Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allen, Om het niet te langdradig te maken, zeker omdat ik daar geen zin in heb, ben ik al meer dan een jaar mijn rijbewijskwijt omdat politie vermoedde dat ik drugs deed gebruiken. Ik mag hierbij dan ook Benzodiazepines slikken, als geboren insomnicus en een veel-gevende huisarts is het natuurlijk ook wachten tot de bomb ontploft. Nou heb ik een week geleden twee klonazepam genomen, 4 miligram totaal. Ik weet dat -volledig afhankelijk - van het soort test wat je krijgt, deze wel of niet te vinden kunnen zijn. Sommige, goedkopere testen zijn afgestemd op metabolieten van oa oxazepam, xanax en adnere bekende benzo's. Edit: Ik nam wel vaker klonazepam, maar heb dit langszaam verminderd. Soms nam ik eht 3 dagen wel dan 3 niet. Om niet te veel door te ratelen en zodat er ook voor jullie mogelijk een interessante discussie kan plaatsvinden, hoe HIGH-TECH (jaja :P) is de benzodiazepinetest van het CBR. En in het bijzonder op klonazepam"
"Dunnetjess33 zei: Pakken ze echt je rijbewijs af voor een jaar op basis van een vermoeden? Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Een daadwerkelijke test heeft nooit plaatsgeonvden, politie heeft rijbewijs foutief opgestuurd naar het CBR ipv Officier van Justitie, was een week te laat met mijn brief"
"deze heeft een maat gemaakt over mij lol"
"Denk tegen de 125-150 pillen. Meeste feestjes kauw ik er wel 6-8 gemiddeld weg, en heb het afgelopen jaar eens per 2 weken gedaan ongeveer. Maar vanaf nu ga ik een stuk rustiger aan doen, op Xqlusive headhunterz nog een keer en dan neem ik half jaar pauze"
"Ja precies, het is gewenning. Als ik 7 mitsus eet die allemaal rond de 80 bevatten, dan space ik daar 6 uurtjes ofzo mee, en dan niet eens echt goed spacen. Meeste wat ik op heb was op decibel, waren er 12 van 100 mg . Vandaar ook die pauze ... Maar verder functioneer ik goed ja, heb me ook nooit echt slecht gevoeld tijdens al dat gebruik, voelde me op maandag wel wat rotter dan normaal, maar behalve dat niet echt veel van gemerkt. Ik merk wel nu ik veel ben geminderd dat de fitness opeens mega goed gaat, maar ik kom er ook wel veel vet bij aan nu"
"Zijn drugshonden in staat mephedrone te ruiken en dus ook bij je te blijven staan (je te pakken)?"
"Ja net als bij pillen. Fucking vervelend want dan kan ik nooit mijn telefoon of computerscherm meer lezen"
"PepTalk zei: Wil je het smokkelen? Want daarover praten is verboden op dit forum. Klik om te vergroten... lol nee ik wil het niet smokkelen"
"Angramar Temenos zei: Ik *SCHAT* 10-15 keer ongeveer, of iets minder, zeker niet meer. Ik merk vaak wel dat de magie er is als het juist wordt gebruikt; Echter, als ik het random in m'n mik gooi bij het uitgaan of zo is het weinig aan, ik word er alleen manisch blij en wappie van, behalve as ik het "Juist" gebruik, op geplanned, op een feestje waar ik een tijdje op vooruit heb zitten kijken, of met een vriend/vriendin of zo. Verder merk ik vaak dat het fijne lichamelijke gevoel niet weggaat, het euforische ook niet echt, maar echt de absolute kosmische empathie wordt wat minder elke keer, behalve als ik enorme hoeveelheden 5-HTP ervoor slik. Begrijp me niet verkeerd, het blijft leuk hoor, ook na 100 keer, maar het wordt allemaal iets minder overweldigend. Klik om te vergroten... Heb het laatste jaar 1x in de 2 weken mdma genomen, meestal flinke hoeveelheden van minimaal 500mg, oplopend tot zelfs een gram Moet zeggen dat het iets minder leuk is dan in het begin, maar het is meer dat je weet wat er precies gaat komen. Je bent niet meer zo overdonderd van het effect dan dat je eerst was"
"Vooral gewoon zin om te stampen, je bent vrolijk, je spreekt iedereen aan op het feest want iedereen is je maat. Ik vind alles ook doodnormaal als ik van de kaart ben, mensen die neuken op de plee kijk ik echt niet raar van op dan. Ik doe ook echt de raarste dingen dan want ik vind alles gewoon normaal en alles kan."