#1
geen problemo ouwe
heb je het al gedropt?
was het leuk?
heb je het al gedropt?
was het leuk?
ja het is illegaalpaulXTC zei:2CB, is dit een leuk middel om te gebruiken??
is het illegaal, zo niet waar kan je het halen??
gNuxx zei:geen problemo ouwe
heb je het al gedropt?
was het leuk?
koorenkip zei:mensen,
ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uitnormaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Is er nog een manier om het te testen?
de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!
bedankt alvast
HarryNak zei:Lekker naar de testservice en goede koop als het echt zo is, straatprijs 2cb is zo tussen de 150-200e pg en mdma zo rond de 25 e reken uit je winst.
koorenkip zei:mensen,
ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uitnormaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Is er nog een manier om het te testen?
de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!
bedankt alvast

HarryNak zei:Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Oom Klaas zei:HarryNak zei:Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens
Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.
koorenkip zei:nou uitslag is terug....![]()
blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk.
vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen...![]()
ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."