Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Klik om te vergroten...
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.
Klik om te vergroten...

Wat ik zelf 2 weekenden terug heb ervaren is dat als je al hebt gesnoven en je snuift dan bij, dat je er nagenoeg weinig tot geen last meer van hebt. Misschien dus een idee voortaan beginnen met 5mg snuiven, en na 15 minuten de rest. Kom je ook wat geleidelijker op die piek die je wil bereiken. :)
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
vond dat snuiven niet bepaald lekker, ga dat ook niet meer doen. Gewoon opeten die handel.

Vind de 2ctjes de beste middelen die ik tot nu toe heb gedaan :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Klik om te vergroten...
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.
Klik om te vergroten...
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
Klik om te vergroten...
maar wat voor dosissen doe je dan?
de dosissen die bij mij echt pijn deden:
t7 14-20 mg
T2 een keer gedaan, 12 mg
i- 12 mg

de rest brandde een beetje maar niet echt noemenswaardig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
underworld zei:
DrippTone zei:
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
Klik om te vergroten...
maar wat voor dosissen doe je dan?
de dosissen die bij mij echt pijn deden:
t7 14-20 mg
T2 een keer gedaan, 12 mg
i- 12 mg

de rest brandde een beetje maar niet echt noemenswaardig.
Klik om te vergroten...

Ik had eerst 15mg 2c-B, daarna 12mg 2c-I gesnoven. Denk zo'n anderhalf uur na de 2c-B.

Maar heb ook wel erger gehad, 20mg 2c-B en dan zo dom zijn om 10mg in elk neusgat te doen. Dat is een ramp. :P

Maargoed, de B brand minder dan de I. Maar na de B te hebben gesnoven voelde ik echt weinig ongemak van de I. Heel lichtjes branden, geen rode kop die op ploffen staat. :P

Of wat misschien ook werkt, eerst iets snuiven wat nog beter verdooft. Dan heb je denk ik helemaal nergens last van. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
Klik om te vergroten...


Je bent naast een hardcore thc gebruiker... dus ook een hardcore 2C snuiver! :wink:
Klinkt goed gast! :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
DrippTone zei:
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
Klik om te vergroten...


Je bent naast een hardcore thc gebruiker... dus ook een hardcore 2C snuiver! :wink:
Klinkt goed gast! :beer:
Klik om te vergroten...

Haha, hoor wie het zegt. Jij hebt momenteel meer 2c'tjes gebruikt dan ik. En ik was ooit wel een groot gebruiker wat betreft THC, maar dat is allang verleden tijd. Nu is het meer middelmatig gebruik. Wat trouwens nogsteeds langzaam afneemt. :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
Was verder maar een geintje kerel :beer:
Klik om te vergroten...

I know. Reageer ik te heftig dan? :confused: :P Heb ik zelf soms niet door.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik drop nog steeds 33 mg op me nuchtere uit gehongerde maag en ga dan als een raket ....
echt als een raket, meestal ben ik toch wel een paar uurtjes behoorlijk de weg kwijt en niet in staat om dingen te doen.
zwetend en trippend verga ik dan langzaam richting het keerpunt en ben ik erg blij dat het ergste voorbij is.

Bonnie

ps: Snuiven doe ik niet, mijn gevoelige slijmvliezen zouden me ejecteren en verbannen voor de rest van mijn leven.
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even een vraagje terzijde: Is het mogelijk dat 2CB op een zegel zit?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
De_willy zei:
Even een vraagje terzijde: Is het mogelijk dat 2CB op een zegel zit?
Klik om te vergroten...
Haha wie heeft je dat wijsgemaakt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
ik drop nog steeds 33 mg op me nuchtere uit gehongerde maag en ga dan als een raket ....
echt als een raket, meestal ben ik toch wel een paar uurtjes behoorlijk de weg kwijt en niet in staat om dingen te doen.
zwetend en trippend verga ik dan langzaam richting het keerpunt en ben ik erg blij dat het ergste voorbij is.

Bonnie

ps: Snuiven doe ik niet, mijn gevoelige slijmvliezen zouden me ejecteren en verbannen voor de rest van mijn leven.
Klik om te vergroten...

Heb Bonnie, heb jij ook dat je visueel en auditief gehandicapt word op dat niveau van de 2c-B? Kleur en geluid word voor mij echt no-go als ik 33mg plug. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Qocaïne zei:
Was verder maar een geintje kerel :beer:
Klik om te vergroten...

I know. Reageer ik te heftig dan? :confused: :P Heb ik zelf soms niet door.
Klik om te vergroten...

Nee gast helemaal niet!
Don't worry! :grin:


Kom, we drinken een biertje op het weekend! :beer:
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
De_willy zei:
Even een vraagje terzijde: Is het mogelijk dat 2CB op een zegel zit?
Klik om te vergroten...
Haha wie heeft je dat wijsgemaakt?
Klik om te vergroten...

Handig om weten. Ik ken nu al iemand die straks een verassing krijgt :tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, nu dan een hardcore vraag...
Noemen jullie dit 'een leuk experiment' of 'vragen om problemen' ?

