#1
Relax in de woonkamer
, rustige en vertrouwde omgeving. Komt alleen geen sitter bij omdat ik dat normaal gesproken heel irritant vind, word toch wat intenser als je het met alleen maar spacers zit
.
Pim
Pim
Pim zei:32 mg, Is dit te veel?
4 fmp zei:Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb![]()
Weksel zei:Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.
Oom Klaas zei:Verhuizen, voor drugs![]()
Bij doseringen van boven de 100mg is het wel neurotoxisch hoor.spacekonijn zei:toch vreemd dat op internationale 'gerespecteerde fora' mensen dit middel juist prijzen omdat er zo goed als geen bodyload is. wat ook sense maakt gezien het feit dat het non-toxisch is.
vraag me of die bodyload niet komt doordat in nederland vooral 2-cb pillen op de markt zijn en de echte pro's gewoon puur poeder hebben.
ik heb net een 2cb pil genomen btw![]()
Verder hier mee eens, de bodyload bij 2C-B is vrij minimaal, maar sure, je kunt het tegen komen en er in bep. mate last van krijgen. Dat is voor ieder verschillend. In mijn eerste trips op 2C-B had ik er ook last van, de dosering verhoogden we toen nog in stapjes. Nu weet ik dat ik er nog echt last van heb als ik 50mg ervan neem, maar verder..nee bij 2C-B geen last.Arizona zei:Er is niks bekend over de toxiteit van 2cB, dat wil niet zeggen dat het nontoxisch iser zijn geen gevallen bekend met fatale afloop, of problemen op de lange termijn. Wel is er sprake van een toxische psychose geweest, bij een te hoge dosis.
Bodyload heeft niets te maken de vorm, maar met de hoeveelheid. als er maar genoeg 2cB in de pil zit komt de bodyload ook wel, hoewel mijn eigen ervaring is, de BL bij 2cB minimaal is. enkel bij overdosering (maar ja dan vraag je er ook om)
Haha. Nouja ik had het aanvankelijk al via iemand geregeld, maar vanwege wat complicaties is het uiteindelijk toch niet doorgegaan.. Wel heeft het iemand het ooit aangeboden op een feest, maar ik wil het voor de eerste keer sowieso wel in een rustige, vertrouwde omgeving doen. Maar toen niet echt aan gedacht om het over te kopen voor een ander moment..Fishhead0707 zei:Weksel zei:Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.
Beter zoeken, of verhuizen natuurlijk..![]()
Heb al verschillende keren dingen van Azarius besteld die hier niet zo heel legaal zijn. En elke keer aangekregen duskapitein-x zei:Ik heb dit topic niet doorgespit. Maar toch even een leken vraagje.
Het klopt toch dat 2C-B illegaal is in Nederland?
En als je het bestelt via zo´n site dan loop je dus serieus het risico dat je pakketje niet aankomt en eventueel dat je een straf krijgt?
Ik was op zo´n site aan het kijken voor 4ho-mipt (eventueel), wat volgens mij in Nederland wel legaal is, en toen zag ik ook 2C-B staan. En toen vroeg ik me dat af.
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."