Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#1
It was amazing :hearteyes:
Had het om half 9 ingenomen en rond half 2 ben ik zalig in slaap gevallen. Om 5 uur vanochtend wakker geworden met de muziek nog op ... je bent je zo bewust van jezelf tijdens de trip. Is wel helemaal anders dan wanneer je LSD neemt. Ik denk wel niet dat het een zwaar pilletje was. Het duurde niet zo lang en ik moest me echt concentreren op bepaalde zaken vooraleer ik duidelijke visuals kreeg maar als ik me concentreerde was het prachtig. Een golvend plafond etc ...
Heb ook een groot deel van de trip met gesloten ogen op men bed gelegen om van de muziek te genieten. Just went with the flow.

In het begin een licht irritant gevoel in men maag maar dat is snel over gegaan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
2c-B ligt nogal zwaar op de maag ja. Maar mooi dat de trip goed was. Denk dat je de volgende keer die doses wel wat hoger kan nemen. Weet je hoeveel in dat pilletje zat?
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee,

heb er geen idee van. Het was een licht pilletje volgens de kerel die het me gaf en dat was het ook wel denk ik. Helemaal niet overdonderend, gewoon enorm maar dan ook enorm relaxed. Echt perfect voor een eerste solotrip. Heel de avond op men kot gezeten om naar muziek te luisteren en heb me reuze geamuseerd!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#4
:)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
mocridhe zei:
Pff, laatst ook eens geprobeerd, maar mij ligt het TE zwaar op ed maag. Ben driekwart van de trip kotsmisselijk geweest, wist niet hoe ik het had. Verder ging het allemaal prima, alleen deed mijn maag salto's. En toen dat afnam, nam de trip eigenlijk ook weer af :') niet echt mijn ding, geloof ik, want de rest van de trip was ook weinig bijzonder - geinig, maar meer niet.
Klik om te vergroten...

Pluggen of snuiven is naar mijn mening DE manier om 2c's te nemen, en vooral 2c-B. Pluggen is dan nog de fijnste manier omdat het even duurt voordat je gelanceerd word, je hebt geen tranen in de ogen van het branden. Ideaal.

Verder is 2c-B opzich ook niet zo speciaal, het is niks vergeleken met acid. Maar het is een mooi middel voor combi's imho.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan nu 2cb pillen krijgen, de poedervorm is weer onbereikbaar/ te duur in reiskosten voor me, ter grootte van zoetjes met welgeteld 30 mg er in. Maat van me heeft er 1 laten testen.

Mijn kerstvakantie gaat leuk worden :grin:
Volgens mij wel de juiste dosis voor de eerste keer.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ook weer ff wat geregeld, binnenkort maar weer ff een avondje 2cben :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Met nieuwjaar 2-CB gecombineerd met LSD, maar werkte niet, zag geen visuals.
Binnenkort eens 2-CB stand-alone proberen.
Klik om te vergroten...

Paar weken geleden 2-cb stand-alone gedaan. En het werkte! Heerlijke tijd gehad, en eerste keer dat ik kon genieten van een trip.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe vond je de visuals, en wat was de dosering als ik vragen mag?
M
MoNsTeRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga met Koninginnedag 2cb gebruiken.
Het word mijn eerste keer en het er echt heeeeeel veel zin in, zijn er dingen waar ik op moet letten ?
Kan ik er ook bij drinken en bloowen?


Plzz een beetje tips en trick.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien even kijken in het Research Chemical subforum?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga je het in een grote stad doen, aka drukte?
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind de visuals op 2cb maar matig, gewoon voorwerpen die beetje ademen en kleuren die er anders uit zien

als het uitgewerkt is, heb ik ook geen problemen om te slapen :)

ps, tijdje geleden 40mg dosis gedaan, vond ik net iets te veel
zware bodyload en verkrampte spieren :openmouth:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het normaal dat je van 2CB flinke hartkloppingen krijg? Laatste keer ging mijn hart ging tekeer als een motherfucker, was zelfs naar het ziekenhuis gegaan (geen details) en de arts zei dat dit normaal was, maar ik net zo goed bijna een overdosis had kunnen hebben.
Ik had de 1e pil tegen 17:00 geslikt, 2e pil gecrushed en gesnoven tegen 1:30. De hoeveelheid die in die pillen zaten is mij onbekend (best wel dom jah), het waren trouwens wit/blauwe pilletjes, ter grootte van een zoetje met de letters WY erop gedrukt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat was normaal volgens de arts?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Wat was normaal volgens de arts?
Klik om te vergroten...

Dat mijn hartslag hoger was dan normaal, omdat het ook een stimulerend middel is. Maar hij zei ook dat het net zo goed fout had kunnen gaan.

Anyway, dat spul raak ik dus niet meer aan :wink:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Damien0124 zei:
Is het normaal dat je van 2CB flinke hartkloppingen krijg? Laatste keer ging mijn hart ging tekeer als een motherfucker, was zelfs naar het ziekenhuis gegaan (geen details) en de arts zei dat dit normaal was, maar ik net zo goed bijna een overdosis had kunnen hebben.
Ik had de 1e pil tegen 17:00 geslikt, 2e pil gecrushed en gesnoven tegen 1:30. De hoeveelheid die in die pillen zaten is mij onbekend (best wel dom jah), het waren trouwens wit/blauwe pilletjes, ter grootte van een zoetje met de letters WY erop gedrukt.
Klik om te vergroten...

Als je 2cb snuift komt hij veel eerder in en hij klapt er naar mijn mening ook veel harder op,
ik had laatst 2 blauwe paddestoeltjes gecrushed en weggesnoven en dat raad ik niemand aan...
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#18
hartkloppingen zijn niet abnormaal bij een hoge dosis
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
2-cb is onder de 100mg non-toxisch dus een body-load is vreemd ?


edit : Ik lees juist op bluelight en andere fora dat 2-cb zo geweldig is vanwege het feit dat er geen bodyload is. Hier lees ik veel over body-load ervaringen.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat het 'non-toxisch' is kan het toch nog wel een negatief gevoel op je lichaam teweeg brengen bij gebruik. Mijn lichaam voelt bij 2c-B zwaar en sloom, ik moet dan ook altijd veel zuchten. Dat gevoel is bij lange na niet zo erg als bij paddo's waar zwaartekracht het de helft van de tijd van me wint. Maar dat noem ik bij mezelf dus een body-load.
Body-load is het lichamelijke effect van een drug op je lichaam, meestal doelt men met body-load op de negatieve effecten en met body-high op positieve effecten.
Ik denk dat het begrip verder vrij relatief is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."