Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
R
RitseltasjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Sieusc zei:
PepTalk zei:
Wil je het smokkelen?
Want daarover praten is verboden op dit forum.
Klik om te vergroten...

lol nee ik wil het niet smokkelen
Klik om te vergroten...

Waarom ben je dan bang voor drugshonden?
Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?
Klik om te vergroten...

Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Das waar, maar ik heb hem n.a.v. jou post in de app vorm gedownload, en op mijn serieus half dove hond werkt het. Hij flipt hem niet helemaal, maar is wel ineens alert: ''He, ik hoor iets''. Als ik dan dichterbij komt lijkt het hem wel te irriteren.
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus voor iemand met 'slechte bedoelingen' zou dit toch ideaal zijn? :grin: Of zou het te hard opvallen dat de hond niet in jouw richting wilt komen door het geluid?
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ongeveer 20gram Meph opgemaakt in de laatste 3 maanden. (Teveel, ik weet het. Ik ga het ook niet meer kopen) Ik heb het nasaal, oraal en zelfs anaal gebruikt. Ik merkte dat de negatieve effecten (koude voeten, hartkloppingen, later hele vage blauwe vlekken op knieën) erger werden bij oraal gebruik. Nadat ik die blauwe knieën zag heb voor mezelf besloten het goedje niet meer te gebruiken. Het was overigens lang en lang niet zo erg als op deze foto:
http://www.drugs-forum.com/photopost/data/734/medium/Meph_Knees_4_.jpg

Verder merkte ik niet alleen dat ik steeds meer nodig had, maar afgelopen weekend 3 xtc pillen gehad, en daar niet echt bijzonder veel van gevoeld. Dit terwijl vrienden van mij met een halfje van dezelfde pillen helemaal strak stonden.
Ik concludeer hieruit dat Mephedrone een vergelijkbare werking heeft als MDMA.
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals gezegd:
bram82 zei:
Teveel, ik weet het.
Klik om te vergroten...
Inderdaad een andere discussie...
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
doe de duif zei:
Bij verantwoordelijk gebruik had die 20gram je ongelooflijk lang amusement kunnen bezorgen en hadden die drie pillen je een leuke dag kunnen bezorgen.
ALhoewel ik drie pillen niet zou aanraden of zelf nemen, drie vind ik wat te veel, maar das mijn persoonlijke mening en een andere discussie.
Klik om te vergroten...

3 pillen is persoonlijk. Heb altijd wel al veel nodig gehad. Mijn eerste keer had ik er al 3 op....
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zojuist heel lekker gegaan met drie gewone schepjes met zoiets


Iets langere lijn dan ik gewoonlijk neem maar duurt wel heel pak langer.
Bijnemen werkt niet bij me.
Met wijntje erbij en drietal keer wat poppers gesnoven.
Sloeg zo goed als direct in om 18h45 en werkt nu uit maar zal nog hele tijd duren vooral eer ik wat nuchter ben.

Ik teer nog altijd op mijn legaal aangekochte voorraad uitstekende meph :wave:
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet alleen ik , maar ook vrienden van me gebruikten dit goedje wekelijks tot dagelijks gedurende een half jaar. Nu zijn we al 4 maand Mephedromevrij.
En we geven toe dat het enorm leuk is. Maar dat het ook duidelijk een negatieve invloed heeft op je kop. Er zijn betere Research chemicals :)
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mephedrone is gek genoeg bij incidenteel gebruik (bijv. 1 keer per 3 maand) minder schadelijk voor mijn lichaam (is persoonlijk denk ik) dan dat ik ervaar met MDMA. Bij MDMA heb ik echt een week lang erna depressies en angstgevoelens en geen eetlust meer. Bij meph heb ik de dag erna een kutdag, maar verder geen dinsdag dip of lange naweeen. Echter, wanneer je meph gaat misbruiken (1 keer maand of meer) is het denk ik het slechtste voor je lichaam om te doen van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#10
edblok2 zei:
Mephedrone is gek genoeg bij incidenteel gebruik (bijv. 1 keer per 3 maand) minder schadelijk voor mijn lichaam (is persoonlijk denk ik) dan dat ik ervaar met MDMA. Bij MDMA heb ik echt een week lang erna depressies en angstgevoelens en geen eetlust meer. Bij meph heb ik de dag erna een kutdag, maar verder geen dinsdag dip of lange naweeen. Echter, wanneer je meph gaat misbruiken (1 keer maand of meer) is het denk ik het slechtste voor je lichaam om te doen van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Zal verschillen van persoon tot persoon. Zelf zuip ik altijd behoorlijk voordat ik aan de dope ga, als ik dan meph neem gaat mijn hart echt 200bpm en slaap ik niet zonder benzo's. Dat trekt mijn oude lichaam echt niet meer :wink:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nooit een hoge BPM met meph, wel met MDMA.
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als je klachten blijven.. er bestaat een party spreekuur van debrijder.. ff googlen gast :wink: hoop dat het over gaat .. sterkte
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#13
party spreekuur is niet als je wilt stoppen, maar als je klachten hebt na gebruik van party drugs!!!
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spacieweezie zei:
mephedrone pillen in een stripverpakking
Klik om te vergroten...

I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#15
doe de duif zei:
Spacieweezie zei:
mephedrone pillen in een stripverpakking
Klik om te vergroten...

I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
Klik om te vergroten...
In het andere topic verteld hij het zelf al, was een strip ritalin

Opzich wil ik dit goedje nog wel eens proberen, alleen het lijkt mij vrij vervelend dat je er zo van gaat stinken
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#16
boenkeng zei:
doe de duif zei:
Spacieweezie zei:
mephedrone pillen in een stripverpakking
Klik om te vergroten...

I doubt it.
Neem eens een foto ervan.
Klik om te vergroten...
alleen het lijkt mij vrij vervelend dat je er zo van gaat stinken
Klik om te vergroten...
Van mephedrone?
Heb ik nooit echt iets zwaar hinderend van ondervonden maar ik ben dan een 90% thuisgebruiker.
TIjdens het high ervan zijnde wel als ik het effe warm krijg.
Dan ruik ik wel een iets andere geur maar niet dat het opvalt.
Dagen erna heb ik nooit iets gemerkt wat anderen dan wel aangeven.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
edblok2 zei:
kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
Klik om te vergroten...

Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan?
Lijkt het het meest op de echte?
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#18
edblok2 zei:
kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
Klik om te vergroten...

Op een site zag ik

M5 pellets: 4-MEC + Methylone
M3 pellets (3,4-DMMC + MDPV)
S8 pellets (4-MEC)
M2 pellets (3,4-DMMC)

Dus ook de M2 pellets met 3,4-DMMC. Misschien eens kopen. Ik ben in die andere anders ook wel geinteresseerd!
B
BonzaaaiiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fresh zei:
edblok2 zei:
kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas.
Klik om te vergroten...

Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan?
Lijkt het het meest op de echte?
Klik om te vergroten...

Ik vind 3mmc persoonlijk beter dan 3,4dmmc maar dat is persoonlijk denk ik. 3mmc word hier in mijn omgeving door de meesten gezien als de beste vervanger van 4mmc.
m
memepepeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb die sample ook ontvangen, het blauwe poeder is gelijk nat :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."