#1
Ik vind de combinatie van 15 mg 2C-B en een heel klein beetje pep ook perfect voor op een feestje. Zonder pep vind ik 10 mg ook prima te doen op een feestje hoor. ![:)]()
ooscaar zei:Ik vind de combinatie van 15 mg 2C-B en een heel klein beetje pep ook perfect voor op een feestje. Zonder pep vind ik 10 mg ook prima te doen op een feestje hoor.![]()
Digitalism zei:2C-I is ook gewoon een ontzettend fijn 2C'tje. (: 2C-B ligt me veel minder daarentegen. 2C-C is niet zo spannend, wellicht verandert dit naarmate de dosis drastisch verhoogd wordt. 2C-D heb ik alleen maar i.c.m. 4-FA en M en M1 gebruikt, als booster werkt het stofje namelijk fantastisch. 2C-E heb ik al een tijdje liggen, maar tot op heden nog niet het moment voor gevonden. 2C-T-2 heb ik overigens ook eenmaal gebruikt, maar kan me niet goed meer herinneren hoe dat was. Was nogal een wazige ervaring door een maat die wat minder ging en alle aandacht op zich vestigde.
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen iswil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.

Tekzor668 zei:Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Vind je 25i qua effect echt zoveel lijken op 2C-I? Lees toch vaak dat de NBOMes wel een wat ander subjectief effect geven dan hun reguliere tegenhangers. Ik wil de NBOMes zeker nog wel eens proberen, wat mij er echter aan tegenstaat is dat een overdosering snel te pakken is waardoor je niet heel ruimte hebt om te experimenteren met verschillende doseringen.Jmths zei:Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen iswil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.
25i, heuh.![]()
Heb er een hele lading neussprays van liggen, doet vrijwel precies hetzelfde als 2c-i. :P
Vind je 25i qua effect echt zoveel lijken op 2C-I? Lees toch vaak dat de NBOMes wel een wat ander subjectief effect geven dan hun reguliere tegenhangers.
Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?Tekzor668 zei:Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Is 2c-b, 2c-c, 2c-i, etc maar dan met een 'Nbome' groep vast geplakt aan de staart waardoor ze gaan functioneren als volle agonist (in plaats van gedeeltelijke agonist) en hierdoor afhankelijk van welk 2Ctje je gebruikt tussen de ongeveer 16 en 35x zo potent worden in gewicht.ZERO- zei:Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?Tekzor668 zei:Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Ik heb enkel de 25I variant uitgeprobeerd, ben wel benieuwd welk verschil je ervoer in effect.Fool zei:Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I.![]()
De mogelijkheid van een goedkope levenslange voorraad waardig surrogaat, yumyum.Psychedelibee zei:Ik ga het zeker eens proberen, ben toch wel benieuwd naar de NBOMe serie.
Ik vond 2C-C wel een leuke stof, maar vooral om mee te lachen en een biertje te drinken. Visueel niet heel sterk en mentaal niet 'typisch psychedelisch'. 25C-NBOMe vond ik echter visueel behoorlijk sterk, deed zeker niet onder voor 2C-B, en mentaal ook een volwaardig psychedelicum.Jmths zei:Ik heb enkel de 25I variant uitgeprobeerd, ben wel benieuwd welk verschil je ervoer in effect.Fool zei:Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I.![]()
Moet zeggen dat ik best wel enthousiaste reacties over 25D-NBOMe voorbij heb zien komen terwijl 2C-D volgens de meeste mensen toch wel de minst spectaculaire is van de 2Cs is dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.![]()
2C-C is in verhouding met 2C-I bijna 50% minder potent in gewicht terwijl de 25C variant potenter is in gewicht dan de 25I. Ik heb dan de indruk dat mensen de effecten van 2C-C snel willen onderschatten omdat je bij 25C veel sneller onbewust een relatief veel hogere dosering pakt.Fool zei:Ik vond 2C-C wel een leuke stof, maar vooral om mee te lachen en een biertje te drinken. Visueel niet heel sterk en mentaal niet 'typisch psychedelisch'. 25C-NBOMe vond ik echter visueel behoorlijk sterk, deed zeker niet onder voor 2C-B, en mentaal ook een volwaardig psychedelicum.![]()
Graag gedaan, laat ons weten hoe het was.Fool zei:Binnenkort maar eens een momentje vinden voor 25B-NBOMe of 25I-NBOMe, die liggen beiden ook al een ruim jaar op me te wachten. Thanks for the reminder. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."