Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke 2c-. uit de reeks lijkt op 2c-b?

Welke 2c-. uit de reeks lijkt op 2c-b?

75 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind de combinatie van 15 mg 2C-B en een heel klein beetje pep ook perfect voor op een feestje. Zonder pep vind ik 10 mg ook prima te doen op een feestje hoor. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb pas twee keer er een beetje pep bij gedaan en dat was voor mij wel lekker. Die zware benen zijn er niet en lekker energie. Wel moet ik zeggen dat ik ook op 32mg 2CB hele mooie (uitgaan) avonden heb gehad.

Het stomme is dat ik de eerste 2-3 keer eigenlijk niet wist dat het zon bodyload had en het me stomweg niet opviel. Het was er vast wel maar was zo euforisch dat ik het niet opmerkte. Nu merk ik het wel op. Door de pep vind ik wel dat er een klein stukje van de 2C-B magie verloren gaat.

Ik wil wel even duidelijk melden dat 32mg niet echt aan te raden is voor veel mensen.


ooscaar zei:
Ik vind de combinatie van 15 mg 2C-B en een heel klein beetje pep ook perfect voor op een feestje. Zonder pep vind ik 10 mg ook prima te doen op een feestje hoor. :)
Klik om te vergroten...
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#3
2C-I is ook gewoon een ontzettend fijn 2C'tje. (: 2C-B ligt me veel minder daarentegen. 2C-C is niet zo spannend, wellicht verandert dit naarmate de dosis drastisch verhoogd wordt. 2C-D heb ik alleen maar i.c.m. 4-FA en M en M1 gebruikt, als booster werkt het stofje namelijk fantastisch. 2C-E heb ik al een tijdje liggen, maar tot op heden nog niet het moment voor gevonden. 2C-T-2 heb ik overigens ook eenmaal gebruikt, maar kan me niet goed meer herinneren hoe dat was. Was nogal een wazige ervaring door een maat die wat minder ging en alle aandacht op zich vestigde.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen is :( wil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.

Digitalism zei:
2C-I is ook gewoon een ontzettend fijn 2C'tje. (: 2C-B ligt me veel minder daarentegen. 2C-C is niet zo spannend, wellicht verandert dit naarmate de dosis drastisch verhoogd wordt. 2C-D heb ik alleen maar i.c.m. 4-FA en M en M1 gebruikt, als booster werkt het stofje namelijk fantastisch. 2C-E heb ik al een tijdje liggen, maar tot op heden nog niet het moment voor gevonden. 2C-T-2 heb ik overigens ook eenmaal gebruikt, maar kan me niet goed meer herinneren hoe dat was. Was nogal een wazige ervaring door een maat die wat minder ging en alle aandacht op zich vestigde.
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen is :( wil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.
Klik om te vergroten...

25i, heuh. :mrgreen:
Heb er een hele lading neussprays van liggen, doet vrijwel precies hetzelfde als 2c-i. :P
Fijne is omdat het zoveel potenter is in gewicht het niet zo'n helse pijn geeft in de neus, de effecten bouwen nasaal veel sneller op en geven aanzienlijk minder ongemak bij de opkomst.

Ieder nadeel hep sun voordeel. :smoke:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...

Mja, had wat 50ml neussprays besteld, daar dan 40ml PG (propyleen glycol) in gedaan en dat gemengd met 42mg 25I-NBOMe.
Ik had meerdere keren 10ml gesprayd om een schatting te maken hoeveel vloeistof er per spray uit komt en voor de veiligheid naar beneden afgerond. Komt in deze verhouding ongeveer 160ug per spray uit.

Ik weeg de 25i ook af met mondkapje op en handschoentjes, het zal maar net gebeuren dat je te hard uit blaast of niest of dat je het net op een handwondje morst ofso, heb je meteen een trip binnen. :tearsofjoy:

Eigenlijk is het niet verantwoord maar ik kon de verleiding van een levenslange voorraad niet weerstaan voor een belachelijk lage prijs en gezien het feit dat 2C-I voor mij waarschijnlijk nooit meer verkrijgbaar zal wezen.

De 25b variant is blijkbaar nog eens 2x zo sterk in potent in gewicht en geeft nasaal een 2x zo sterke piek als 25i, als je daar bijvoorbeeld dezelfde neusspray van maakt kan het alsnog verkeerd aflopen (alleen al op dosis). :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen is :( wil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.
Klik om te vergroten...

25i, heuh. :mrgreen:
Heb er een hele lading neussprays van liggen, doet vrijwel precies hetzelfde als 2c-i. :P
Klik om te vergroten...
Vind je 25i qua effect echt zoveel lijken op 2C-I? Lees toch vaak dat de NBOMes wel een wat ander subjectief effect geven dan hun reguliere tegenhangers. Ik wil de NBOMes zeker nog wel eens proberen, wat mij er echter aan tegenstaat is dat een overdosering snel te pakken is waardoor je niet heel ruimte hebt om te experimenteren met verschillende doseringen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind je 25i qua effect echt zoveel lijken op 2C-I? Lees toch vaak dat de NBOMes wel een wat ander subjectief effect geven dan hun reguliere tegenhangers.
Klik om te vergroten...

