uiteindelijk hebben we met 7 man getript en kon ik 42mg 2C-B doen.
Na twee uur gooide ik er een pilletje in om de avond nog niet te laten eindigen... totdat een half uur dáárna een goede vriendin me vroeg of ik meer 2C-B had.. en ik aan te kort van 2C-B, met haar en een andere vriend nog een capsule van 25mg 2C-T2 erin goode.
Mensen, ik heb um gespaced.. echt niét normaal meer.
Toen in het begin het pilletje erbij kwam zetten en later ook nog eens de 2C-T2... was ik helemaal van het pad af. Maar wel 100% positief!
Een voorbeeld van enkele visuals:
Alles bewoog, had kleuren, flikkerde, glinsterde en had patronen. Niet alleen voorwerpen, maar alle molecolen, stofjes en leegtes in de kamer maakten hun eigen netwerk van gangen.
Verduidelijking; Lopende in de gang, zag ik niet alleen de muren, deuren en vloer bewegen... maar zag ik in het luchtledige gangen en poorten onstaan van fractals en cleidoscopische patronen.
Daarnaast kon ik niets meer zien. We hadden enorme vellen papier op de ramen gehangen zoadat daar op getekend kon worden. Tripart noemden we dat. Eenmaal zittend naast een vriend die er later bijkwam, vroeg hij me wie met de tweety op de proppen kwam. Ik keek naar het vel papier, en moest hem eerlijk bekennen dat ik deze niet zag. Het vel papier was bedekt met duizenden visuals.. en kon de eigenlijk tweety die groot en centraal op het vel papier getekend stond niet zien!
Het ene moment stond mijn sigaret aan en zag ik rook, het andere moment was hij uit. Zat er nou as op mijn sigaret, moest ik hem al aftikken? Toch maar even naar de asbak? Waar stond de asbak? Ik kon niets meer zien!!
Visuals visuals visuals! Op een gegeven moment zag ik de asbak! Ik wist dat deze op de tafel stond, maar ik zag tussen de tafel en mij tientallen asbakken op een vertikale lijn naar me toe komen. Dieptes kon ik niet meer waarnemen.
Stond ie nou op twee centimeter van me af, of twee meter.
Helaas kan ik het niet goed uitleggen, maar ik heb um helemaal de pan uit gespaced...
En voor een keertje was dit echt heel erg gaaf!
Ik heb wel twee momenten gehad in de trip waarvan ik dacht dat het me teveel werd. De visuals en het gevoel.
Maar toen ik me realiseerde dat ik er zelf voor gekozen had, en ik dit toch best wel gaaf vond.. ging dit gevoel weer weg!
Setting:
Groot anti-kraak pand waar er genoeg ruimte is, en de muziek hard genoeg aan kon.
Lekker dansen met blacklight, stroboscoop en discolichten.
Iedereen zijn eigen gang, dansen op de bank, liggen op de vloer.. gekkenhuis, maar wel mooi!
![:grin:]()
Hét moment voor mij om eens verder te gaan!
Met 7 man aan de 2C-B, 3 ervan gingen door met 25mg 2C-T2, en ik nam samen met een vriend ook nog twee pillen.