Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke 2c-. uit de reeks lijkt op 2c-b?

Welke 2c-. uit de reeks lijkt op 2c-b?

75 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb pas twee keer er een beetje pep bij gedaan en dat was voor mij wel lekker. Die zware benen zijn er niet en lekker energie. Wel moet ik zeggen dat ik ook op 32mg 2CB hele mooie (uitgaan) avonden heb gehad.

Het stomme is dat ik de eerste 2-3 keer eigenlijk niet wist dat het zon bodyload had en het me stomweg niet opviel. Het was er vast wel maar was zo euforisch dat ik het niet opmerkte. Nu merk ik het wel op. Door de pep vind ik wel dat er een klein stukje van de 2C-B magie verloren gaat.

Ik wil wel even duidelijk melden dat 32mg niet echt aan te raden is voor veel mensen.


ooscaar zei:
Ik vind de combinatie van 15 mg 2C-B en een heel klein beetje pep ook perfect voor op een feestje. Zonder pep vind ik 10 mg ook prima te doen op een feestje hoor. :)
Klik om te vergroten...
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#2
2C-I is ook gewoon een ontzettend fijn 2C'tje. (: 2C-B ligt me veel minder daarentegen. 2C-C is niet zo spannend, wellicht verandert dit naarmate de dosis drastisch verhoogd wordt. 2C-D heb ik alleen maar i.c.m. 4-FA en M en M1 gebruikt, als booster werkt het stofje namelijk fantastisch. 2C-E heb ik al een tijdje liggen, maar tot op heden nog niet het moment voor gevonden. 2C-T-2 heb ik overigens ook eenmaal gebruikt, maar kan me niet goed meer herinneren hoe dat was. Was nogal een wazige ervaring door een maat die wat minder ging en alle aandacht op zich vestigde.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen is :( wil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.

Digitalism zei:
2C-I is ook gewoon een ontzettend fijn 2C'tje. (: 2C-B ligt me veel minder daarentegen. 2C-C is niet zo spannend, wellicht verandert dit naarmate de dosis drastisch verhoogd wordt. 2C-D heb ik alleen maar i.c.m. 4-FA en M en M1 gebruikt, als booster werkt het stofje namelijk fantastisch. 2C-E heb ik al een tijdje liggen, maar tot op heden nog niet het moment voor gevonden. 2C-T-2 heb ik overigens ook eenmaal gebruikt, maar kan me niet goed meer herinneren hoe dat was. Was nogal een wazige ervaring door een maat die wat minder ging en alle aandacht op zich vestigde.
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen is :( wil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.
Klik om te vergroten...

25i, heuh. :mrgreen:
Heb er een hele lading neussprays van liggen, doet vrijwel precies hetzelfde als 2c-i. :P
Fijne is omdat het zoveel potenter is in gewicht het niet zo'n helse pijn geeft in de neus, de effecten bouwen nasaal veel sneller op en geven aanzienlijk minder ongemak bij de opkomst.

Ieder nadeel hep sun voordeel. :smoke:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...

Mja, had wat 50ml neussprays besteld, daar dan 40ml PG (propyleen glycol) in gedaan en dat gemengd met 42mg 25I-NBOMe.
Ik had meerdere keren 10ml gesprayd om een schatting te maken hoeveel vloeistof er per spray uit komt en voor de veiligheid naar beneden afgerond. Komt in deze verhouding ongeveer 160ug per spray uit.

Ik weeg de 25i ook af met mondkapje op en handschoentjes, het zal maar net gebeuren dat je te hard uit blaast of niest of dat je het net op een handwondje morst ofso, heb je meteen een trip binnen. :tearsofjoy:

Eigenlijk is het niet verantwoord maar ik kon de verleiding van een levenslange voorraad niet weerstaan voor een belachelijk lage prijs en gezien het feit dat 2C-I voor mij waarschijnlijk nooit meer verkrijgbaar zal wezen.

De 25b variant is blijkbaar nog eens 2x zo sterk in potent in gewicht en geeft nasaal een 2x zo sterke piek als 25i, als je daar bijvoorbeeld dezelfde neusspray van maakt kan het alsnog verkeerd aflopen (alleen al op dosis). :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Jammer dat 2C-I niet gewoon meer te krijgen is :( wil het graag hebben. Lijkt mij een mooie balans tussen 2C-E en 2C-B net zoals 2C-T-7 me dat lijkt.
Klik om te vergroten...

