Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sommigen zullen het raar vinden, maar ik had vorige maand een grammetje besteld en heb dit net door m'n gootsteen gespoeld. Deels uit angst vanwege de soms heftige lichamelijke reacties die je over 4-mmc leest, maar ook deels omdat ik bang ben in een zwak moment van m'n leven eraan verslingerd te raken. Ik blijf wel bij m'n vertrouwde xtc en mdma. Ik weet na een jaar gebruiken dat ik dat echt goed in de hand heb, met flinke intervallen tussen het gebruik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Verstandige beslissing :) Alleen weggooien is natuurlijk zonde, je kon het ook gewoon aan je planten geven. :P
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het verbaast me dat een aantal mensen hier MDMA zien als iets veiligs terwijl dat aangetoond neurotoxisch is. Meph zal zeker zijn nadelen hebben (drugs zonder nadelen kan niet, lijkt wel alsof iedere high op een weegschaal staat en je die terug moet betalen met een flinke dip) maar MDMA is wat mij betreft echt de duivel (erger dan coke).
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!

Maar dit zal per persoon anders zijn..
p
pleinsudLid
01-01-2024, 00:00
#5
Apeldoorner zei:
Ik vind meph totaal niet verslavend! Als ik MDMA heb gebruikt heb ik een week later weer zin..
Als ik nu aan meph denk, heb ik zoiets van pfff... ff niet!

Maar dit zal per persoon anders zijn..
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dit heb ik ook.En wanneer ik tijdens gebruik merk dat het uit begint te werken, heb ik zelfs ook niet echt last van zogeheten cravings. Ik heb er wel zin in , maar ik kies er toch bewust voor om niet meer te nemen dan nodig is.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Werkt Mephedrone eigenlijk op je serotonine, dopamine of allebei? Geldt hier ook de drie maanden regel? (Als het op je serotonine werkt neem ik aan van wel?)
S
Snoepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb dit goedje gisteren avond voor het eerst uitgeprobeerd, tijdens een feest.
Eerst 2 of 3 biertjes op en om kwart voor 2 ca. 100 mg in een capsule genomen.
Het kwam vrij geleidelijk opzetten (30-45 min), maar vond het toch een beetje weinig. Was wel wat energieker, kon lekker dansen, maar verder niets eigenlijk. Niet gelijk een nieuwe genomen, omdat ik even af wilde wachten of er misschien nog meer zou komen. Dit was niet zo, dus om kwart over 3 nog 100mg oraal genomen. Toen deze begon te werken, merkte kreeg ik toch wel veel meer energie, werd wat socialer, en een klein beetje euforisch, maar dat kwam meer door de muziek denk ik.
Om kwart over 4 nog een keer dezelfde hoeveelheid genomen, eigenlijk zonder daar goed over na te denken. Hierdoor bleef ik op hetzelfde niveau als na de tweede dosis. Veel gedanst en de tijd vloog echt bijzonder snel.
Mijn pupillen waren nog normaal, wat ik toch wel raar vond.
Om 6 uur was het toch wel bijna uitgewerkt, heeft dus maar een uurtje effect gehad bij mij. Was de hele avond zeer alert en helder op de terugreis ook nog. Wel een vermoeid lichaam, maar mentaal nog erg fit. Om kwart over 8 lag ik weer in mijn bed en kon prima slapen!

Voordelen:
- Prima drug om een nachtje op door te gaan
- Lekker veel energie
- Geen kater, voel me net als alle andere dagen

Nadelen
- Werking is slechts een 1 - 1,5 uur
- Mijn hart had het bijzonder zwaar na de laatste dosis. Voelde kleine pijntjes en ging erg tekeer.
Toen even gaan zitten en ging het wel weer. Nu, 5 uur 's middags nog steeds af en toe wat steken. Meer nemen is zeker af te raden, mijn hart gaat dat in ieder geval niet trekken!



Edit:
Tot aan maandag middag nog vreemde hartkloppingen gehad. Werd maandag helemaal in paniek wakker. Had heel raar gedroomd en barstte in huilen uit (heb ik nooit eerder meegemaakt)

Eigenlijk meer nadelen dan voordelen aan dit goedje!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:

LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.

AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.


is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
MephBoy zei:
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.
Klik om te vergroten...

Nee, dat moet je dus echt niet doen.
Klik om te vergroten...

Ik neem juist alleen maar als ik gezopen heb. Vind een stimulant zonder alcohol niet te doen...heb ook pas zin in een stom als ik behoorlijk wat bier opheb...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
westergas zei:
Ik neem juist alleen maar als ik gezopen heb. Vind een stimulant zonder alcohol niet te doen...heb ook pas zin in een stom als ik behoorlijk wat bier opheb...
Klik om te vergroten...

Stom ? Wat mag ik me daar bij voorstellen ?

In feite is alcohol en een upper niet echt een goede combinatie. Zeker niet in hoge dosissen.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
westergas zei:
Ik neem juist alleen maar als ik gezopen heb. Vind een stimulant zonder alcohol niet te doen...heb ook pas zin in een stom als ik behoorlijk wat bier opheb...
Klik om te vergroten...

Stom ? Wat mag ik me daar bij voorstellen ?

In feite is alcohol en een upper niet echt een goede combinatie. Zeker niet in hoge dosissen.
Klik om te vergroten...

Oh hehe typo :) moet zijn stim(ulant)
En Ja misschien niet het handigst wat je kan doen...middelen combineren maar zonder alcohol draai ik echt helemaal door van coke/mdma/4mmc/whatever.
M
MephBoyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
MephBoy zei:
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.
Klik om te vergroten...

Nee, dat moet je dus echt niet doen.
Klik om te vergroten...

Vent, wel dus, het is misschien niet heel gezond voor je, maar werkt absoluut geweldig, en dan slaap je ook nog lekker achteraf. Maar als we willen zeuren over wat wel of niet gezond is kunnen we dit topic wel meteen sluiten hehehe. Vandaag nog meph gehad, heerlijk hoor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
MephBoy zei:
Sublimo zei:
MephBoy zei:
De beste manier om een rebound effect bij het gebruik van Mephedrone te voorkomen, is door er bier bij te drinken. En onder rebound versta ik dan het kut gevoel, ook wel genaamd craving van, ik wil meer, ik voel me kut, ik wil meer. Haal een 6-packje bier erbij, en dan kun je rustig 500mg nassaal wegwerken is mijn ervaring, zonder craving gevoel.

Maar pas wel op, als je een 125mgs lijntje opsnuift na 0 bier, zal deze hard zijn. Maar na een 6-pack komt deze al als een kanonskogel, je moet zelf ff zien wat je het fijnste vindt.
Klik om te vergroten...

Nee, dat moet je dus echt niet doen.
Klik om te vergroten...

Vent, wel dus, het is misschien niet heel gezond voor je, maar werkt absoluut geweldig, en dan slaap je ook nog lekker achteraf. Maar als we willen zeuren over wat wel of niet gezond is kunnen we dit topic wel meteen sluiten hehehe. Vandaag nog meph gehad, heerlijk hoor.
Klik om te vergroten...

Ik zeur niet. Ik zeg gewoon de waarheid.

Ik weet dat het fijn kan zijn, maar ik ga niet verkondigen dat het goed is om te doen. Ik drink zelf ook wel eens een glaasje alcohol in combinatie met een upper. Je zult mij alleen niet horen zeggen dat het goed is om te doen.

Deze site gaat over verantwoordelijk gebruik, niet over onverantwoordelijk gebruik.
d
daan1980Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik las ff een paar maanden pauze in voor dit spul.
Heb het het afgelopen half jaar ongeveer om de twee weken gedaan, meestal 1 a 2 capsules van 200 mg gecombineerd met wat bijsnuiven.
Ik heb nu tweemaal een hele nacht niet kunnen slapen, in combinatie met lichte angstaanvallen.
Dit trekt me niet zo als dit een normale reactie wordt na gebruik.
Zijn er meer mensen die gelijksoortige symptomen hebben ondervonden?
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#15
daan1980 zei:
Ik las ff een paar maanden pauze in voor dit spul.
Heb het het afgelopen half jaar ongeveer om de twee weken gedaan, meestal 1 a 2 capsules van 200 mg gecombineerd met wat bijsnuiven.
Ik heb nu tweemaal een hele nacht niet kunnen slapen, in combinatie met lichte angstaanvallen.
Dit trekt me niet zo als dit een normale reactie wordt na gebruik.
Zijn er meer mensen die gelijksoortige symptomen hebben ondervonden?
Klik om te vergroten...

