Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke 2c-. uit de reeks lijkt op 2c-b?

Welke 2c-. uit de reeks lijkt op 2c-b?

75 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als Amerikanen aan het woord komen over drugs komt er inderdaad vaak een hoop bullshit uit.

Ik ga het zeker eens proberen, ben toch wel benieuwd naar de NBOMe serie.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...
Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I. :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...
Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?
Klik om te vergroten...
Is 2c-b, 2c-c, 2c-i, etc maar dan met een 'Nbome' groep vast geplakt aan de staart waardoor ze gaan functioneren als volle agonist (in plaats van gedeeltelijke agonist) en hierdoor afhankelijk van welk 2Ctje je gebruikt tussen de ongeveer 16 en 35x zo potent worden in gewicht.

Fool zei:
Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb enkel de 25I variant uitgeprobeerd, ben wel benieuwd welk verschil je ervoer in effect.
Moet zeggen dat ik best wel enthousiaste reacties over 25D-NBOMe voorbij heb zien komen terwijl 2C-D volgens de meeste mensen toch wel de minst spectaculaire is van de 2Cs is dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. :tongueout:

Psychedelibee zei:
Ik ga het zeker eens proberen, ben toch wel benieuwd naar de NBOMe serie.
Klik om te vergroten...
De mogelijkheid van een goedkope levenslange voorraad waardig surrogaat, yumyum. :tongueout:
Ben bang dat ik eveneens in de toekomst nog wel een variant ga bestellen (25b), meteen met vloeistof vermengen en labelen zou het grootste risico wel moeten neutraliseren. :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Fool zei:
Ik vond 25C-NBOMe anders niet zoveel op 2C-C lijken, maar misschien is dat wel anders met de -I. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb enkel de 25I variant uitgeprobeerd, ben wel benieuwd welk verschil je ervoer in effect.
Moet zeggen dat ik best wel enthousiaste reacties over 25D-NBOMe voorbij heb zien komen terwijl 2C-D volgens de meeste mensen toch wel de minst spectaculaire is van de 2Cs is dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik vond 2C-C wel een leuke stof, maar vooral om mee te lachen en een biertje te drinken. Visueel niet heel sterk en mentaal niet 'typisch psychedelisch'. 25C-NBOMe vond ik echter visueel behoorlijk sterk, deed zeker niet onder voor 2C-B, en mentaal ook een volwaardig psychedelicum. :)

Binnenkort maar eens een momentje vinden voor 25B-NBOMe of 25I-NBOMe, die liggen beiden ook al een ruim jaar op me te wachten. Thanks for the reminder. :P
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Ik vond 2C-C wel een leuke stof, maar vooral om mee te lachen en een biertje te drinken. Visueel niet heel sterk en mentaal niet 'typisch psychedelisch'. 25C-NBOMe vond ik echter visueel behoorlijk sterk, deed zeker niet onder voor 2C-B, en mentaal ook een volwaardig psychedelicum. :)
Klik om te vergroten...
2C-C is in verhouding met 2C-I bijna 50% minder potent in gewicht terwijl de 25C variant potenter is in gewicht dan de 25I. Ik heb dan de indruk dat mensen de effecten van 2C-C snel willen onderschatten omdat je bij 25C veel sneller onbewust een relatief veel hogere dosering pakt.
Ik kan het mis hebben, als je zegt dat het in jou ervaring bij een relatief gelijke dosering zo was wil ik dat wel geloven.

Fool zei:
Binnenkort maar eens een momentje vinden voor 25B-NBOMe of 25I-NBOMe, die liggen beiden ook al een ruim jaar op me te wachten. Thanks for the reminder. :P
Klik om te vergroten...
Graag gedaan, laat ons weten hoe het was. :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een keer of 5 2C-C gedaan, 50/50 oraal/nasaal met, naar mijn idee, redelijk uiteenlopende doseringen. Het is zeker een interessant stofje hoor, maar het mist gewoon iets. :)

25C-NBOMe was een dosering van 600µg.

Zal zeker laten weten hoe het was, wanneer ik er aan toe kom. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
De mogelijkheid van een goedkope levenslange voorraad waardig surrogaat, yumyum.
Ben bang dat ik eveneens in de toekomst nog wel een variant ga bestellen (25b), meteen met vloeistof vermengen en labelen zou het grootste risico wel moeten neutraliseren.
Klik om te vergroten...
Ik heb al een tijd 25i, 25b en 25c zegels in huis. Zeker geen levensvoorraad, maar wel genoeg om redelijk wat experimenten mee te kunnen doen.

Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel bijzonders van, vind de 2c serie ook niet heel diepgaand persoonlijk. Maar met lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen natuurlijk.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel bijzonders van, vind de 2c serie ook niet heel diepgaand persoonlijk. Maar met lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Los van 2C-E vind ik de 2Cs ook niet erg boeiend om 'diep' mee te gaan maar ik vind het heel leuk spul in sociale gelegenheden (wat 'diep' kan gaan op een andere manier), voor mij is het zelfs (met mate) een effectieve vervanger voor alcohol.
Het is maar net wat je er uit wilt halen, stukje persoonlijke voorkeur ook natuurlijk.