25i, heuh. :mrgreen:
Heb er een hele lading neussprays van liggen, doet vrijwel precies hetzelfde als 2c-i. :P
Klik om te vergroten...
Vind je 25i qua effect echt zoveel lijken op 2C-I? Lees toch vaak dat de NBOMes wel een wat ander subjectief effect geven dan hun reguliere tegenhangers. Ik wil de NBOMes zeker nog wel eens proberen, wat mij er echter aan tegenstaat is dat een overdosering snel te pakken is waardoor je niet heel ruimte hebt om te experimenteren met verschillende doseringen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind je 25i qua effect echt zoveel lijken op 2C-I? Lees toch vaak dat de NBOMes wel een wat ander subjectief effect geven dan hun reguliere tegenhangers.
Klik om te vergroten...

Ik heb nogal het gevoel dat het zo'n 'XTC is harder dan MDMA' en 'red bull is harder dan andere energydrank' ding is.
Bij een identieke batch 2c-b kunnen ervaringen immers ook sterk verschillen (door bv setting), een klein verschil in dosering kan de ervaring ook sterk doen veranderen.

Vooral wanneer Amerikanen aan het woord zijn over drugs heb ik vaak het gevoel dat er een hoop onzinnigheid uit komt.

Ik zelf vind de 2c-i en 25i effecten vrijwel niet te onderscheiden maar je moet het gewoon een keer uitproberen om het zeker te weten want er zullen altijd mensen zijn die het tegenovergestelde beweren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als Amerikanen aan het woord komen over drugs komt er inderdaad vaak een hoop bullshit uit.

Ik ga het zeker eens proberen, ben toch wel benieuwd naar de NBOMe serie.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekzor668 zei:
Die nbomes waag ik me toch liever niet aan. Lijkt ook moeilijk om een correcte dosis te verkrijgen
Klik om te vergroten...
Ik heb daar nog nooit van gehoord, alleen af en toe hier een naam voorbij van zien komen? Wat zijn dat voor drugs? Vergelijkbaar met 2c's dus?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHB is niet aan mij besteed :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het onderwerp is mijn vraag.
2c-b komt niet op mijn weg maar ik kan via gekende wegen wel 2c-c / 2c-d / 2c-e verkrijgen.

Om mijn vraag te verduidelijken; welke 2C-. lijkt het meeste qua effect en gevoel op 2c-b?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat is er mis met 2cb dan?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik heb ook 2C-D geprobeerd wat volgens de reports weer erg op 2C-C en dit was voor mij echt zon te verwateren ervaring dat ik het me zelfs amper kan herinneren zo weinig indruk heeft het gemaakt. Het mooie van 2C-B is dat het wel visuals brengt maar zonder erg psychedelisch te zijn.

2C-E is wel even van een heel ander kaliber zet die maar in het rijtje van LSD en Mescaline. Zelfs met een normale dosis trip je hem al best hevig. Het duurt vele male langer dan 2C-B maar is ook erg heavy on the mind. Heftiger voor mijn ervaring als LSD. Dus als ik met een pistool tegen mijn hoofd een antwoord moet geven dan zeg ik dat 2C-C en 2C-D het dichtst bij liggen maar goed dat is hetzelfde als zeggen dat een ijsklontje dichter bij een vriezer ligt dan bij een koelbox. Haha slechte vergelijking maar doe het daar maar mee :P

Psychedelibee zei:
2C-E is veel meer een echt tripmiddel dan 2C-B, zelf nog niet gebruikt maar volgens mij lijkt het totaal niet op 2C-B.

2C-C en 2C-D lijken wel enigszins op 2C-B. 2C-D heb ik zelf ervaring mee en het lijkt een beetje op 2C-B, maar zie het een beetje als de verwaterde variant. 2C-B vind ik persoonlijk al niet heel spannend, maar dit was het al helemaal niet. 2C-C heb ik geen ervaring mee nog, maar lees er vergelijkbare ervaringen over als voor 2C-D.