Ja. Slapen kan ik wel vergeten, ook bij kleine hoeveelheden. Het enige wat helpt is 30mg diazepam. Het voordeel daarvan is dat je heerlijk slaapt en zonder kater wakker word.
d
daan1980Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het vervelende was dat dit beide keren dus een dag later was, en niet de desbetreffende nacht. Door de vermoeidheid van het dansen en de nodige alcohol zal ik dan schijnbaar wel prima slapen, maar de nacht daarop kan ik vergeten.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#17
daan1980 zei:
Het vervelende was dat dit beide keren dus een dag later was, en niet de desbetreffende nacht. Door de vermoeidheid van het dansen en de nodige alcohol zal ik dan schijnbaar wel prima slapen, maar de nacht daarop kan ik vergeten.
Klik om te vergroten...

Zou je nogmaals online komen voor je bericht te checken:

Weet je zeker dat je 4-MMC (Mephedrone) poeder hebt...?
En dat het geen MDPV of naphyrone-1 (of-2 lol) in handen hebt gehad.. dan is dat effect namelijk niet uit te sluiten.. Van mephedrone zou je na een nachtje slapen, de volgende nacht ook gewoonweg moeten kunnen inslapen...
d
daan1980Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet je zeker dat je 4-MMC (Mephedrone) poeder hebt...?
En dat het geen MDPV of naphyrone-1 (of-2 lol) in handen hebt gehad.. dan is dat effect namelijk niet uit te sluiten.. Van mephedrone zou je na een nachtje slapen, de volgende nacht ook gewoonweg moeten kunnen inslapen...
Klik om te vergroten...

Ik heb capsules gevuld met één lading die ik begin dit jaar binnen heb gekregen. De werking hiervan kwam overeen met de werking van een eerdere bestelling, dus ik ga er wel vanuit dat het nog steeds om mephedrone gaat, ook door de geur, consistentie en smaak.
MPDV heb ik maar weggegooid na alle negatieve reacties die ik hier las.
Ik zal na een rustpauze eens kijken of het effect weer terugkeert na een capsule en wat sleutelpuntjes (in totaal niet boven de 250-300 mg) op één avond....
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja wat zal ik er is over vertellen, ik heb veel gelezen wat mensen zeggen over mephedrone.Veel dingen kloppen wel erover, alleen die blauwe plekken dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik ben een keer 1 nacht doorgegaan, maar na ongeveer 9 a 10 nakkies ga je je toch wel wat minder voelen dan word het gewoon tijd om te gaan slapen of om iets anders te nemen. ( ik ga voor het slapen) Slapen gaat bij mij altijd heel goed, alleen de volgende dag echt heel down en saggo en je hebt heel erg zin om het weer te gaan gebruiken. Die drang heb ik echt heel erg omdat ik het voor heel goedkoop kan krijgen. Als ik er 20 euro de gram voor moest betalen was de drang wel een stuk minder.


Maarja ik vind het gewoon super spul!!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
mephe4 zei:
Ja wat zal ik er is over vertellen, ik heb veel gelezen wat mensen zeggen over mephedrone.Veel dingen kloppen wel erover, alleen die blauwe plekken dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik ben een keer 1 nacht doorgegaan, maar na ongeveer 9 a 10 nakkies ga je je toch wel wat minder voelen dan word het gewoon tijd om te gaan slapen of om iets anders te nemen. ( ik ga voor het slapen) Slapen gaat bij mij altijd heel goed, alleen de volgende dag echt heel down en saggo en je hebt heel erg zin om het weer te gaan gebruiken. Die drang heb ik echt heel erg omdat ik het voor heel goedkoop kan krijgen. Als ik er 20 euro de gram voor moest betalen was de drang wel een stuk minder.


Maarja ik vind het gewoon super spul!!
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg is zo een "nakkie" van jou ?

En even ter informatie, die blauwe plekken zijn niet overdreven. Ik ken iemand die daar toch al eens serieus last van heeft gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."