Ik heb nogal het gevoel dat het zo'n 'XTC is harder dan MDMA' en 'red bull is harder dan andere energydrank' ding is.
Bij een identieke batch 2c-b kunnen ervaringen immers ook sterk verschillen (door bv setting), een klein verschil in dosering kan de ervaring ook sterk doen veranderen.

Vooral wanneer Amerikanen aan het woord zijn over drugs heb ik vaak het gevoel dat er een hoop onzinnigheid uit komt.

Ik zelf vind de 2c-i en 25i effecten vrijwel niet te onderscheiden maar je moet het gewoon een keer uitproberen om het zeker te weten want er zullen altijd mensen zijn die het tegenovergestelde beweren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als Amerikanen aan het woord komen over drugs komt er inderdaad vaak een hoop bullshit uit.

Ik ga het zeker eens proberen, ben toch wel benieuwd naar de NBOMe serie.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...
Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I. :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZERO- zei:
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...
Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?
Klik om te vergroten...
Is 2c-b, 2c-c, 2c-i, etc maar dan met een 'Nbome' groep vast geplakt aan de staart waardoor ze gaan functioneren als volle agonist (in plaats van gedeeltelijke agonist) en hierdoor afhankelijk van welk 2Ctje je gebruikt tussen de ongeveer 16 en 35x zo potent worden in gewicht.

Fool zei:
Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb enkel de 25I variant uitgeprobeerd, ben wel benieuwd welk verschil je ervoer in effect.
Moet zeggen dat ik best wel enthousiaste reacties over 25D-NBOMe voorbij heb zien komen terwijl 2C-D volgens de meeste mensen toch wel de minst spectaculaire is van de 2Cs is dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. :tongueout:

Psychedelibee zei:
Ik ga het zeker eens proberen, ben toch wel benieuwd naar de NBOMe serie.
Klik om te vergroten...
De mogelijkheid van een goedkope levenslange voorraad waardig surrogaat, yumyum. :tongueout:
Ben bang dat ik eveneens in de toekomst nog wel een variant ga bestellen (25b), meteen met vloeistof vermengen en labelen zou het grootste risico wel moeten neutraliseren. :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jmths zei:
Fool zei:
Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb enkel de 25I variant uitgeprobeerd, ben wel benieuwd welk verschil je ervoer in effect.
Moet zeggen dat ik best wel enthousiaste reacties over 25D-NBOMe voorbij heb zien komen terwijl 2C-D volgens de meeste mensen toch wel de minst spectaculaire is van de 2Cs is dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik vond 2C-C wel een leuke stof, maar vooral om mee te lachen en een biertje te drinken. Visueel niet heel sterk en mentaal niet 'typisch psychedelisch'. 25C-NBOMe vond ik echter visueel behoorlijk sterk, deed zeker niet onder voor 2C-B, en mentaal ook een volwaardig psychedelicum. :)

Binnenkort maar eens een momentje vinden voor 25B-NBOMe of 25I-NBOMe, die liggen beiden ook al een ruim jaar op me te wachten. Thanks for the reminder. :P
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Ik vond 2C-C wel een leuke stof, maar vooral om mee te lachen en een biertje te drinken. Visueel niet heel sterk en mentaal niet 'typisch psychedelisch'. 25C-NBOMe vond ik echter visueel behoorlijk sterk, deed zeker niet onder voor 2C-B, en mentaal ook een volwaardig psychedelicum. :)
Klik om te vergroten...
2C-C is in verhouding met 2C-I bijna 50% minder potent in gewicht terwijl de 25C variant potenter is in gewicht dan de 25I. Ik heb dan de indruk dat mensen de effecten van 2C-C snel willen onderschatten omdat je bij 25C veel sneller onbewust een relatief veel hogere dosering pakt.
Ik kan het mis hebben, als je zegt dat het in jou ervaring bij een relatief gelijke dosering zo was wil ik dat wel geloven.

Fool zei:
Binnenkort maar eens een momentje vinden voor 25B-NBOMe of 25I-NBOMe, die liggen beiden ook al een ruim jaar op me te wachten. Thanks for the reminder. :P
Klik om te vergroten...
Graag gedaan, laat ons weten hoe het was. :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb een keer of 5 2C-C gedaan, 50/50 oraal/nasaal met, naar mijn idee, redelijk uiteenlopende doseringen. Het is zeker een interessant stofje hoor, maar het mist gewoon iets. :)

25C-NBOMe was een dosering van 600µg.

Zal zeker laten weten hoe het was, wanneer ik er aan toe kom. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."