Van de middelen die je noemt lijken 2C-C en 2C-D er dus het meest op, maar verwacht er niet teveel van. Wellicht dat het interessante middelen worden in hoge doseringen, maar als je een normale dosis aan houd mag het amper trippen heten.

Mocht je uiteindelijk weer aan 2C-B kunnen komen, schrijf die dan zeker niet af adhv ervaringen met 2C-C of 2C-D.
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
wat is er mis met 2cb dan?
Klik om te vergroten...

Tekzor668 zei:
2c-b komt niet op mijn weg
Klik om te vergroten...

Daarmee bedoel ik niet te verkrijgen. Heb het ook nog niet geprobeerd. Het komt wel es op mijn weg maar nu moet ik het dus doen met huidig aanbod :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
2C-E is veel meer een echt tripmiddel dan 2C-B, zelf nog niet gebruikt maar volgens mij lijkt het totaal niet op 2C-B.

2C-C en 2C-D lijken wel enigszins op 2C-B. 2C-D heb ik zelf ervaring mee en het lijkt een beetje op 2C-B, maar zie het een beetje als de verwaterde variant. 2C-B vind ik persoonlijk al niet heel spannend, maar dit was het al helemaal niet. 2C-C heb ik geen ervaring mee nog, maar lees er vergelijkbare ervaringen over als voor 2C-D.

Van de middelen die je noemt lijken 2C-C en 2C-D er dus het meest op, maar verwacht er niet teveel van. Wellicht dat het interessante middelen worden in hoge doseringen, maar als je een normale dosis aan houd mag het amper trippen heten.

Mocht je uiteindelijk weer aan 2C-B kunnen komen, schrijf die dan zeker niet af adhv ervaringen met 2C-C of 2C-D.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bobsacamano zei:
Ik heb ook 2C-D geprobeerd wat volgens de reports weer erg op 2C-C en dit was voor mij echt zon te verwateren ervaring dat ik het me zelfs amper kan herinneren zo weinig indruk heeft het gemaakt.
Klik om te vergroten...
Volgens je handtekening heb je 2C-C gebruikt en niet 2C-D, dat meen ik me ook nog te herinneren van toen je er over vertelde.

Niet dat het verder echt uitmaakt, want beide middelen zijn volgens mij weinig memorabel wat dat betreft. Maar als je er niet teveel van verwacht kan het best een leuke middag opleveren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
bobsacamano zei:
Ik heb ook 2C-D geprobeerd wat volgens de reports weer erg op 2C-C en dit was voor mij echt zon te verwateren ervaring dat ik het me zelfs amper kan herinneren zo weinig indruk heeft het gemaakt.
Klik om te vergroten...
Volgens je handtekening heb je 2C-C gebruikt en niet 2C-D, dat meen ik me ook nog te herinneren van toen je er over vertelde.

Niet dat het verder echt uitmaakt, want beide middelen zijn volgens mij weinig memorabel wat dat betreft. Maar als je er niet teveel van verwacht kan het best een leuke middag opleveren.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha kan je nagaan hoe erg ik onder de indruk was van de stof. Terwijl ik de reactie typte dacht ik nog F*ck welke heb ik nou gedaan en een gokje gemaakt :P

Psychedelibee zei:
bobsacamano zei:
Ik heb ook 2C-D geprobeerd wat volgens de reports weer erg op 2C-C en dit was voor mij echt zon te verwateren ervaring dat ik het me zelfs amper kan herinneren zo weinig indruk heeft het gemaakt.
Klik om te vergroten...
Volgens je handtekening heb je 2C-C gebruikt en niet 2C-D, dat meen ik me ook nog te herinneren van toen je er over vertelde.

Niet dat het verder echt uitmaakt, want beide middelen zijn volgens mij weinig memorabel wat dat betreft. Maar als je er niet teveel van verwacht kan het best een leuke middag opleveren.
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
bobsacamano zei:
Haha kan je nagaan hoe erg ik onder de indruk was van de stof. Terwijl ik de reactie typte dacht ik nog F*ck welke heb ik nou gedaan en een gokje gemaakt
Klik om te vergroten...
Hahaha ja zegt eigenlijk wel genoeg inderdaad. En ik weet nog dat ik maar voor 2C-D koos, omdat ik wist dat jij 2C-C niks vond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."