Ik ga vanavond aan de 2C-B en de groep wordt steeds groter.. de kans bestaat dat ik zelfs wat minder dan 30mg 2C-B kan gebruiken omdat iedereen wilt hebben.

Kan ik, na ongeveer 1,5uur een capsule van 25mg 2C-I innemen?
Of raden jullie dat ten strengste af?

Iemand ervaring bij redosen/combineren van 2C'tjes?

Even voor de duidelijkheid... beide worden oraal ingenomen, en beide zijn hele dosissen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
Heb Bonnie, heb jij ook dat je visueel en auditief gehandicapt word op dat niveau van de 2c-B? Kleur en geluid word voor mij echt no-go als ik 33mg plug. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is echt helm op en gordel om, kleur en geluid kan allemaal veranderen maar verdwijnen ?
Ik heb het maar 1 x gehad dat ik serieus alles verloor, maar daar weil ik het niet meer over hebben.

330 mg is namelijk geen dosis maar meer een poging om je zelf te vermoorden.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Ok, nu dan een hardcore vraag...
Noemen jullie dit 'een leuk experiment' of 'vragen om problemen' ?

Ik ga vanavond aan de 2C-B en de groep wordt steeds groter.. de kans bestaat dat ik zelfs wat minder dan 30mg 2C-B kan gebruiken omdat iedereen wilt hebben.

Kan ik, na ongeveer 1,5uur een capsule van 25mg 2C-I innemen?
Of raden jullie dat ten strengste af?

Iemand ervaring bij redosen/combineren van 2C'tjes?

Even voor de duidelijkheid... beide worden oraal ingenomen, en beide zijn hele dosissen.
Klik om te vergroten...

Laat iedereen lekker zijn eigen zooi kopen, je kan na je 30 mg 2cb wel wat bijnemen van een andere 2c xxx ...

Bonnie
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bonnie, ik regel hier altijd alles. Daar heb ik zelf voor gekozen :)

Maar even heel erg kort wat ik heb gedaan....

Uiteindelijk hebben we met 7 man getript en kon ik 42mg 2C-B doen.
Na twee uur gooide ik er een pilletje in om de avond nog niet te laten eindigen... totdat een half uur dáárna een goede vriendin me vroeg of ik meer 2C-B had.. en ik aan te kort van 2C-B, met haar en een andere vriend nog een capsule van 25mg 2C-T2 erin goode.

Mensen, ik heb um gespaced.. echt niét normaal meer.

Toen in het begin het pilletje erbij kwam zetten en later ook nog eens de 2C-T2... was ik helemaal van het pad af. Maar wel 100% positief! :grin:


Een voorbeeld van enkele visuals:

Alles bewoog, had kleuren, flikkerde, glinsterde en had patronen. Niet alleen voorwerpen, maar alle molecolen, stofjes en leegtes in de kamer maakten hun eigen netwerk van gangen.
Verduidelijking; Lopende in de gang, zag ik niet alleen de muren, deuren en vloer bewegen... maar zag ik in het luchtledige gangen en poorten onstaan van fractals en cleidoscopische patronen.

Daarnaast kon ik niets meer zien. We hadden enorme vellen papier op de ramen gehangen zoadat daar op getekend kon worden. Tripart noemden we dat. Eenmaal zittend naast een vriend die er later bijkwam, vroeg hij me wie met de tweety op de proppen kwam. Ik keek naar het vel papier, en moest hem eerlijk bekennen dat ik deze niet zag. Het vel papier was bedekt met duizenden visuals.. en kon de eigenlijk tweety die groot en centraal op het vel papier getekend stond niet zien!

Het ene moment stond mijn sigaret aan en zag ik rook, het andere moment was hij uit. Zat er nou as op mijn sigaret, moest ik hem al aftikken? Toch maar even naar de asbak? Waar stond de asbak? Ik kon niets meer zien!!

Visuals visuals visuals! Op een gegeven moment zag ik de asbak! Ik wist dat deze op de tafel stond, maar ik zag tussen de tafel en mij tientallen asbakken op een vertikale lijn naar me toe komen. Dieptes kon ik niet meer waarnemen.
Stond ie nou op twee centimeter van me af, of twee meter.

Helaas kan ik het niet goed uitleggen, maar ik heb um helemaal de pan uit gespaced...
En voor een keertje was dit echt heel erg gaaf!

Ik heb wel twee momenten gehad in de trip waarvan ik dacht dat het me teveel werd. De visuals en het gevoel.
Maar toen ik me realiseerde dat ik er zelf voor gekozen had, en ik dit toch best wel gaaf vond.. ging dit gevoel weer weg!


Setting:
Groot anti-kraak pand waar er genoeg ruimte is, en de muziek hard genoeg aan kon.
Lekker dansen met blacklight, stroboscoop en discolichten.
Iedereen zijn eigen gang, dansen op de bank, liggen op de vloer.. gekkenhuis, maar wel mooi! :grin:
Hét moment voor mij om eens verder te gaan!
Met 7 man aan de 2C-B, 3 ervan gingen door met 25mg 2C-T2, en ik nam samen met een vriend ook nog twee pillen.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken?

Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo?

Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."