#1
GHB is niet aan mij besteed ![:wink:]()
Jmths zei:2C-I (/25i-nbome) is nog wel de leukste vervanger van 2c-b naar mijn mening, duurt een uur langer en overal intense kleuren, het voegt letterlijk kleur toe aan je leven.![]()
MeejheM zei:Trivia: waarom heten al deze feneletylamines 2c-*?
The name '2C' is an acronym for the two carbons between the benzene ring and the amino group in all 2C chemicals.
Jmths zei:MeejheM zei:Trivia: waarom heten al deze feneletylamines 2c-*?The name '2C' is an acronym for the two carbons between the benzene ring and the amino group in all 2C chemicals.
Krijg ik een sticker?![]()
Dat is mij ook een raadsel inderdaad, zeker omdat hij de amfetamine variant wel gewoon DOM heeft genoemd en niet DOD.Fool zei:Bromide, Chloride, Ethyl, Propyl, maar waarom de Methylvariant 2C-D heet is mij een raadsel. Zal wel mooi in shulgin zn rijtje gestaan hebben. :P
Fool zei:Bromide, Chloride, Ethyl, Propyl, maar waarom de Methylvariant 2C-D heet is mij een raadsel. Zal wel mooi in shulgin zn rijtje gestaan hebben. :P
Is het mogelijk, als die 2c-c mij nou echt niet meevalt en niets meegeeft, dat ik dit combineer met een kleine dose 4-aco-dmt of laat ik de aco opzij voor een volgende trip?
Tekzor668 zei:Ik las wel al enkele ervaringen en die waren toch wel positief over de combo. Toch volg ik jou raad op en ga inderdaad beide stofjes apart verkennen. De 4-aco nog even opzij leggen. Zoals je aangeeft denk ik toch voor een iets hogere dosis te gaan met de 2C zodat ik meteen een gezellige "trip" beleef.
bobsacamano zei:Verstandige keuze ik ben benieuwd naar je ervaring. Welke 2C word het?
Tekzor668 zei:Ik las wel al enkele ervaringen en die waren toch wel positief over de combo. Toch volg ik jou raad op en ga inderdaad beide stofjes apart verkennen. De 4-aco nog even opzij leggen. Zoals je aangeeft denk ik toch voor een iets hogere dosis te gaan met de 2C zodat ik meteen een gezellige "trip" beleef.
Mooi dat je er toch nog aan gekomen bent, enjoyTekzor668 zei:Eindelijk, 2c-B![]()
.Kamphuys zei:Tekzor668 zei:Ik las wel al enkele ervaringen en die waren toch wel positief over de combo. Toch volg ik jou raad op en ga inderdaad beide stofjes apart verkennen. De 4-aco nog even opzij leggen. Zoals je aangeeft denk ik toch voor een iets hogere dosis te gaan met de 2C zodat ik meteen een gezellige "trip" beleef.
Persoonlijk vind ik de 4-aco reuze meevallen qua heftigheid, al zijn de Visuals zeer aanwezig.
Had toen rond de 20 mg genomen, echt een top avond gehad.
Wat betreft 2-ce, vind het wel leuk maar persoonlijk ga ik voor de 4-aco.
Mijn vriendin had laatst combo gemaakt van m en 2-ce, die dacht dat ze in een soort van cartoon wereld zat![]()
Al is wat trip ervaring voor beide middelen wel aan te raden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."