Fool zei:
Ik heb een keer of 5 2C-C gedaan, 50/50 oraal/nasaal met, naar mijn idee, redelijk uiteenlopende doseringen. Het is zeker een interessant stofje hoor, maar het mist gewoon iets. :)

25C-NBOMe was een dosering van 600µg.
Klik om te vergroten...
Misschien komen de NBOMes als volle agonisten wel 'iets dichter tot de kern', wie zal het zeggen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Armpjes neer voor de 2C serie!! Gisteravond na een anderhalfuur durend debat over de 2C reeks (hoofdzakelijk de keuze maken tussen 2C-B en 2C-E) heb ik 12 mg 2C-E aangenomen. Heftig rollercoaster 2c'tje. Een roetsjbaan van kleuren en gedachtegangen die samenvloeien en elkaar kenmerken. Report zal waarschijnlijk nog volgen!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Tekzor668 zei:
Eindelijk, 2c-B :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Mooi dat je er toch nog aan gekomen bent, enjoy :wave:.
Klik om te vergroten...

Thanks, word morgen uitgebreid getest in een thuissetting :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tekzor668 zei:
Psychedelibee zei:
Tekzor668 zei:
Eindelijk, 2c-B :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Mooi dat je er toch nog aan gekomen bent, enjoy :wave:.
Klik om te vergroten...

Thanks, word morgen uitgebreid getest in een thuissetting :)
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar je ervaring, hoeveel mg gaat het worden?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk wel dat hier een report over volgt. Ik twijfel nog tussen 3kwart of een hele pil van 18/20mg. De helft lijkt me net te weinig.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
Denk wel dat hier een report over volgt. Ik twijfel nog tussen 3kwart of een hele pil van 18/20mg. De helft lijkt me net te weinig.
Klik om te vergroten...
Doe maar de hele gewoon dan, kan makkelijk! Een + een kwart lijkt me perfect voor een thuissetting
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekzor668 zei:
Denk wel dat hier een report over volgt. Ik twijfel nog tussen 3kwart of een hele pil van 18/20mg. De helft lijkt me net te weinig.
Klik om te vergroten...
In een thuissetting zou ik dan eerder voor een hele gaan. 18/20mg is goed te doen voor de meesten en de piek van 2C-B is sowieso heel kort. Mocht het wat heftig zijn ben je er dus redelijk snel weer van af.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooscaar zei:
Doe maar de hele gewoon dan, kan makkelijk! Een + een kwart lijkt me perfect voor een thuissetting
Klik om te vergroten...

Dat lijkt maar ik ga nog spaarzaam zijn op dit stofje en mijn resterende niet breken :)

Psychedelibee zei:
In een thuissetting zou ik dan eerder voor een hele gaan. 18/20mg is goed te doen voor de meesten en de piek van 2C-B is sowieso heel kort. Mocht het wat heftig zijn ben je er dus redelijk snel weer van af.
Klik om te vergroten...

Dacht ik ook al aan. Jullie hebben de twijfel weggenomen en ik neem een hele. Komt goed :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Veel plezier! Ben benieuwd wat je ervan vindt
C
ConfusiousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan ook moeilijker aan 2c-b komen dan 2c-i en 2c-e. Drie weken geleden 2c-e gedaan en dit vond ik te..
2c-b daar kan ik in ieder geval ook nog lekker op socialisen en praten met een dieper filosofisch inzicht erbij, erg appart alsof er een deurtje opengaat :rockband:
Jammer, ik ben zelf erg gesteld op 2c-b en als ik tropen wil neem ik wel aco dmt of truffels
Ook mooie ervaringen met combi >aanrader2c-b(21mg) med.ghb(2ml), maar wel heel verstandig gebruiken die G en als je het doet en hopen dat je niet verslavingsgevoelig bent hoor, pas op!! :confused:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe meer ervaringen ik online lees, hoe meer zin ik krijg in een stevige 35 a 40mg 2cb met op de comedown 10mg diazepam. Lijkt me dan weer te gek met de nieuwjaarsfeesten net voorbij. Had toen maar 10mg op wel in combinatie met andere middelen... :rolleyes:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tekzor668 zei:
Hoe meer ervaringen ik online lees, hoe meer zin ik krijg in een stevige 35 a 40mg 2cb met op de comedown 10mg diazepam. Lijkt me dan weer te gek met de nieuwjaarsfeesten net voorbij. Had toen maar 10mg op wel in combinatie met andere middelen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wellicht is deze kleine waarschuwing overbodig maar kan geen kwaad.
De effecten van 2C-B intensifiëren exponentieel naarmate je de dosering verhoogt, het verschil in effecten tussen 24mg en 30mg is bijvoorbeeld aanzienlijk.
Met 30mg ben ik zelf 'van god los' terwijl ik met 24mg nog wel aardig begrijp hoe de wereld in elkaar steekt. 40mg is zeer intens en heeft van wat ik heb gelezen voor de meeste mensen geen recreationele waarde.
Op 2c-b doseringen van 30mg+ zou ik rekening houden met eventuele angst en/of verwarring, in dat geval is de 10mg diazepam vooraf innemen wellicht beter besteed.

Excuses dat ik zo bemoederend reageer, is de laatste keer. ;p
In je eerdere reacties op deze topic gaf je aan dat je ervaring met 2c-b beperkt is, vandaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."