#1
Dat bedoel ik dus.
Als je niet per vliegtuig de hort op moet dan hoef je niet bang te zijn voor een hond.
Als je niet per vliegtuig de hort op moet dan hoef je niet bang te zijn voor een hond.
PepTalk zei:Sieusc zei:PepTalk zei:Wil je het smokkelen?
Want daarover praten is verboden op dit forum.
lol nee ik wil het niet smokkelen
Waarom ben je dan bang voor drugshonden?
Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?
Sublimo zei:PepTalk zei:Waarom ben je dan bang voor drugshonden?
Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?
Er zijn in Nederland maar 5 echte drugshonden, de rest merkt gewoon je angst op ofzoiets.![]()
Sublimo zei:PepTalk zei:Waarom ben je dan bang voor drugshonden?
Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?
Er zijn in Nederland maar 5 echte drugshonden, de rest merkt gewoon je angst op ofzoiets.![]()
Intoxication zei:Ik wil ook een hond die van mensen drugs kan ruiken!
waar haal je die? of kun je 1 bestellen op het internet?
Intoxication zei:ik moet toegeve ik ook op die van fresh
![]()
Fresh zei:Bij de KMAR op de vliegvelden hebben ze er al meer en dan heeft de politie in iedere regio/district er ook minimaal één!
Sieusc zei:Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit
Sublimo zei:merkt gewoon je angst op ofzoiets.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."