#1
Ik heb pas twee keer er een beetje pep bij gedaan en dat was voor mij wel lekker. Die zware benen zijn er niet en lekker energie. Wel moet ik zeggen dat ik ook op 32mg 2CB hele mooie (uitgaan) avonden heb gehad.
Het stomme is dat ik de eerste 2-3 keer eigenlijk niet wist dat het zon bodyload had en het me stomweg niet opviel. Het was er vast wel maar was zo euforisch dat ik het niet opmerkte. Nu merk ik het wel op. Door de pep vind ik wel dat er een klein stukje van de 2C-B magie verloren gaat.
Ik wil wel even duidelijk melden dat 32mg niet echt aan te raden is voor veel mensen.
Het stomme is dat ik de eerste 2-3 keer eigenlijk niet wist dat het zon bodyload had en het me stomweg niet opviel. Het was er vast wel maar was zo euforisch dat ik het niet opmerkte. Nu merk ik het wel op. Door de pep vind ik wel dat er een klein stukje van de 2C-B magie verloren gaat.
Ik wil wel even duidelijk melden dat 32mg niet echt aan te raden is voor veel mensen.
ooscaar zei:Ik vind de combinatie van 15 mg 2C-B en een heel klein beetje pep ook perfect voor op een feestje. Zonder pep vind ik 10 mg ook prima te doen op een feestje hoor.![]()
