Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Bewild zei:
Sublimo zei:
Eindelijk is het er ! :hearteyes:

Ik ben benieuwd ! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ga je er een report over schrijven nadien? Want er zijn spijtig genoeg nog niet zo veel reports over en ik lees ze zo graag :grin: !
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel, ben ik toch wel van plan, als het de moeite waard is tenminste. Maar dat komt wel goed denk ik zo. :sunglasses:
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Mijn enveloppe zou 17 december verzonden zijn maar heb nog steeds niks ontvangen...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Ik heb methoxetamine ondertussen geprobeerd, echte een geflipt stofje. Zeer heftig op een aparte manier.

Maar ik ga toch nog wat meer ervaring ermee moeten hebben voordat ik een tripreportje kan schrijven.

En methoxetamine is in mijn ogen vele malen heftiger dan ketamine, weet waar je aan begint. :)

@ sjoerd101: Nice foto's, ik had ze ook gemaakt maar kreeg ze niet zuiver. Het is nice hoe je dat aankrijgt, zeer professioneel. :sunglasses:
Alleen daaraan zie je al wat voor een bedrijf het is.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Ordered 2g :sunglasses: :sunglasses:

17/01: This order is marked as Awaiting Shipment :sunglasses:

--------------------------------------------------------------------------------
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Order: Shipped :sunglasses: zo snel gaat dat haha! heb nog maar 2dagen geleden het geld overgemaakt, was maar 60€ voor 2g :sunglasses: :sunglasses:

@Salvation: dan zal ie niemeer komen, kan moeilijk een maand duren. stuur mij in pb misschien van welke site je het haalde ok?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
Order: Shipped :sunglasses: zo snel gaat dat haha! heb nog maar 2dagen geleden het geld overgemaakt, was maar 60€ voor 2g :sunglasses: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Twee weken geleden betaalde je dat voor ene g. :P

salvation zei:
Mijn enveloppe zou 17 december verzonden zijn maar heb nog steeds niks ontvangen...
Klik om te vergroten...

@Salvation: dan zal ie niemeer komen, kan moeilijk een maand duren. stuur mij in pb misschien van welke site je het haalde ok?
Klik om te vergroten...

Dat duurt inderdaad geen maand, dan is er iets mis gelopen, je kunt altijd het bedrijf eens een mailtje sturen.
En de makers van methoxetamine hebben zelf aangegeven waar je hun product kunt kopen, de rest is dus oplichterij. :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

:confused: :confused: :openmouth: :confused:

ja en dat is waarschijnlijk wel een goeie reden dat het niet kan/mag toekomen, wat voor onzin is dat!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

salvation zei:
Heb besteld bij een officiele vendor en inmiddels is ook mijn mailtje beantwoord. Had het niet aangetekend laten verzenden dus ze vinden dat ik pech heb, zonde van het geld...
Klik om te vergroten...

Ik ook niet hoor, dat van mij is gewoon aangekomen. :)

Maar het is inderdaad een feit dat je zo een dingen beter aangetekend laat opsturen, er wordt nogal veel gejat op de post volgens mij... :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

sjoerd101 zei:
En sublimo, vond je het wat?
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=21&t=30945
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Normaal zou ik het morgen/ of wel maandag krijgen, vanaf ik het krijg ga direct snuife :P :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Toegekomen in minder dan een week en aangetekend :grin: ga vanavond me aan een snuifje wage :grin: :grin: :hearteyes:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
Toegekomen in minder dan een week en aangetekend :grin: ga vanavond me aan een snuifje wage :grin: :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nice, Succes, en vooral veel plezier! :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dit klinkt erg interessant; een sterkere analoog van ketamine met sterke dissocatie die toch ook weer een beetje anders is... het enige wat mij bij deze een beetje tegenhoudt is de genoemde opiaat effecten; zou deze stof dan ook fysieke afhankelijkheid op kunnen wekken door de sterkere opiaat binding of valt dat mee? Denk dat als ik deze ga proberen dat nog wel een jaartje duurt, tot er op zijn minst meerdere mensen zijn geweest die slecht met deze stof omgesprongen zijn zodat de risico's wat beter in kaart zijn.
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind het geweldig!! Ik heb er meer controle over dan Ketamine, maar als ik op mijn ervaring afga, is het per persoon heel erg verschillend! Het duurt ook veel langer dan ketamine en dat vinden sommige mensen niet zo fijn... Maar dit is toch een Ketamine verwante, moet we dit dan niet verplaatsen?!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
psych-out zei:
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!
Klik om te vergroten...
Ga het ook binnenkort maar eens proberen, met zoveel positieve reacties :)
e
erikdwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sjarel zei:
In het weekend 50 mg gesnoven, na zo'n 20 minuten kwam het op en voelde me zeer verdwaasd en erg zwaar. Na even 120 mg 4 FMP gedropt, wat zorgde voor een zeer aangenaam dromerig effect en zorgde tog voor een erg fijn randje aan de methoxetamine. Zeker aanraadbaar!
Klik om te vergroten...

50 mg = 0,05g of 0,5g?
ben niet zo sterk in die maten en zo :) my bad

gisteren voor de eerste keer dit stofje geprobeerd, wou voorzichtig starten en heb het dus bij (een naar mijn mening bescheiden) 0,20g (= 20mg?) gehouden, maar was daar echt wel behoorlijk fucked up van :)

nu ja, gelukkig nog ruime ervaring van vroeger om op terug te vallen, dus gewoon rustig afgewacht tot we weer een klein beetje helder waren...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#18
erikdw zei:
gisteren voor de eerste keer dit stofje geprobeerd, wou voorzichtig starten en heb het dus bij (een naar mijn mening bescheiden) 0,20g (= 20mg?) gehouden, maar was daar echt wel behoorlijk fucked up van :)
Klik om te vergroten...


0.20g is 200mg, en dus niet zo'n bescheiden dosis :wave:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#19
25tolife zei:
psych-out zei:
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!
Klik om te vergroten...
Ga het ook binnenkort maar eens proberen, met zoveel positieve reacties :)
Klik om te vergroten...

zeker doen, laat wat weten hoe het geweest is :)
have fun :grin:
R
ReverberationLid
01-01-2024, 00:00
#20
MXE...

Pfff wat een ervaring,..... opiaat effect, dissociatie, visuals, geen kater, combineren met alcohol :beer: , spiritueel, verslavend, makkelijk te krijgen, verdovend, legoblokjes, manisch(!!!), zwevend, geen effect, anti-depressie, duur, telkens anders, geweldige synergie met MDMA/LSD, gapen, the doors live zijn niet te doen, tranende ogen, weg kwijt, GEEN ANGST NOOIT, geweldig dromen, slaperig, zwart/wit kijken, verstopte neus, Asociaal, sociaal in lage dosis, gamingdrug, tolerantie, 3D, overdreven reukgevoel...

Methoxetamine... de ultieme "ik verdwijn in mijn kamer drug"

En ik heb zelfs nog nooit Ketamine geprobeerd...
mijn eerste post hier en mxe de eerste drug die me bij de ballen heeft!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."