Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drinken lijkt mij ook geen optie, laatst liep het m'n keel in. Kan je vertellen, heel lekker was het niet. Het blijft een goedje wat je het beste in je neus kan stoppen"
"Leuk report, goed geschreven. Zelf zat ik rond de 20 mg, was goed te handelen. Wanneer als ik jou report lees ben ik wel benieuwd naar 25/30 mg. Maar weer eens shoppen"
"Leuk en goed report, fijn om te lezen wanneer de benzo uitwerkt de M ook nog lekker inslaat. Zat al een tijdje te twijfelen om deze stof aan te schaffen/gebruiken, de knoop is door"
"ZERO- zei: Klinkt als het resultaat van een foute combo. Zeker als je iets voor het eerst doet moet je niet gaan combineren. Als je je beter had voorbereid had je echt de beste dag van je leven kunnen hebben Klik om te vergroten... Helemaal mee eens, dat gevoel krijg je nooit meer."
"https://www.youtube.com/watch?v=wLZq5GGPxws het filmpje dat hij het hek stuk slaat Lijkt me niks dat pcp"
"Fool zei: https://www.youtube.com/watch?v=C0wHHIpkFL8 Lijkt me niets, die MDMA... Klik om te vergroten... Ja als je het zo stelt, alles met mate was het toch"
"Tekzor668 zei: Ik las wel al enkele ervaringen en die waren toch wel positief over de combo. Toch volg ik jou raad op en ga inderdaad beide stofjes apart verkennen. De 4-aco nog even opzij leggen. Zoals je aangeeft denk ik toch voor een iets hogere dosis te gaan met de 2C zodat ik meteen een gezellige "trip" beleef. Klik om te vergroten... Persoonlijk vind ik de 4-aco reuze meevallen qua heftigheid, al zijn de Visuals zeer aanwezig. Had toen rond de 20 mg genomen, echt een top avond gehad. Wat betreft 2-ce, vind het wel leuk maar persoonlijk ga ik voor de 4-aco. Mijn vriendin had laatst combo gemaakt van m en 2-ce, die dacht dat ze in een soort van cartoon wereld zat Al is wat trip ervaring voor beide middelen wel aan te raden"
"Het waren rode nijntjes, wat ik er van gemerkt heb is een enorme bodyload(Maag) portie truffels lijkt me wel wat"
"Advies gevraagd, Vorige maand voor het eerst 2cb geprobeerd, toen geen effect gehad. Paar weken later nog een keer geprobeerd met het dubbele van de vorige keer 2×14mg (Heb deze laten testen) Helaas hier ook geen effect, was in een vertrouwde omgeving met een goede vriend. Wil toch wel een keer lekker trippen, hierbij mijn vraag: is het 2ci een goede keus voor de volgende keer of eerst eens truffels proberen? alvast bedankt, groet kamphuys"
"bobsacamano zei: Waren het pillen want ik had pillen waar 16mg in zat en bij de ene keer tripte ik flink. Daarna met bijna zelfde dosering. Merkte ik amper wat. Misschien was de spreiding per pil heel groot. Misschien had je ook zoiets en had je pech met een lager gedoseerde pil. daar ga ik wel vanuit, anders weet ik het ook niet. straks maar langs de smartshop, voor wat truffels Klik om te vergroten..."