#1
nou dat van dat snuiven valt best mee. pep brand meer...ErnstJünger zei:Ik denk niet dat je dit zomaar in je mond wil stoppen.
Snuiven is vrij agressief, maar zo oraal innemen is echt af te raden.
Beter dan maar in een capsule............
nou dat van dat snuiven valt best mee. pep brand meer...ErnstJünger zei:Ik denk niet dat je dit zomaar in je mond wil stoppen.
Snuiven is vrij agressief, maar zo oraal innemen is echt af te raden.
Beter dan maar in een capsule............
SperSIZEboon zei:nou dat van dat snuiven valt best mee. pep brand meer...ErnstJünger zei:Ik denk niet dat je dit zomaar in je mond wil stoppen.
Snuiven is vrij agressief, maar zo oraal innemen is echt af te raden.
Beter dan maar in een capsule............
Apeldoorner zei:Ik heb maandag een grammetje besteld en krijg het vanavond of morgen. Ben erg benieuwd naar het effect..Heb al ervaring met XTC, MDMA en GHB. Ben erg benieuwd of het aan MDMA kan tippen! Ik wil het oraal gaan innemen, heeft iemand ervaring met een vingertopje dippen?(Dit doe ik namelijk met MDMA) Of is het verstandig dit in te nemen in capsules? Snuiven is geen optie..Mijn neus blijft vrij van zooi! Krijg btw kristallen.
Verdere tips zijn ook welkom!
underworld zei:je kunt gescammed zijn of het kan onderschept zijnpleinsud zei:weet iemand hoe lang het duurt voordat je het krijgt uit the UK?
Het zou al op de 2e van de maand verstuurt zijn, heb nog niets ontvangen.![]()
Netherlands #
In March, 2010, the Dutch Ministry of Health and the Medicines Authority IGZ informed the Ministry of Justice that they now consider Mephedrone an unregulated medicine and sales and distribution of it are now prohibited. (thanks A) (last updated Mar 7 2010)
Apeldoorner zei:Het klinkt allemaal heel bekend, alleen mijn kaken liepen wel echt te klapperen, erger dan met MDMA of XTC, de dag na het gebruik had ik moeite met kauwen..Maar ben het met je eens... Is wel voor herhaling vatbaar!
Damien0124 zei:Het is al opgenomen in de geneesmiddelenwet. Verkoop in Nederland is verboden.
D'r staat nog niks over op Erowid, dus ik neem aan dat het nog legaal is.doe de duif zei:Damien0124 zei:Het is al opgenomen in de geneesmiddelenwet. Verkoop in Nederland is verboden.
Hoe zit het nu eigenlijk in Belgie hiermee?
Ik vind er nog altijd geen ruk van terug.
Jij port ze ook vlottjes binnenwestergas zei:Normaal gesproken neem ik gedurende één avond/dagdeel 1 gram coke of een pilletje of 3
W.F.L. zei:Ik denk dat het feit dat het nieuw en legaal is ervoor zorgen dat mensen het spul veel sneller nemen, het heeft nog geen stigma zoals coke heeft bij bepaalde mensen. Neem toch gewoon MDMA, dan zit je relatief veilig, en hoef je niet zo te spelen met je gezondheid![]()
Maar goed, misschien ga ik het ook nog wel een keertje slikken, hoor dat het dan anders is dan als het snatzt. Maar toch vind ik het rotzooi..
Dat is ook een flinke Hoeveelheid.Salvia Berluscrazy zei:30 gram
Apeldoorner zei:Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!
Maar dit zal per persoon anders zijn..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."