Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, d'r schijnt ook methadon en ghb poeder in te zitten.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
^ Hahahaha!
R
ResearchRATLid
01-01-2024, 00:00
#3
Absoluut mijn lievelingsgoedje na MDxx en DMT echter heeft mijn RC vendor het nooit in stock en is het hier bijna niet te krijgen heb het in totaal 4 keer gedaan 3 keer 25mg en 1 keer 30 zeer aangename ervaring ! Als het terug te krijgen is sla ik direct een grammetje in denk ik.
F
FoxdemonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb laatst rode mickeys gehad! Kan je vertellen dat er barweinig inzat..(8mg zou goed kunnen kloppen!) Ik nam er meestal 2,5 tegelijk om wat te voelen :$..

Zit nu zelf met witte '2-cb' pillen. Heb ze niet getest maar t schijnt dat ze minimaal 15 tot max 20mg 2cb zouden kunnen bevatten..Ikzelf schat ze wel op 15. 2 van die dingen naar binnen werken en gaaaaan :hearteyes: Helaas heb ik het te vaak gedaan de laatste tijd waardoor mijn trip echt het niveau van eerdere trips niet kan evenaren...:( Ben nu dus maar even een weekje pauze aan het nemen :$
(Hiervoor was het toen ik ze voor t eerst kreeg woensdag t/m zaterdag 1,5 a 2 pil, en de weken erop woensdag 2 pilletjes ( dus 30 mg ) en zaterdag 30 mg..
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaja, 2c-b is heel leuk, maar op den duur word je ook wel gestoord van het hersen massage gevoel :P
heb een zomervakantie best ruim op 2c-b lopen spacen en het leukste blijft nog altijd een combi tussen 2c-b en mdma

echt echt echt een aanrader, let wel dat je visueel wel wat gewent moet zijn omdat het daarna echt helemaal nergenst meer over gaat
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
keesbokhoven zei:
Twee weken voor het eerst 2c-b gebruikt met ons drieeen. Het geniale aan dit was dat iedereen van ons groepje dezelfde hallucinaties hadden. Een vriend van ons was niet helemaal synchroon met die van ons, omdat hij een halfje meer op had. De pillen zagen er rood/bruinig uit. De lieve vrouw in Nijmegen verkocht het ons voor maar liefs 5 euro :) Jammer dat ik niets meer in de buurt heb liggen van dit prachtige spul. LSD vond ik minder vet in verhouding met deze drug. :grin:
Klik om te vergroten...
5eu per pil? dat vind ik nog al flink prijzig...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
5 euro voor 2cb pil is niet duur hoor.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
5 euro voor 2cb pil is niet duur hoor.
Klik om te vergroten...
Zal toch zeker wel aan de dosis liggen, denk je niet?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ook zeker, maar over het algemeen schommelt de prijs tussen de 3 en 10 euro van een 2cb pil.
Dan is 5 niet zo heel duur, behalve als er maar 5 mg ofzo in zit.
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ff een vraagje.. misschien dat iemand van jullie dit ook heeft meegemaakt..

Ik was afgelopen week op vakantie in België met een vriend van me, daar hadden we 2cb gedaan :grin:

Pilletjes van 21 mg per stuk, zoals gezegd werd, deze hadden we al een keer eerder genomen en de 20 mg leek wel te kloppen...

We dropten er 2 en 4 uur na inname nog 1tje erbij, het vreemde was alleen dat we ons na een tijdje misselijk hebben gevoeld en nadat de verwarring weg was, de visuals er ook niet meer waren.. Naja, niet meer waren.. Ze waren lichtelijk aanwezig. De lucht was als een plaatje en alles zag er mooier uit dan het daadwerkelijk was alleen de echte 2cb visuals, met de fractals die uit de muur komen vliegen in elke kleur van de regenboog waren niet echt te vinden..

Iemand enig idee?

Eerder dit jaar samen met mijn vriendin 50 mg genomen en toen knalden ze wel de muur uit!

Verder wel goed vermaakt natuurlijk :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een idee? Tja, ik heb wel een idee...

Houd er natuurlijk rekeneing mee dat 2C-B maar zo'n 3uur duurt.
Dat betekend dat als je 2uur na inname, ook nog ook nog eens 1uur inslagtijd (totaal 3uur) je lichaam alles al helemaal heeft verwerkt. En dus hoogstwaarschijnlijk al een tolerantie heeft opgebouwd voor het middel. En dus een tweede dosis na zo'n lange tijd niet altijd merkbaar is. :)
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
2cb kan je beter niet bijpakken, gelijk volgas beginnen.
En dan duurt het toch echt wel 6 tot 9 uur.

Wil je meer fractals? Mij lijkt de innerlijke reis veel interessanter, maar daar ben je misschien bang voor?

Voor fractals kan je beter 2c-e nemen, is veel visueler!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
aapje31 zei:
Iemand enig idee?
Klik om te vergroten...

Of je hebt het niet op een volledig nuchtere/lege maag genomen of er zit no way 21mg in die pilletjes van je. :wink:
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#14
We hadden 4 uur van te voren 2 croissants gegeten, leeg genoeg lijkt me toch.

Qua tolerantie, twijfelachtig, vorige keren was het wel visueel, ook al namen we 33 mg (poeder variant)

Houd er natuurlijk rekeneing mee dat 2C-B maar zo'n 3uur duurt.
Klik om te vergroten...

Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurt :tearsofjoy: Eerder het dubbele, als het niet meer is =)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
aapje31 zei:
We hadden 4 uur van te voren 2 croissants gegeten, leeg genoeg lijkt me toch.
Klik om te vergroten...

Niet altijd. Persoonlijk hou ik 6 uur aan als ik oraal in neem. Makkelijker is om te doen als je net wakker word. Gewoon uitslapen tot halverwege de middag dus. :P

Maar dan nog, 42mg 4 uur na je laatste eten zou wel goed genoeg moeten werken. Ik denk dus echt niet dat er 21mg in die pillen van je zat. Heb je ze laten testen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uit je bed stappen en als ontbijt je 2cb pil met een bak koffie en een zwaar shaggie
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
aapje31 zei:
Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurt :tearsofjoy: Eerder het dubbele, als het niet meer is =)
Klik om te vergroten...

Okay? Ik ben na drie uur toch echt wel klaar hoor :grin:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb hier nu een hele fijne ervaring op 40 mg 2cb :hearteyes:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
aapje31 zei:
Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurt :tearsofjoy: Eerder het dubbele, als het niet meer is =)
Klik om te vergroten...

Okay? Ik ben na drie uur toch echt wel klaar hoor :grin:
Klik om te vergroten...
ik ook helaas.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
of jullie nemen te weinig
of jullie hebben shit spul

Ik (samen met nog 10 anderen)ga er zeker 8/10 uur op. Ik heb gemerkt dat de dosis belangrijk is voor de duur van je trip, ik neem altijd zo'n 32mg, heel fijne dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."