#1
PepTalk zei:Sieusc zei:PepTalk zei:Wil je het smokkelen?
Want daarover praten is verboden op dit forum.
lol nee ik wil het niet smokkelen
Waarom ben je dan bang voor drugshonden?
Behalve op vliegvelden en heel af en toe bij een onverwachtse grenscontrole zijn er zelden drugshonden?
Waarom ben je zo geïnterreseerd? In ieder geval is het omdat ik naar een feest ga waar hoogstwaarschijnlijk een drugshond zal staan. En ga nou niet zeggen dat dat puur waakhonden zijn want das bullshit
